BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 11:45   quote  deeplink  
Silence! I Kill You! ( hahahahah)
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 11:48   quote  deeplink  
:0 ben er stil van ;)
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 11:52   quote  deeplink  
Are you scared NOw?
( Jeff Dunham wasn't)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door Izz@headliner --
Anne
 Anne - zaterdag 22 november 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 11:41 schreef Still het volgende:

[..]

Je zou er verstandig aan doen om deze hetze tegen Yasmine te stoppen en dat wat prive is ook prive te houden
Ik voer geen hetze tegen Yasmin, ik ken haar niet eens, heb geen oordeel over haar...

Ik mag toch hopelijk wel kritische vragen stellen of is dat ook al niet geoorloofd?

Cooootje, laat die foto maar zitten...je voelt het als "oorlog", maar dat is niet mijn bedoeling, nooit geweest ook...ik ben hier niet om herrie te schoppen..
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 12:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik voer geen hetze tegen Yasmin, ik ken haar niet eens, heb geen oordeel over haar...

Ik mag toch hopelijk wel kritische vragen stellen of is dat ook al niet geoorloofd?

Cooootje, laat die foto maar zitten...je voelt het als "oorlog", maar dat is niet mijn bedoeling, nooit geweest ook...ik ben hier niet om herrie te schoppen..
Volgens mij stond er ook nergens dat dit aan jou gericht was, Anne, maak je niet te sjappel!
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 12:52   quote  deeplink  
Ik bedoel jou niet Anne,
Ik vind het alleen goedkoop dat er privezaken over iemand het internet gegooid worden terwijl de ander zich hierin op dit moment niet kan verdedigen .. ook nog met reden omdat hij weet dat Ribas het niet leuk zou vinden en yasmine niet moet denken dat ze met een nieuwe schoonfamilie verder kan gaan Dus hij bepaalt!..Wat maakt hem hierin zo anders dan Ribas?Als echte vriend zou hij meer karakter mogen tonen en wachten tot ze weer thuis is en niet alles in de strijd gooien om zichzelf te bewijzen .
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 22 november 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 12:52 schreef Still het volgende:
Ik bedoel jou niet Anne,
Ik vind het alleen goedkoop dat er privezaken over iemand het internet gegooid worden terwijl de ander zich hierin op dit moment niet kan verdedigen .. ook nog met reden omdat hij weet dat Ribas het niet leuk zou vinden en yasmine niet moet denken dat ze met een nieuwe schoonfamilie verder kan gaan Dus hij bepaalt!..Wat maakt hem hierin zo anders dan Ribas?Als echte vriend zou hij meer karakter mogen tonen en wachten tot ze weer thuis is en niet alles in de strijd gooien om zichzelf te bewijzen .
helemaal mee eens, maar dit telt ook voor andere bewoners, iedereen roept maar wat en kraakt mensen af
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 november 2008 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 10:26 schreef Cooootje het volgende:
maak niet uit , zal er vandaag / vanavond na 2000 uur , een foto van kenda yas en mij zelf opzetten , even zoeken welke , ik zie momenteel ook weer een ex van mijzelf , dus logisch dat ik yas haar foto's momenteel onzichtbaar heb gemaakt op mijn eigen hyves .
En hoe gaat die ex reageren als Yasmin er volgende week weer uit komt en jij voor haar gaat? Of wil je zeggen dat het met z'n drieen ook gezellig kan zijn?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 14:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En hoe gaat die ex reageren als Yasmin er volgende week weer uit komt en jij voor haar gaat? Of wil je zeggen dat het met z'n drieen ook gezellig kan zijn?
U R So Nasty!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

wil jij nou echt de bijnaam: het vieze mannetje? hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 16:24 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

wil jij nou echt de bijnaam: het vieze mannetje? hahahaha
Hoezo wil jij? Bij ons had hij deze al met Amanda's eerste boobie trap, hahahhha
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 november 2008 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 18:39 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Hoezo wil jij? Bij ons had hij deze al met Amanda's eerste boobie trap, hahahhha
ik weet wel dat m'n filmpje van de eerste nacht van Nadia in de DGK villa topless op staat op youtube meer dan 100.000 views had... totdat ze het account eraf gooiden omdat het te bloot was door het moddergevecht tussen Lieke en Amanda :(
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 18:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik weet wel dat m'n filmpje van de eerste nacht van Nadia in de DGK villa topless op staat op youtube meer dan 100.000 views had... totdat ze het account eraf gooiden omdat het te bloot was door het moddergevecht tussen Lieke en Amanda :(
Kijk dat bedoel ik.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 18:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

jeetje B heb je hem zovaak bekeken?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 november 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 19:47 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

jeetje B heb je hem zovaak bekeken? [ afbeelding ]
nog vaker!
want ik heb het origineel in betere kwaliteit hier op m'n computer!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 22:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nog vaker!
want ik heb het origineel in betere kwaliteit hier op m'n computer!

hahahahahahaha
Maaike
 Maaike - zondag 23 november 2008 - 13:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Idd, ik vind dat hij nu wel tegenstrijdige signalen geeft..
Zeggen dat hij Yasmin terug wil, terwijl hij alweer een relatie heeft met een ex...pffff

In dat filmpje op de site van CBML van het eerste spel..Moesten ze toch vragen beantwoorden over elkaar..
Toen werd er aan Ribas gevraagd "Hoe heet de ex van Yasmin die verliefd werd op zijn ex?"

