ik kan eigenlijk ook niet wachten maar helaas ze is al terug EN WIE GING ER WEER JANKEND DE POORT UIT voor een time out proest tegen deze boki of dionne is kelly niet opgewassen
Op dinsdag 18 november 2008 - 20:03 schreef brahim het volgende: ik kan eigenlijk ook niet wachten maar helaas ze is al terug EN WIE GING ER WEER JANKEND DE POORT UIT voor een time out proest tegen deze boki of dionne is kelly niet opgewassen
Ik bedoelde het voor jou niet negatief, bedoel ermee te zeggen dat iedereen gelijk scheld hier
maar tjonge, zelfs al was het negatief is toch jouw mening. Idd scheld iedereen hier naar iedereen. maar scheelt moordneigingen in het echte leven moet je maar denken.hahahaha
maar tjonge, zelfs al was het negatief is toch jouw mening. Idd scheld iedereen hier naar iedereen. maar scheelt moordneigingen in het echte leven moet je maar denken.hahahaha
Goh, zo had ik het nog niet bekeken, dus dit is eigenlijk de uitlaatklep voor alle overstreste mensen die even lekker moeten schelden............o, nu snap ik het kutzooi, hahahhaha
Moha R. de Vries
Moha R. de Vries - woensdag 19 november 2008 - 20:21