BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bahia langer bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 19 november 2008 - 16:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bahia langer bij Feyenoord (Goal.com)

hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 november 2008 - 16:25   quote  deeplink  
Goed nieuws! Goeie mentaliteit, niet altijd even gelukkig, maar komt ook door de algehele malaise in onze verdediging.
chrissie
 chrissie - woensdag 19 november 2008 - 16:54   quote  deeplink  
goed! sluit me geheel aan op bericht van hotjumper
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 november 2008 - 16:57   quote  deeplink  
is jong, kan nog groeien

niet duur ook.
Fonsie
 Fonsie - woensdag 19 november 2008 - 17:14   quote  deeplink  
Goeie zaak voor Andre, dit is hem gegund. en nu nog een beetje scherper worden dan komt het helemaal goed.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 19 november 2008 - 18:32   quote  deeplink  
Laat hem maar verder groeien. Vind het nog geen basisspeler maar is nog jong dus kan nog een hoop leren. Kan het er alleen maar mee eens zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 november 2008 - 20:15   quote  deeplink  
hij heeft gewoon een klasbak naast zich nodig (zoals een fitte Vlaar in vorm) dan kan ie zich echt focussen op zijn taken. Nu moet hij ook veel opknappen voor de spelers uit vorm (De Cler etc)
Robertz
 Robertz - woensdag 19 november 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Als mandekker maakt hij nog steeds vorderingen.Alleen nog wat snelheid graag!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 22 november 2008 - 14:22   quote  deeplink  
sneller wordt hij niet meer , beter voetballen zal ook niet echt meer vorderen , zijn duels zijn goed maar kunnen beter , hij moet leren zijn handen thuis te houden , hij is zéér wisselvallig , kortom : beste jongen , goede mentaliteit , zeurt niet maar dat is ook logisch want hij voetbalt bij een club waar hij eigenlijk niet goed genoeg voor is maar die club kan helaas niets beters halen.............
Robertz
 Robertz - zaterdag 22 november 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Ik ben het niet helemaal met je eens Jantje 1974.Vorige seizoenen kwam hij niet alleen snelheid te kort;hij verloor zijn tegenstander uit het oog door momenten van afwezigheid.Dit seizoen onder Gertjan Verbeek is Bahia toch vooruitgegaan.Begrijp me wel:ik had liever Vlaar - Hofland als centraal duo gezien.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 22 november 2008 - 21:38   quote  deeplink  
sorry robertz maar jij geeft zelf als enige minpunt zijn snelheid aan hoor! ik geef aan dat hij veel meer minpunten heeft en eigenlijk gewoon niet is wat we echt nodig hebben.............
Robertz
 Robertz - zondag 23 november 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Voorlopig zullen wehet met Bahia moeten doen,Jantje 1974;het is niet anders.Of Timothy,de belg,toch?
Jeli
 Jeli - zondag 23 november 2008 - 00:43   quote  deeplink  
Bahia kun je "er goed bij hebben". Hij is geen topverdediger, maar qua inzet en mentaliteit staat hij er wel altijd. Hij doet me wat dat betreft een beetje denken aan Tomas Rasza, de linksback van een aantal jaren geleden. Daarnaast is hij ook niet zo vaak geblesseerd als de andere centrale verdedigers.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 november 2008 - 07:45   quote  deeplink  
Het is allemaal waar , maar als we straks de stap naar de top echt willen maken zullen spelers als Bahia maar ook Mols,Greene,Lucius, ingeruild moeten orden voor spelers die net dat nivo'tje meer hebben , ik weet ook dat "wij" Feyenoord supporters altijd gek zijn op spelers die hard werken en niet zeuren maar we moeten de kwaliteit wel in het oog houden want alleen hard werken doe je in de havens en in t voetbal is t half hard werken en half talent. voorlopig ben ik best tevreden met Bahia maar het is het gewoon net niet.
Robertz
 Robertz - zondag 23 november 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Vandaag zag ik voor het eerst het centrale verdedigingsduo Bahia - de Rijcke ;wie had dat aan het begin van de competitie kunnen denken,natuurlijk door blessures ontstaan; tegen ADO Den Haag was het voldoende om met 3-1 te winnen.Naast Diego,Dwight nu dus Timothy een kans.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 23 november 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Ik wil het duo Hofland-Derijck weleens zien spelen
Misschien een idee voor de wedstrijden met Vitesse en de Graafschap
Robertz
 Robertz - maandag 24 november 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Goed idee,Phyxsius! Nu de technische staf nog overstag.
Robertz
 Robertz - maandag 24 november 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Ja,goed idee,Phyxsius!Nu de technische staf nog overstag.
ariefr
 ariefr - maandag 24 november 2008 - 21:53   quote  deeplink  
bahia ontwikkeld zich wel steeds meer maar ik vind hofland toch beter, iemand die erin knalt , met een echte feyenoord mentaliteit. De verdediging staat beter alleen timmer heb zn tijd gehad geef de kans maar an van dijk of darley
royk ee
 royk ee - zaterdag 07 februari 2009 - 10:41   quote  deeplink  
bahia sterke verdediger soms een foutje scoort nu en dan 2 benig , waarom niet ?
ik geloof niet dat hij veel geld kost.
mooie deal!
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Prima jongen 2 dingen afleren;

Altijd maar vasthouden van tegenstander zeker binnen de 16,
Meegaan met corners, wordt tevaak afgefloten weer door vasthouden.
Robertz
 Robertz - zaterdag 07 februari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
Als Bahia nog iets sneller en harder wordt;kopsterk is hij al dan zie ik hem binnen enkele jaren uitgroeien tot een bovenmodale verdediger.
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 07 februari 2009 - 22:29   quote  deeplink  
Laat John de Wolf met hem aan de slag gaan om verdedigend sterker te worden en Peter Houtman om hem te leren koppen (bij corners) zonder teruggefloten te worden. Houden we vaker de nul en worden we gevaarlijker bij corners. Bahia houden dus!
wderuit
 wderuit - zondag 08 februari 2009 - 00:29   quote  deeplink  
had liever Vlaar gezien in goede vorm, dus nu maar roeien met de riemen die we hebben......maar Bahia heeft zeker potentie om een hele goede verdediger te worden....vraag is alleen, heeft onze club dat geduld wel?
derq
 derq - zondag 08 februari 2009 - 04:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 10:49 schreef Nop het volgende:
Prima jongen 2 dingen afleren;

Altijd maar vasthouden van tegenstander zeker binnen de 16,
Meegaan met corners, wordt tevaak afgefloten weer door vasthouden.
geloof me, deze jongen redt het niet bij feyenoord...

Hij zit nu even bij utrecht lekker in zijn vel, omdat hij zich daar thuis voelt, en een van de beteren is, maar bij feyenoord zal hij zeker onder onze druk bezwijken.

ik heb dit al te vaak zien gebeuren.

van der gun, leuke speler, maar niet voor ons. Heerenveen sla je slag!
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 februari 2009 - 05:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 04:40 schreef derq het volgende:

[..]

geloof me, deze jongen redt het niet bij feyenoord...

Hij zit nu even bij utrecht lekker in zijn vel, omdat hij zich daar thuis voelt, en een van de beteren is, maar bij feyenoord zal hij zeker onder onze druk bezwijken.

ik heb dit al te vaak zien gebeuren.

van der gun, leuke speler, maar niet voor ons. Heerenveen sla je slag!
wat heeft die ex-neus hier nou weer mee te maken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bahia langer bij Feyenoord









0.0055010