Volgens mij is dat gewoon wat er was gebeurd!! Ik geloof het niet echt meer!

@ Cooootje
Waar blijft de foto die je had beloofd??
BoogieWoogie
 BoogieWoogie - zondag 23 november 2008 - 14:15   quote  deeplink  
Jasmien laat zich gewoon heel erg beinvloeden door die Kelly,en dat is erg jammer.Ik vond haar in begin zo'n lieve meid en vind nu nog heel erg dat die Ribas haar zo vies behandeld.Maar dan had ze in begin meteen een ander moeten kiezen na een paar weken al zo behandeld te worden.Maar ze kiest zelf steeds voor Ribas,dus eigenlijk dan zelf schuld nu.En die Kelly gedever wat een achterbaks persoontje,die laat als het kan ook Jasmin vallen voor door te komen naar dat geld!!!!!
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Ey Coootje nu ga je dit lezen - edit , we gaan niet dreigen -

Je zit wel te klagen ouwe, maar zie de feiten onder ogen JE BENT GEWOON KEI-HARD GEDUMPT!! Yasmin en Ribas hebben een relatie samen, ik zou zeggen lees het interview van beiden; ze gaan samenwonen. Denk je nou echt dat jij nu nog iets met haar hebt? Ze houdt van Ribas ouwe, misschien ook nog van jou maar ze is nu met hem. Kan je wel hier op dat forum gaan janken en zeiken over je ex, maar je moet er gewoon mee leren leven jongen. Met je ''ik had al moeite een kusje te geven'' haha gozer, ze neuken gewoon elke avond hoor dus ff dimmen. Als Ribas eruit is gaan we hem zeker dit soort bedreigingen laten lezen en dan ben JIJ de eerste die op zijn plaats wordt gezet grapjas dat je bent.

Als je denkt dat Yasmin dit met Ribas allemaal speelt en het toneel is spoor je niet man, je moet kappen met je domme berichtjes hier en je erbij neerleggen. Ze hebben plannen om te gaan SAMENWONEN hier in LEIDEN en jongen als je naar Leiden wilt komen om hem op zn plek te zetten dan wachten we met smart op je. Werk jezelf niet in de problemen jongen, doe het niet.

Verder zie ik iedereen klagen over dat Yasmin slecht wordt behandeld, maar ik zou tegen die mensen zeggen dat ze de interviews van Rib en Yas moeten zien. Het komt van twee kanten en het zijn twee mensen die allebei het hart op de goede plek hebben. Yas ken ik nog niet maar zal ik zeker leren kennen als ze er met mijn maatje uit is en dan zal ik meteen laten zien hoe afschuwelijk haar ex zich gedraagt op forums als deze.

Of je het wilt of niet, Yas is het nieuwe meisje van Ribas en ik ben de eerste die hun daarmee zal feliciteren als ze uit de villa zijn!

Ciao loser, je bewijst dat je zielig bent door zulke dingen te verkondigen over iemands prive leven op het internet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door Boudewijn --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 15:23 schreef Bikkelaar het volgende:
Ey Coootje nu ga je dit lezen - edit -

Je zit wel te klagen ouwe, maar zie de feiten onder ogen JE BENT GEWOON KEI-HARD GEDUMPT!! Yasmin en Ribas hebben een relatie samen, ik zou zeggen lees het interview van beiden; ze gaan samenwonen. Denk je nou echt dat jij nu nog iets met haar hebt? Ze houdt van Ribas ouwe, misschien ook nog van jou maar ze is nu met hem. Kan je wel hier op dat forum gaan janken en zeiken over je ex, maar je moet er gewoon mee leren leven jongen. Met je ''ik had al moeite een kusje te geven'' haha gozer, ze neuken gewoon elke avond hoor dus ff dimmen. Als Ribas eruit is gaan we hem zeker dit soort bedreigingen laten lezen en dan ben JIJ de eerste die op zijn plaats wordt gezet grapjas dat je bent.

Als je denkt dat Yasmin dit met Ribas allemaal speelt en het toneel is spoor je niet man, je moet kappen met je domme berichtjes hier en je erbij neerleggen. Ze hebben plannen om te gaan SAMENWONEN hier in LEIDEN en jongen als je naar Leiden wilt komen om hem op zn plek te zetten dan wachten we met smart op je. Werk jezelf niet in de problemen jongen, doe het niet.

