|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 20:26 schreef Bikkelaar het volgende:Coootje wat ik me nou afvraag he, doet het je geen pijn als je meerdere malen op de site van CBML livestreams ziet waar Ribas en Yasmin seks hebben? Neem je haar dat kwalijk? heb jij livestreams? ik zou niet weten wat je bedoelt, naar ons weten zijn er geen livestreams |
|
|
|
|
Bikkelaar
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohw je bedoeld de video streams, nou hoelang is het wel niet geleden dat je yasmin en ribas zag wippen althans wat daar op leek. voor het zelfde geld hebben ze helemaal geen sex. of geen sex meer. |
|
|
|
|
Bikkelaar
|
|
|
oh ja dat zou ook kunnen ja, videostreams bedoelde ik idd sorry |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Bikkelaar, hoe lang is Ribas in Nederland? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Goedenavond allemaal, ik moet toch in grote lijnen bikkelaar gelijk geven hij heeft heel goede punten, ik heb Gisela ook nooit zien wippen met Marco maar wie zegt dat ze dit niet deden, we hebben geen livestreams dus.... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Bikkelaar heeft zeker ook goede punten. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ik meen gezien te hebben dat Ribas in Nederland is opgegroeid, kan jij daar antwoord op geven? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dit schrijft Bikkelaar: "Het is een jongen die hier niet lang woont, met een beperkte woordenschat en die extreem kan zijn in zijn gevoelens."
dus ik denk niet dat Ribas hier is opgegroeit. Waar heb jij dat gelezen? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 21:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:Dit schrijft Bikkelaar: "Het is een jongen die hier niet lang woont, met een beperkte woordenschat en die extreem kan zijn in zijn gevoelens." dus ik denk niet dat Ribas hier is opgegroeit. Waar heb jij dat gelezen? hey artis is dicht he hahahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 21:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:Dit schrijft Bikkelaar: "Het is een jongen die hier niet lang woont, met een beperkte woordenschat en die extreem kan zijn in zijn gevoelens." dus ik denk niet dat Ribas hier is opgegroeit. Waar heb jij dat gelezen? Ik heb dat niet gelezen, ik heb dat gehoord, op een fimple waarin Ziba binnenkomt, Ziba zegt dan : "Dus jij bent ook Iranees, dan zegt Ribas, Half ik ben hier opgegroeid, ik hoop dat Boudewijn dit stukje kan opzoeken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Moha R. de Vries, er is werk aan de winkel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: moha voelt zich niet zo goed, ik ontspan me liever dan dat ik nu iets moet uitzoeken. bikkelaar moet maar ff antwoorden. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 21:41 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] moha voelt zich niet zo goed, ik ontspan me liever dan dat ik nu iets moet uitzoeken. bikkelaar moet maar ff antwoorden. oke, oke, oke |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 19:40 schreef Cooootje het volgende:nog even het laatste , talpa was vorige week aan het nadenken of ze mij in het progamma wouden laten , wat ik meteen had gedaan natuurlijk , maar kreeg gisteren een smsje , dat ze er toch van af zien . helaas helaas . want dan had je ribas echt eens in paniek konden zien . WAT STOM VAN ZE!!!!
dat zou pas leuke tv geweest zijn en dan was EINDELIJK het handje boven Ribas z'n hoofd verdwenen, maar helaas.... ze willen Ribas perse toch in de finale!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 19:58 schreef Bikkelaar het volgende:[..] o alsjeblieft, wie loopt hier nou zn hele prive story op dit forum te vertellen jij of ik? Ik laat me niet uit over mijn ex op een NB forum! Als jij en haar familie zo geweldig contact met elkaar hebben, hoor je uit respect voor haar familie niet te praten over haar op een NB internetsite. Dus aub, je geloofwaardigheid wordt na elk berichtje van je minder wat is een 'NB forum'??
