|
|
schiedam
|
|
|
wie weet of die nog gebleseerd is voor as.zondag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Waarschijnlijk speelt hij nog niet Verbeek heeft aangegeven dat hij Biseswar even rust gaf Hij kreeg last van vermoeidheid Hij werd extra gevoelig Waarschijnlijk is hij tegen ADO nog afwezig, maar daarna speelt hij weer
Tegen ADO denk ik toch niet dat hij nodig is Heb liever dat hij nu even rust pakt en er volgende keer weer staat Als hij nu een blessure oploopt zijn we hem extra lang kwijt |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
laatste bericht was dat ie 2 weken eruit zou zijn... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Gaat dus waarschijnlijk weer Pedro worden! Ook niet verkeerd, toch? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: Pedro is leuk , maar natuurlijk niet t nivo wat gewenst is .
Al heeft t ventje wel de juiste inzet. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Laatste bericht was dat Verbeek hem ongeveer twee weken aan de kant WILDE houden Biseswar was niet heel zwaar geblesseerd Tegen Twente kon hij wsl wel spelen Alleen was de kans dan heel groot dat hij een echte blessure zou krijgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Liever 3 wedstrijden zonder dan dat hij geblesseerd raakt en we hem langer kwijt zijn Verder denk ik ook niet dat we hem in die wedstrijden nodig hebben/hadden ADO moeten we zonder Biseswar kunnen hebben HHC is ook gelukt Alleen bij Twente heeft het team het gemist Daar had hij het verschil kunnen maken |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
IK denk na een paar wedstrijden staat Pedro er ook. fijn als je zulke knapen hebt. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
laat die biseswar nog maar ff rusten, tegen ado kan bruins goed invallen. Als Biseswar een "vlaar-blessure" krijgt kunnen we het Europees wel vergeten dit jaar. Tenzij slory hem op die positie kan vervangen... Was slory trouwens ook fit voor ado?? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
slory wil eerst ff met beloften minuten maken... kdenk niet dat ze hem te snel gaan brengen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Hij heeft gezegd te willen spelen als de trainer dat nodig acht Waarschijnlijk zit hij op de bank en komt hij er in bij een achterstand Als Feyenoord niet achterkomt, blijft hij daar |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
en hoe zit t nou met tomasson dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ben ik ook wel benieuwd naar, dacht begrepen te hebben dat hij nog ff aan de kant gehouden is ivm risico op spierblessure in bovenbeen/hamstring nav wat stijfheid? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2008 - 23:12 schreef sevillana het volgende:[..] Ben ik ook wel benieuwd naar, dacht begrepen te hebben dat hij nog ff aan de kant gehouden is ivm risico op spierblessure in bovenbeen/hamstring nav wat stijfheid? Heeft net als Lucius weer eens een terugslag |
|
|
|