Verder zie ik iedereen klagen over dat Yasmin slecht wordt behandeld, maar ik zou tegen die mensen zeggen dat ze de interviews van Rib en Yas moeten zien. Het komt van twee kanten en het zijn twee mensen die allebei het hart op de goede plek hebben. Yas ken ik nog niet maar zal ik zeker leren kennen als ze er met mijn maatje uit is en dan zal ik meteen laten zien hoe afschuwelijk haar ex zich gedraagt op forums als deze.

Of je het wilt of niet, Yas is het nieuwe meisje van Ribas en ik ben de eerste die hun daarmee zal feliciteren als ze uit de villa zijn!

Ciao loser, je bewijst dat je zielig bent door zulke dingen te verkondigen over iemands prive leven op het internet.
ff dimmen jij hey pff. cootje heeft ergens op dit forum gezegd, ribas niet fysiek te zullen aanpakken. dus kap met dreigen.

ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij wil yasmin niet in leiden wonen, maar in rotterdam.

ik heb de interviews van ze gezien, en vraag me nog steeds af hoelang rib hier woont, omdat hij zo slecht nederlands spreekt. door die interviews is mijn beeld over ribas niet veranderd, hij zou privé best een lieve jongen kunnen zijn, maar yasmin moet wel haar plek weten. wat is dat voor ouderwetse opvatting.? ik denk dat yasmin niet in sexy kleding mag stappen van ribas, dat liet hij heel duidelijk merken.
ik geef die 2 niet lang samen, omdat ribas het voor het zeggen wil hebben, en yasmin gaat daar dwars tegenin. daar door flipt ribas helemaal de pan uit.

zo dat was mijn mening, en hier kunnen we onze mening kwijt.

leuk dat je yasmin op dit forum laat komen, dan kunnen we vragen wat haar bezielt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door Boudewijn --
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 16:18   quote  deeplink  
gozer jullie moeten keer ophouden over dat hij heeft gezegd dat een vrouw haar plaats moet weten (Dat heeft hij ook in het interview uitgelegd). in het normale leven stelt hij zich als een gentleman op tegenover vrouwen, zolang ze zich niet goedkoop gedragen en met elke jongen het bed in duiken en dat is een normale gedachte. kan je wel zeggen middeleeuws of weet ik veel wat maar zo is hij niet, hij wilt alleen dat een vrouw manieren heeft net zoals hij die manieren net zo heeft. en op tv zien we vaak zijn uitbarstingen en dan praat hij lelijk maar yasmin praat dan net zo. het is een hele lieve jongen die in een kwade uitbarsting niet meer op zijn woorden let, verder niets. en waarom moet ik dimmen, coootje begint zo dom te praten en interessant te doen hier, dan is het niet raar dat ik hiermee kom he of wel dan?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 23 november 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 15:23 schreef Bikkelaar het volgende:
Ey Coootje nu ga je dit lezen - knip -

Waarom lezen vrijwel al die persoonlijke vrienden/vriendinnen van de bewoners het toch nooit goed??

Ik zie Cooootje nergens dreigen met iets fysieks en dreigen die je maar ergens anders!

quote:
Verder zie ik iedereen klagen over dat Yasmin slecht wordt behandeld, maar ik zou tegen die mensen zeggen dat ze de interviews van Rib en Yas moeten zien.
Ja, voor een camera even 10 minuten wel ja, maar ik zie genoeg beelden dat het HEEL anders gaat en dat is NIET gespeeld.

quote:
Yasmin en Ribas hebben een relatie samen, ik zou zeggen lees het interview van beiden; ze gaan samenwonen.
Tjah, zeggen is makkelijker als ook daadwerkelijk doen. Ik verwacht niet dat ze gaan samenwonen! Ze mag haarzelf niet zijn (kleding/uitgaan en type feesten) en al haar vriendinnen zijn waarschijnlijk tegen Ribas (terecht!)

Ik gok erop dat Yasmin binnen 2 weken terug bij haar oude vriendenclub is en Ribas aan de kant gezet heeft!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:18 schreef Bikkelaar het volgende:
gozer jullie moeten keer ophouden over dat hij heeft gezegd dat een vrouw haar plaats moet weten (Dat heeft hij ook in het interview uitgelegd). in het normale leven stelt hij zich als een gentleman op tegenover vrouwen, zolang ze zich niet goedkoop gedragen en met elke jongen het bed in duiken en dat is een normale gedachte. kan je wel zeggen middeleeuws of weet ik veel wat maar zo is hij niet, hij wilt alleen dat een vrouw manieren heeft net zoals hij die manieren net zo heeft. en op tv zien we vaak zijn uitbarstingen en dan praat hij lelijk maar yasmin praat dan net zo. het is een hele lieve jongen die in een kwade uitbarsting niet meer op zijn woorden let, verder niets. en waarom moet ik dimmen, coootje begint zo dom te praten en interessant te doen hier, dan is het niet raar dat ik hiermee kom he of wel dan?
hij wil alleen dat een vrouw manieren heeft, ja zijn manieren zeker. lekker ouderwets. yasmin is van deze tijd jong en modern.

