|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Bronckhorst wil Larsson terug bij Feyenoord (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Van Bronckhorst wil Larsson terug bij Feyenoord
Feyenoord is geïnteresseerd in Henke Larsson. Dat heeft Larsson woensdag laten weten. "Dat begreep ik van Giovanni van Bronckhorst", aldus de oud-Feyenoorder. Larsson is in Nederland voor een oefeninterland tegen Oranje. De Zweed en de aanvoerder van Feyenoord zijn goede vrienden geworden toen Larsson nog bij Feyenoord speelde.
Larsson tegen De Telegraaf: "Zeg maar welke krantenkop je wilt hebben. Ik zeg er niks over. Wat ik verder ga doen, hangt van Helsingborg af. Ik heb Feyenoord de laatste tijd niet veel zien spelen, maar me wel laten informeren door Giovanni. Hij heeft uitgelegd dat er momenteel veel blessures zijn en jonge jongens een kans krijgen."
Schotland
Na hun Feyenoord-periode wamen van Bronckhorst en Larsson elkaar tegen in Schotland, waar de Zweed uitkwam voor Celtic en Van Bronckhorst de kleuren van stadsgenoot Rangers verdedigde.
De twee kwamen elkaar enkele jaren geleden opnieuw tegen bij Barcelona. Larsson vervulde daar enkele maanden de rol van supersub.
Bron: Nu.nl |
|
|
|
|
reteppp
|
|
|
laat maar komen...de man is nog steeds geweldig...ik kijk nooit naar leeftijd, maar naar kwaliteit...en t is simpel...die heeft ie!!!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hij mag komen Gaat nog makkelijk een jaartje mee Dat geeft Pedro, Erasmus en Janota de kans om zich nog rustig te ontwikkelen Door vaak in te vallen Erg veel salaris zal hij wel niet vragen Helsingborg heeft namelijk niet veel meer te bieden dan een middenmoter hier Dus hij zal wel betaalbaar zijn En hij is transfervrij, dus dat hij niks meer opbrengt is niet erg Hij kost immers ook niks Hij scoort ook nog regelmatig bij Helsingborg en bij het nationale elftal is hij ook nog steeds belangrijk |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ik zie hem ook zeker als een versterking,en niet als een oude lul die komt als opvulling,zoals zovelen dat wel vinden. hij zegt zelf dat hij nog in bloei zit,ik zou zeggen laat hem dat maar eens bewijzen dan,hij heeft ervaring om voro feyenoord te werken,en net wat phyxcius zegt,dan kunnen onze jonge aanvallers zich rustig(er)ontwikkelen! ik zou zeggen: larsson,come back!! |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
laat maar komen! heeft het nooit onder stoelen of banken gestoken dat ie een speciaal plekje heeft voor feyenoord! zoals phyxsius aangeeft de jonkies laten rijpen qua karakter kan larsson ook een aanvulling zijn voor de groep |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
goeie gozer, kan de jeugd veel van leren |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
als dit werkt zou het inderdaad goed zijn voor de trainingen,talentjes en voor de club. er is duidelijk een hand te zien waar feijenoord naar toe wilt. de hand wijst naar de toekomst.. toch? |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2008 - 15:37 schreef anoe in anoe 12e het volgende:als dit werkt zou het inderdaad goed zijn voor de trainingen,talentjes en voor de club. er is duidelijk een hand te zien waar feijenoord naar toe wilt. de hand wijst naar de toekomst.. toch? In mijn ogen wel Maar misschien is het maar net hoe je het wilt zien Je zou ook kunnen zeggen als je nu de jonkies gelijk laat spelen scheelt het je geld en ontwikkelen ze zich goed
Mijn mening is echter dat je de jonkies meer tijd moet geven Wijnaldum heeft 2 jaar meegetraind met het eerste en heel weinig minuten gemaakt Dat heeft bij hem goed gewerkt, blijkt nu Daarom houd ik graag vast aan die methode En ben ik ervoor om Pedro, Janota en Erasmus ook die tijd te geven Maar misschien zit ik ernaast en was Wijnaldum nu nog beter als hij bij Koeman en v Marwijk ook wekelijks in de basis stond
Dus dat is koffiedik kijken Het is niet te zeggen wat beter is Maar als geschiedenis docent gaat mijn voorkeur uit naar de methode die in het recente verleden succes heeft gehad :P |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2008 - 15:37 schreef anoe in anoe 12e het volgende:als dit werkt zou het inderdaad goed zijn voor de trainingen,talentjes en voor de club. er is duidelijk een hand te zien waar feijenoord naar toe wilt. de hand wijst naar de toekomst.. toch? nee zie het meer als een goede korte termijn oplossing om het probleem dat we met de breedte van de selectie tijdelijk oplost. langer dan tot het eind van het seizoen hoef je hem niet te houden. (tenzij je hem misschien aan de technische staf wilt toevoegen) |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
als hij scoort is het toch geen probleem?als hij blijft scoren mag die van mijn part wel 3 jaar blijven,wtf doet leeftijd er toe?op dit moment hebben we iemand nodig die er 30 inlegd per seizoen!als hij dat doet met zn 37 jaar,boeie?;)
p.s. op welke zender word vanavond NL elftal uigezonden? |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
E. FR1908 Oranje komt op SBS6 begint om 20.45. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Ik ga er nog steeds van uit, als Slory op toeren komt dat we een levens gevaarlijke voorhoede hebben, aan de ene kant Biz. aan de ander kant Adw. en laat Tom. en Mak, het dan maar uitzoeken. geduld is onze grootste vijand dit jaar, en het moet gezegd worden, het legioen vangt het fantastie's op. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2008 - 17:47 schreef Fonsie het volgende:Ik ga er nog steeds van uit, als Slory op toeren komt dat we een levens gevaarlijke voorhoede hebben, aan de ene kant Biz. aan de ander kant Adw. en laat Tom. en Mak, het dan maar uitzoeken. geduld is onze grootste vijand dit jaar, en het moet gezegd worden, het legioen vangt het fantastie's op. helemaal juist |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2008 - 17:47 schreef Fonsie het volgende:Ik ga er nog steeds van uit, als Slory op toeren komt dat we een levens gevaarlijke voorhoede hebben, aan de ene kant Biz. aan de ander kant Adw. en laat Tom. en Mak, het dan maar uitzoeken. geduld is onze grootste vijand dit jaar, en het moet gezegd worden, het legioen vangt het fantastie's op. dat is idd waar!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
STRAK PLAN, HELEMAAL NIET VERKEERD! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Larsson is in het verleden op een vervelende manier vertrokken bij Feyenoord;Arie Haan,toenmalig trainer van Feyenoord,negeerde hem en dat frustreerde hem zo dat hij weg wilde en voor 2 miljoen gulden(een schijntje voor zo,n voetballer)werd verkocht aan Celtic.Als hij zou komen dan zal hij en Feyenoord en de Supporters er nog veel plezier aan beleven! |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
BRONKHORST; grapje bedankt. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: slory komt denk niet echt op toeren , en ik geloof niet dat én Slory én Biseswar én Wijnaldum achter Makaay en Thomasson zullen spelen want dat is wel errug aanvallend + wie moeten er dan wél uit van het huidige team????? |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
|
|