|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Dionne - "Ik wil haar wel uitzwaaien! Nog een kleine trap na.."
Dionne heeft haar time out weggegeven en kan niet wachten tot haar rivale de deur uit is...
|
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ik kan eigenlijk ook niet wachten maar helaas ze is al terug EN WIE GING ER WEER JANKEND DE POORT UIT voor een time out proest tegen deze boki of dionne is kelly niet opgewassen |
|
|
|
|
amy
|
|
|
goed bezig, ook in de preview van morgen.
lijkt me alleen ook niet echt iemand om te vertrouwen met delen |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2008 - 20:03 schreef brahim het volgende:ik kan eigenlijk ook niet wachten maar helaas ze is al terug EN WIE GING ER WEER JANKEND DE POORT UIT voor een time out proest tegen deze boki of dionne is kelly niet opgewassen Wat is een Boki? Is dat kort voor Bokito soms? |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
OOOOH! Jij bent echt érg! Lekker, hahahaha! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
walgelijk iemand boki te noemen om haar uierlijk, jammer Brahim. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Iedereen word hier toch uitgescholden, ik heb nog niemand normaal horen praten over een ander....... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2008 - 20:13 schreef Tjonge het volgende:[..] Iedereen word hier toch uitgescholden, ik heb nog niemand normaal horen praten over een ander....... niet op ras. of op geloof. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Ik bedoelde het voor jou niet negatief, bedoel ermee te zeggen dat iedereen gelijk scheld hier |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: maar tjonge, zelfs al was het negatief is toch jouw mening. Idd scheld iedereen hier naar iedereen. maar scheelt moordneigingen in het echte leven moet je maar denken.hahahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2008 - 20:19 schreef Izz@headliner het volgende:[..] maar tjonge, zelfs al was het negatief is toch jouw mening. Idd scheld iedereen hier naar iedereen. maar scheelt moordneigingen in het echte leven moet je maar denken.hahahaha Goh, zo had ik het nog niet bekeken, dus dit is eigenlijk de uitlaatklep voor alle overstreste mensen die even lekker moeten schelden............o, nu snap ik het kutzooi, hahahhaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha ik geloof wel dat ze net zo sterk is |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Ik zou ook keihard weglopen, vind haar zo eng............ |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nu ik had het niet willen zeggen maar ze lijkt pries op mij. hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
mijn bijnaam is blankita, hahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: hahahaha, zeker de albino uitvoering |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: OMG ik ken mijn zus niet meer terug |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: pesies, grote bek, schreeuwt, maar klein hartje en als de dood voor slangen hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|