ik vind cootje niet dom praten hoor, jij komt hier dreigen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 23 november 2008 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:18 schreef Bikkelaar het volgende:
gozer jullie moeten keer ophouden over dat hij heeft gezegd dat een vrouw haar plaats moet weten (Dat heeft hij ook in het interview uitgelegd).
Ja en nog steeds slaat het helemaal nergens op! Is Yasmin in de villa vreemd gegaan? Nee! Maar toch moet ze haar plaats kennen (oftewel luisteren naar de Baas en nooit tegenspreken!)

quote:

in het normale leven stelt hij zich als een gentleman op tegenover vrouwen, zolang ze zich niet goedkoop gedragen en met elke jongen het bed in duiken en dat is een normale gedachte.
Ik zag hem over veel meer dingen uit z'n dak gaan en haar op haar plaats zetten waarvan ik dacht... ongelooflijk!

quote:
en op tv zien we vaak zijn uitbarstingen en dan praat hij lelijk maar yasmin praat dan net zo. het is een hele lieve jongen die in een kwade uitbarsting niet meer op zijn woorden let, verder niets.
En toch zou hij (en daardoor ook Yasmin) zich moeten inhouden!

quote:

en waarom moet ik dimmen, coootje begint zo dom te praten en interessant te doen hier, dan is het niet raar dat ik hiermee kom he of wel dan?
Dat is wel raar want jij begint met dreigen en dat doen we hier niet! Als je normaal praat (zoals je laatste berichtje) is er niets aan de hand...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:26 schreef Boudewijn het volgende:

Dat is wel raar want jij begint met dreigen en dat doen we hier niet! Als je normaal praat (zoals je laatste berichtje) is er niets aan de hand...
precies maar ribas mag binnenkort zijn zegje hier komen doen hoor, en yasmin ook. gezellig.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 23 november 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:30 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

precies maar ribas mag binnenkort zijn zegje hier komen doen hoor, en yasmin ook. gezellig.
ik denk dat hij het drukker zal hebben met Yasmin in het gareel te houden als hij daar uberhaupt de kans voor krijgt!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk dat hij het drukker zal hebben met Yasmin in het gareel te houden als hij daar uberhaupt de kans voor krijgt!
nee joh zodra zij uit wil gaan de 1e keer in sexy kleding, wil hij haar stoppen. en yasmin houd van stappen en bekeken te worden, dus binnen 2 weken is het over en uit tussen die twee.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:42   quote  deeplink  
cootje nu niet weg blijven hier hoor. kom nou dat zal lekker worden, je kan gwn blijven posten hoor. laat je niet intimideren want dan is het einde zoek.
en wij zijn blij met jou op dit forum.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Ik vind de manier waarop Bikkelaar het neertypt niet netjes, daarom heb ik het bericht ook gemeld. Ik begrijp echter wel dat Hij vind op te moeten komen voor Ribas. Ribas is in Nederland opgegroeid, dus zijn Nederlands, heeft naar mijn idee niets te maken met zijn afkomst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:56 schreef Izz@headliner het volgende:
Ik vind de manier waarop Bikkelaar het neertypt niet netjes, daarom heb ik het bericht ook gemeld. Ik begrijp echter wel dat Hij vind op te moeten komen voor Ribas. Ribas is in Nederland opgegroeid, dus zijn Nederlands, heeft naar mijn idee niets te maken met zijn afkomst.
shit ik vergeet die knop steeds pff. mja ik heb mijn mening al gegeven en B ook, B heeft het zelfs aangepast.
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 18:59   quote  deeplink  
Jullie zijn gewoon een stel haters die nooit positief over hem kunnen denken. Stelletje cultuurbarbaren dat zijn jullie. In zijn cultuur is het normaal dat een vrouw zich niet zo aankleedt zoals die foto's van Yasmin die onze lieve Cootje eerder had geplaatst op deze site. En ik geef hem daar echt gelijk in, ik wil ook niet dat mijn vriendin er zo bijloopt en er zijn zat mensen die 200% ''westers'' zijn maar dat ook gewoon vinden. Hij vindt hetn iet kunnen dat als hij uit gaat met Yasmin, Yasmin een rokje aan doet waarbij je haar kont gewoon ziet. GEK ZEG!!!! ONBEGRIJPELIJK! weetje jullie moeten kappen man met dat gehaat en een keer redelijk denken. Ja zijn taalgebruik hebben ik en andere vrienden van hem ook altijd grof gevonden, maar wij weten dat hij dat niet zo bedoelt. Het is een jongen die hier niet lang woont, met een beperkte woordenschat en die extreem kan zijn in zijn gevoelens. En toch is hij 1 van de liefste jongens die ik in mijn leven heb ontmoet. Hij is altijd bereid om je met iets te helpen, kan echt heel erg om iemand geven en doet alles voor de mensen om hem heen. Als er iemand altijd eerlijk is, is het Ribas wel. Hij zegt waar het op staat zonder achterbaks te doen of om dingen heen te draaien en dat beschouw ik als een hele goede karaktereigenschap.