en pas op met je woordkeuze, ik ban je meteen ;) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahahaha dan bel ik de krant |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 21:54 schreef Boudewijn het volgende:[..] WAT STOM VAN ZE!!!! dat zou pas leuke tv geweest zijn en dan was EINDELIJK het handje boven Ribas z'n hoofd verdwenen, maar helaas.... ze willen Ribas perse toch in de finale!! Niet dat ik geloof dat er een handje boven Ribas zijn hoofd gehouden wordt, maar het had wel knallende tv momenten kunnen zijn. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Dat vroeg ik mij ook af, wtf is een "NB forum". |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
Hallo iedereen! Grappig om dit allemaal zo te lezen. Vooral Cooootje zijn antwoorden vind ik hilarisch. Een oudere man zou in mijn ogen verstandiger moeten zijn ipv dit soort dingen te lopen schrijven hier. Het verbaast mij dat jullie dit niet door hebben. Hij beweert fotos maar tijdelijk te kunnen plaatsen gezien zijn huidige relatie maar loopt hier wel openbaar van alles te vertellen. Het spijt mij heel erg maar ik geloof niet dat Yasmin nog een relatie zou hebben met Cooootje toen zij in het programma ging. |
|
|
|
|
Still
|
|
|
Zit tuintje nog steeds onder de tafel? ; ) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik geloof eerlijk gezegd niet dat cootje, cootje is. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 22:01 schreef Solis het volgende:Hallo iedereen! Grappig om dit allemaal zo te lezen. Vooral Cooootje zijn antwoorden vind ik hilarisch. Een oudere man zou in mijn ogen verstandiger moeten zijn ipv dit soort dingen te lopen schrijven hier. Het verbaast mij dat jullie dit niet door hebben. Hij beweert fotos maar tijdelijk te kunnen plaatsen gezien zijn huidige relatie maar loopt hier wel openbaar van alles te vertellen. Het spijt mij heel erg maar ik geloof niet dat Yasmin nog een relatie zou hebben met Cooootje toen zij in het programma ging. Oeps |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee hij heet marco hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik mag niets zeggen... maar geloof mij maar dat het wel de Cooootje van de foto's is... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: uhhh niet belangrijk, uhhh nota bene uhh no bullshit |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 18:59 schreef Bikkelaar het volgende:In zijn cultuur is het normaal dat een vrouw zich niet zo aankleedt zoals die foto's van Yasmin die onze lieve Cootje eerder had geplaatst op deze site. En ik geef hem daar echt gelijk in, ik wil ook niet dat mijn vriendin er zo bijloopt en er zijn zat mensen die 200% ''westers'' zijn maar dat ook gewoon vinden. Hij vindt hetn iet kunnen dat als hij uit gaat met Yasmin, Yasmin een rokje aan doet waarbij je haar kont gewoon ziet. GEK ZEG!!!! ONBEGRIJPELIJK! Kijk hier snap ik dus niets van he... Jullie komen vast nooit op dat soort feesten... Omdat het in 'jullie' cultuur niet normaal is mag het absoluut niet! Maar WTF... je bent toch in Nederland??
Elke vrouw gaat op die feesten zo gekleed en daar is helemaal niets mis mee... zien en gezien worden is het! Yasmin houdt (volgens eigen zeggen) heel erg van dat soort feesten (ik ook) dus als Ribas haar dat gaat verbieden vind ik dat achterlijk! Laat haar toch lekker... En als jullie cultuur dat verbied en er geen tussenweg is vind ik jullie cultuur daardoor achterlijk en bevestig je zelf dat de vrouw onder de man staat!
Ik ben ook naar die feesten gegaan en vond het helemaal niet erg dat mijn vriendin zo gekleed ging(let wel: naar feesten dus, geen verjaardagspartijtjes ofzo). Ik ben dan eigenlijk alleen maar trots en kijk er graag naar!
Vind een middenweg, dan pas toon je dat je (jullie) Yasmin respecteert! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Point taken. blijft de vraag waarom hij op sommige vragen vaag blijft doen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik heb gemengde ideeen hierover. Dat Marco een relatie had met Yasmin geloof ik wel. Maar dat Cooootje al de reacties hier heeft geplaatst geloof ik niet echt. |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Oftewel mr. blue eyes. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:[..] Kijk hier snap ik dus niets van he... Jullie komen vast nooit op dat soort feesten... Omdat het in 'jullie' cultuur niet normaal is mag het absoluut niet! Maar WTF... je bent toch in Nederland?? Elke vrouw gaat op die feesten zo gekleed en daar is helemaal niets mis mee... zien en gezien worden is het! Yasmin houdt (volgens eigen zeggen) heel erg van dat soort feesten (ik ook) dus als Ribas haar dat gaat verbieden vind ik dat achterlijk! Laat haar toch lekker... En als jullie cultuur dat verbied en er geen tussenweg is vind ik jullie cultuur daardoor achterlijk en bevestig je zelf dat de vrouw onder de man staat! Ik ben ook naar die feesten gegaan en vond het helemaal niet erg dat mijn vriendin zo gekleed ging(let wel: naar feesten dus, geen verjaardagspartijtjes ofzo). Ik ben dan eigenlijk alleen maar trots en kijk er graag naar! Vind een middenweg, dan pas toon je dat je (jullie) Yasmin respecteert! Ik begrijp nietwat dit te maken heeft met respect, call me stupid, maar bijgod, ik zou NOOIT accepteren dat mijn dochter of schoondochter zich op DEZE manier profileert. we zijn het er dus over eens, dat wij het hier NIET over eens worden. |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
Over haar kledingstijl zijn de meningen verdeeld maar het is wel gebruikelijk op dat soort feesten en niemand die je daar dan raar aankijkt. Het hoort erbij. |
|
|
|
|
Still
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 19:40 schreef Cooootje het volgende:ribas is absoluut niet welkom bij haar en mijn vriend/innen , evenals yasmin haar familie , fijne avond nog iedereen . gr. marco Dus jullie spelen met z`n allen een tweede Ribas zeg maar...... Ze kan beter in dat huis blijven zitten , daar zit er maar èèn die haar verteld wat mag en niet mag ...buiten de kooi wordt een blik losgetrokken |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 22:21 schreef Still het volgende:[..] Dus jullie spelen met z`n allen een tweede Ribas zeg maar...... Ze kan beter in dat huis blijven zitten , daar zit er maar èèn die haar verteld wat mag en niet mag ...buiten de kooi wordt een blik losgetrokken Een vriendelijke tip: Geloof niet alles wat je hier leest! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: niet alleen hier maar op het hele almighty internet. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik moet er ook niet aan denken dat mijn dochter zo schaars gekleed naar een party gaat. