|
|
thewin
|
|
|
goedkoop, toekomstige spitsentrainer, genoeg ervaring, prima duo met tomasson, makaay en mols, transfervrij en loon kan wel wat zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
goedkoop moet je nog maar afwachten. hij is natuurlijk wel een bepaald salaris gewend. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Die Helsingborg kan niet veel meer betalen dan Twente Dus ik denk dat dat loon wel mee zal vallen |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Als hij niet meer kan brengen als tegen het nederlands elftal mag hij wel geld mee meenemen. 37 jaar 't is gebeurd kan met pensioen of misschien nog naar Bolnes |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij komt niet:
quote: Larsson zou momenteel in beeld zijn bij Feyenoord, maar concreet is die interesse niet, meldt technisch directeur Peter Bosz. "Ik vind Larsson een goede speler. Nog steeds. Maar we zijn op dit moment niet met hem bezig. Of hij niet te oud is? Ik kijk nooit naar leeftijd."
die op merking van bosz dan Ik hoor het Joszef! Joszef! Joszef! al weer door de Kuip schallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2008 - 07:06 schreef hotjumper het volgende:hij komt niet: [..] die op merking van bosz dan Ik hoor het Joszef! Joszef! Joszef! al weer door de Kuip schallen. Hadden we maar zo'n Joszef! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Als Larsson toch eigenlijk liever bij Helsingborg blijft,dan moet hij dat doen.Feyenoord gaat dan verder met mackay,thomasson en mols;mits blessurevrij is dat normaliter voldoende.Tussenhaakjes hoe oud is joseph Kiprich eigenlijk.Als hij nog geen 40 jaar is , dan is hij ook een optie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2008 - 19:08 schreef Robertz het volgende:Als Larsson toch eigenlijk liever bij Helsingborg blijft,dan moet hij dat doen.Feyenoord gaat dan verder met mackay ,thomasson en mols;mits blessurevrij is dat normaliter voldoende.Tussenhaakjes hoe oud is joseph Kiprich eigenlijk.Als hij nog geen 40 jaar is , dan is hij ook een optie. hebben we die ook, dan geeft bosz inderdaad helemaal niet om leeftijd:
David Craig Mackay (born 14 November 1934) is a legendary former Scottish footballer and football manager. He represented Scotland at schoolboy level, won four caps at under-23 level and 22 full caps. He also played three times for the Scottish Football League representative side. He tied with Tony Book of Manchester City for the Football Writers' Association's Footballer of the Year award in 1969 and was recently listed among the Football League 100 Legends |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Ja,slordige schrijffouten,Hotjumper!Het is Makaay en Tomasson.Bedankt voor je reactie.Die David Craig Mackay moet wel een goede geweest zijn;even kijken hij is geboren in 1934.Peter Bosz een seintje geven? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vond hem wel grappig vooral om dat we een "iron man" goed zouden kunnen gebruiken. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Inhet verleden had Feyenoord ze wel o.a.Israel,Lazeroms,van Hanegem,Jansen,de Wolf. Toen kwamen ook de successen.Misschien kan Kevin Hofland een iron man worden of misschien zit hij al bij de talentvolle jongeren.
. |
|
|
|