Btw, hoe vaak heeft Yasmin wel niet gezegd dat ze op dominante jongens valt? Wat lopen jullie dan nog te zeiken, dat is toch haar keus? Ga lekker janken maar haar gedachtes en verlangens zijn van haar, als zij naar een dominante jongen verlangt wie zijn jullie dan om daarover te gaan zeiken? Zij houdt juist van hem om hoe hij is en ik snap precies waarom zij zo gelukkig met hem is. Het is een jongen die zich groot voor wilt doen naar de buitenwereld maar de mensen die met hem omgaan weten dat hij een super klein hartje heeft.

Wat jullie verder vergeten is dat die ruzies van twee kanten komen. Yasmin lokt het ook altijd heel erg uit bij hem puur omdat ze soms zin heeft in ruzie (hoe dat kan is mij ook een raadsel maar dat zegt ze zelf in het INTERVIEW, ja interview ja). Dat Ribas een gozer is die zwaar door kan flippen vinden producenten natuurlijk geweldig en daardoor krijgen wij een eenzijdig beeld van hem.

Ik weet zeker dat bijna iedereen toch wel een beetje in shock was nadat Cootje die foto's van Yasmin op deze site had gezet. Hoe ze er toen bij liep is niet normaal daar hoef je geen Iranees (Ribas) voor te zijn om dat te vinden. Blijkbaar Cootje, had je een slechte invloed op haar en vond je het wel geil dat ze er zo hoerig bij liep. Erg zeg dat Ribas wilt dat ze zich normaal kleedt zonder dat je haar halve bil ziet! Jullie zijn gewoon zielig, waarschijnlijk zware vooroordelen over niet-westerse allochtonen en daarom elke keer zo reageren, waardoor jullie nooit goede kanten van hem kunnen zien. Ik zou zeggen haal dat bord van je kop en observeer die jongen eens redelijk, zelfs in de uitzendingen die je op TV ziet zie je heel veel goede en zachte lieve kanten van Ribas en daar hoor ik jullie nooit over.

Ribas, de mensen die jou kennen houden allemaal van je en wat deze zielige haters van je zeggen maakt ons helemaal niets uit en jou gelukkig al helemaal niet :) Go Ribas en Yasmin! Als ze winnen gaan ze naar New York en hopelijk blijven ze daar, want ik weet zeker dat ze daar gelukkiger zijn dan hier met zulke zielige haters als jullie.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 19:07   quote  deeplink  
Jullie zijn gewoon een stel haters die nooit positief over hem kunnen denken. Stelletje cultuurbarbaren dat zijn jullie. In zijn cultuur is het normaal dat een vrouw zich niet zo aankleedt zoals die foto's van Yasmin die onze lieve Cootje eerder had geplaatst op deze site. En ik geef hem daar echt gelijk in, ik wil ook niet dat mijn vriendin er zo bijloopt en er zijn zat mensen die 200% ''westers'' zijn maar dat ook gewoon vinden. Hij vindt hetn iet kunnen dat als hij uit gaat met Yasmin, Yasmin een rokje aan doet waarbij je haar kont gewoon ziet. GEK ZEG!!!! ======================== Ik vind dat niet gek. als mijn dochter erzo bijloopt sla ik aar naar huis. en ik ben westers, Noord spanje als je het pers wil weten.====Wat jullie verder vergeten is dat die ruzies van twee kanten komen. Yasmin lokt het ook altijd heel erg uit bij hem puur omdat ze soms zin heeft in ruzie (hoe dat kan is mij ook een raadsel maar dat zegt ze zelf in het INTERVIEW, ja interview ja). Dat Ribas een gozer is die zwaar door kan flippen vinden producenten natuurlijk geweldig en daardoor krijgen wij een eenzijdig beeld van hem======================================================== ben ik 100% met je eens=======================================Ik weet zeker dat bijna iedereen toch wel een beetje in shock was nadat Cootje die foto's van Yasmin op deze site had gezet. Hoe ze er toen bij liep is niet normaal daar hoef je geen Iranees (Ribas) voor te zijn om dat te vinden. Blijkbaar Cootje, had je een slechte invloed op haar en vond je het wel geil dat ze er zo hoerig bij liep. Erg zeg dat Ribas wilt dat ze zich normaal kleedt zonder dat je haar halve bil ziet! ==================== ik in ieder geval, ik vind het niet normaal, dat iemand heel leuk vind dat zijn vriendin erzo bijloopt. ik kan je verzekeren dat ik een stel heel normale zoons heb, maar kan je ook verzekeren, dat zij het NIET zouden accpeteren al hun vriendin er zo bijloopt. zelfs die van 17 niet. opzouten zeg deze, is mijn vrendin en it draagt ze maar bij mij in huis, en als zij dat niet wil, prima, maar dan hoort ze niet bij mij.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 18:59 schreef Bikkelaar het volgende:
Jullie zijn gewoon een stel haters die nooit positief over hem kunnen denken. Stelletje cultuurbarbaren dat zijn jullie. In zijn cultuur is het normaal dat een vrouw zich niet zo aankleedt zoals die foto's van Yasmin die onze lieve Cootje eerder had geplaatst op deze site. En ik geef hem daar echt gelijk in, ik wil ook niet dat mijn vriendin er zo bijloopt en er zijn zat mensen die 200% ''westers'' zijn maar dat ook gewoon vinden. Hij vindt hetn iet kunnen dat als hij uit gaat met Yasmin, Yasmin een rokje aan doet waarbij je haar kont gewoon ziet. GEK ZEG!!!! ONBEGRIJPELIJK! weetje jullie moeten kappen man met dat gehaat en een keer redelijk denken. Ja zijn taalgebruik hebben ik en andere vrienden van hem ook altijd grof gevonden, maar wij weten dat hij dat niet zo bedoelt. Het is een jongen die hier niet lang woont, met een beperkte woordenschat en die extreem kan zijn in zijn gevoelens. En toch is hij 1 van de liefste jongens die ik in mijn leven heb ontmoet. Hij is altijd bereid om je met iets te helpen, kan echt heel erg om iemand geven en doet alles voor de mensen om hem heen. Als er iemand altijd eerlijk is, is het Ribas wel. Hij zegt waar het op staat zonder achterbaks te doen of om dingen heen te draaien en dat beschouw ik als een hele goede karaktereigenschap.

Btw, hoe vaak heeft Yasmin wel niet gezegd dat ze op dominante jongens valt? Wat lopen jullie dan nog te zeiken, dat is toch haar keus? Ga lekker janken maar haar gedachtes en verlangens zijn van haar, als zij naar een dominante jongen verlangt wie zijn jullie dan om daarover te gaan zeiken? Zij houdt juist van hem om hoe hij is en ik snap precies waarom zij zo gelukkig met hem is. Het is een jongen die zich groot voor wilt doen naar de buitenwereld maar de mensen die met hem omgaan weten dat hij een super klein hartje heeft.

Wat jullie verder vergeten is dat die ruzies van twee kanten komen. Yasmin lokt het ook altijd heel erg uit bij hem puur omdat ze soms zin heeft in ruzie (hoe dat kan is mij ook een raadsel maar dat zegt ze zelf in het INTERVIEW, ja interview ja). Dat Ribas een gozer is die zwaar door kan flippen vinden producenten natuurlijk geweldig en daardoor krijgen wij een eenzijdig beeld van hem.

Ik weet zeker dat bijna iedereen toch wel een beetje in shock was nadat Cootje die foto's van Yasmin op deze site had gezet. Hoe ze er toen bij liep is niet normaal daar hoef je geen Iranees (Ribas) voor te zijn om dat te vinden. Blijkbaar Cootje, had je een slechte invloed op haar en vond je het wel geil dat ze er zo hoerig bij liep. Erg zeg dat Ribas wilt dat ze zich normaal kleedt zonder dat je haar halve bil ziet! Jullie zijn gewoon zielig, waarschijnlijk zware vooroordelen over niet-westerse allochtonen en daarom elke keer zo reageren, waardoor jullie nooit goede kanten van hem kunnen zien. Ik zou zeggen haal dat bord van je kop en observeer die jongen eens redelijk, zelfs in de uitzendingen die je op TV ziet zie je heel veel goede en zachte lieve kanten van Ribas en daar hoor ik jullie nooit over.

Ribas, de mensen die jou kennen houden allemaal van je en wat deze zielige haters van je zeggen maakt ons helemaal niets uit en jou gelukkig al helemaal niet :) Go Ribas en Yasmin! Als ze winnen gaan ze naar New York en hopelijk blijven ze daar, want ik weet zeker dat ze daar gelukkiger zijn dan hier met zulke zielige haters als jullie.
ik ben blij dat je ook normaal kunt reageren, en in sommige punten heb je ook gelijk.

maaaaar... dat neemt niet weg dat we nog altijd onze mening mogen en kunnen verkondigen, wat jij er ook van mag vinden.
Tuintje
 Tuintje - zondag 23 november 2008 - 19:20   quote  deeplink  
...ik ben een hater...
...ik ga onder de tafel zitten en me schamen...

NOT !
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:20 schreef Tuintje het volgende:
...ik ben een hater...
...ik ga onder de tafel zitten en me schamen...

NOT !
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:17 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik ben blij dat je ook normaal kunt reageren, en in sommige punten heb je ook gelijk.

maaaaar... dat neemt niet weg dat we nog altijd onze mening mogen en kunnen verkondigen, wat jij er ook van mag vinden.
dat mogen jullie zeker, ik leg alleen uit waarom ik een beetje opgefokt reageerde op cootje en op de mensen die zo negatief doen over hem altijd.
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 19:26   quote  deeplink  
En jullie mogen natuurlijk ook heel zielig reageren, zoals Tuintje! :D mag allemaal
pauline
 pauline - zondag 23 november 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:26 schreef Bikkelaar het volgende:
En jullie mogen natuurlijk ook heel zielig reageren, zoals Tuintje! :D mag allemaal
wij kunnen alleen maar afgaan op wat wij zien!!
Meer niet. En de beelden die wij zien zijn niet positief voor Ribas. Je mag wel zeggen dat het zo'n geweldige jongen is, zal wel.. Wat mensen thuis zien is een irritant mannetje, die vreselijk scheld over kanker etc. Door zijn eigen gedrag zien veel mensen hem als een knaapje wat een enorme ego heeft terwijl hij daar geen recht op heeft..
Maar laat voortaan die zielige woordkeus achterwege.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 18:59 schreef Bikkelaar het volgende:

@ Bikkelaar
Jij bent ongetwijfeld een hele goede vriend van Ribas.
Het zijn niet allemaal Ribas haters die hier op het forum reageren.
Wat jij ook moet begrijpen is dat wij forumers reageren op dat wat wij zien. Wij kennen Ribas niet persoonlijk dus oordelen aan de hand van de tv beelden. En jij weet net zo goed als een ieder die naar CBML kijkt dat de beelden die wij van Ribas te zien krijgen niet in zijn voordeel zijn.
Nadat ik het interview met Ribas heb gezien, begreep ik ook wat hij bedoelde met “de vrouw moet haar plaats kennen”. Dat heb ik hier ook geschreven.
Wat Cooootje betreft; als Cooootje Yasmin weer voor zich wil winnen is dat zijn goed recht. Als de liefde tussen Yasmin en Ribas sterk genoeg is, zullen ze alle pogingen van wie dan ook overleven.
Ik moet zeggen dat ik mijn twijfels heb voor wat betreft een langdurig en vooral sterke relatie tussen Ribas en Yasmin. Het zijn twee totaal verschillende types. Nou kunnen ze allebei elkaar tegemoet komen en bepaalde gewoontes van elkaar accepteren en respecteren. Of het zal lukken, zal nog moeten blijken.

Ik geloof zondermeer dat Ribas OOK een zachte kant heeft en ook heel beschermend en verzorgend is.
Dat blijkt uit het interview met oude deelnemers als Joost, Fiona en Marco.
Echter, hij heeft ook zijn verbaal agressieve kant. Zoals hij tegen Yasmin vaak praat is walgelijk.
En dat is dan ook de reden dat ik een paar keer heb geschreven dat ik hoop dat Yasmin op tijd de beslissing neemt en een punt achter hun relatie zet. Verbale agressie kan omslaan in fysiek agressie.
Dit zou alleen niet gebeuren als Yasmin zich voor 100% aan Ribas aanpast, wat ik niet zie gebeuren.

Vergeet niet dat CBML een spel is en niets is wat het lijkt.
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Heb je helemaal gelijk in.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:36 schreef Bikkelaar het volgende:
Heb je helemaal gelijk in.
Maare, het zou ook leuk zijn als je samen met ons leuk hier blijft posten. Wij kunnen ook leuk zijn hoor.
In ieder geval, welkom.
Cooootje
 Cooootje - zondag 23 november 2008 - 19:40   quote  deeplink  
hallo goedenavond !

wat lees ik hier allemaal , wil het riendje van gribus mij op mijn plaats zetten ?
haha echt grappig volk daar in leiden , ook 22 zeker haha , beetje zielig ook om jezelf zo te laten gaan op dit forum ,

1 ik heb nooit gezegt yasmin terug te willen . { we moeten zien wat er gebeurt als wij elkaar weer zien }
2 ik ben zelf in de villa geweest om afscheid te nemen , dat het zo niet langer kon , en dat ik het niet langer kon aanzien , ook omdat het een goedkoop progamma was , zeker in het begin !
3 er is niemand die mij ooit iets slecht heeft horen zeggen over yasmin , integendeel heb ik meerdere keeren gezegt dat yasmin haar karakter nog mooier is dan de buitenkant , tis gewoon een engeltje ,
4 dreigementen intreseeren mij niet , en yasmin zal dat ook zeker niet op prijsstellen , dus ga zo maar door ,
5 aangezien yasmin nog geen afscheid heeft genomen van mijn familie en met name mijn dochter , die yasmin zag als haar eigen dochter , lijkt het mij logisch dat ze dat eerst doet , mocht ze bij gribus blijven .
6 ik heb nooit gezegt dat ik NU een relatie heb met yasmin , ik heb momenteel geen relatie met haar . wel hadden wij duidelijke afspraken , die al onze vrienden weten .
7 gribus gaat zichzelf nu gauw verbeteren op het inerviuw , alsof hij dat nu allemaal niet zo bedoelt heeft met de plaats van een vrouw , omdat hij weet dat hij bijna buiten is , joh laat me niet lachen ik ken die culteur toch .
8 yasmin mag ten alle tijden zelf beslissen wat ze mag doen ,
9 ribas is absoluut niet welkom bij haar en mijn vriend/innen , evenals yasmin haar familie , ik heb geregeld contact met haar vader nog , die hopen allemaal dat hij het ieder geval niet word , maar nogmaals , momenteel hebben we niks , en we zullen zien hoe het gaat als we elkaar weer zien en spreken , mischien willen we allebij wel niet meer , en zelfs mischien is er wel niks meer tussen ons . ja ik mis haar wel ja . { logisch lijkt me }
10, er staan zelfnog spullen van haar hier in huis , en in de opslag , en nog zo'n 2000 foto's op mijn pc , die ze ook nog terug moet krijgen ,
11, als yasmin verder wil met ribas en zij is ECHT gelukkig dan ben ik heel blij voor haar . . . maar dat zal nooit lang dueren denk ik , want een paar dagen voordag ze erin ging was de promo van ribas op tv en toen moest ze echt kottsen van hem , en zei nog tegen mij hier op de bank, zoheey wat een eikel met die ga ik vet veel ruzie krijgen , yasmin heeft echt een hekel aan dit soort jongens , geen respect , altijd opmerkingen maken als een vrouw voorbij loopt , ze had echt haar buik vol van personen als ribas , zeker na wat yas allemaal heeft meegemaakt van zulke jongens ,
nog even het laatste , talpa was vorige week aan het nadenken of ze mij in het progamma wouden laten , wat ik meteen had gedaan natuurlijk , maar kreeg gisteren een smsje , dat ze er toch van af zien . helaas helaas . want dan had je ribas echt eens in paniek konden zien .

fijne avond nog iedereen . gr. marco
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:40 schreef Cooootje het volgende:
want een paar dagen voordag ze erin ging was de promo van ribas op tv en toen moest ze echt kottsen van hem , en zei nog tegen mij hier op de bank, zoheey wat een eikel met die ga ik vet veel ruzie krijgen , yasmin heeft echt een hekel aan dit soort jongens , geen respect , altijd opmerkingen maken als een vrouw voorbij loopt , ze had echt haar buik vol van personen als ribas , zeker na wat yas allemaal heeft meegemaakt van zulke jongens ,

Ha die Cooootje,
Blijkbaar is Yasmin van gedachten verandert of ze is haar spel heel goed aan het spelen. Wij zullen zien.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
nog even het laatste , talpa was vorige week aan het nadenken of ze mij in het progamma wouden laten , wat ik meteen had gedaan natuurlijk , maar kreeg gisteren een smsje , dat ze er toch van af zien . helaas helaas . want dan had je ribas echt eens in paniek konden zien .

fijne avond nog iedereen . gr. marco
Dit vind ik nou heel erg jammer. Was meteen een goede test voor Ribas en Yasmin. Jammer vind ik het ook omdat er nooit een serieuze bedreigen voor Yasmin en/of Ribas was.
Geen andere dame die Ribas boeide geen andere hunk die Yasmin boeide.

Maar, ik blijf het zeggen, van mij moeten Yasmin en Ribas winnen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ha die Cooootje,
Blijkbaar is Yasmin van gedachten verandert of ze is haar spel heel goed aan het spelen. Wij zullen zien.
ze heeft al eerder aangegeven dat ze naar huis wou, huilend was dat. hebben wij onlangs yasmin nog met ribas zien wippen? ik niet iig. nou zal dat niet zo boeiend zijn om uit te zenden, dat zou ook kunnen.

dus misschien speelt zij idd wel heel slim het spel, en kiest zelfs zij voor het spel mochten ze in de finale komen.
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 19:56   quote  deeplink  
Ik denk niet dat ze voor spel kiest. Als ze dat wel doet, heeft ze het echt heel erg slim gespeeld
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
hallo goedenavond !

beetje zielig ook om jezelf zo te laten gaan op dit forum ,

o alsjeblieft, wie loopt hier nou zn hele prive story op dit forum te vertellen jij of ik? Ik laat me niet uit over mijn ex op een NB forum! Als jij en haar familie zo geweldig contact met elkaar hebben, hoor je uit respect voor haar familie niet te praten over haar op een NB internetsite. Dus aub, je geloofwaardigheid wordt na elk berichtje van je minder
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:58 schreef Bikkelaar het volgende:

[..]

o alsjeblieft, wie loopt hier nou zn hele prive story op dit forum te vertellen jij of ik? Ik laat me niet uit over mijn ex op een NB forum! Als jij en haar familie zo geweldig contact met elkaar hebben, hoor je uit respect voor haar familie niet te praten over haar op een NB internetsite. Dus aub, je geloofwaardigheid wordt na elk berichtje van je minder
Auch
Bikkelaar
 Bikkelaar - zondag 23 november 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Coootje wat ik me nou afvraag he, doet het je geen pijn als je meerdere malen op de site van CBML livestreams ziet waar Ribas en Yasmin seks hebben? Neem je haar dat kwalijk?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 20:26 schreef Bikkelaar het volgende:
Coootje wat ik me nou afvraag he, doet het je geen pijn als je meerdere malen op de site van CBML livestreams ziet waar Ribas en Yasmin seks hebben? Neem je haar dat kwalijk?
Bikkelaar toch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"

0.0078740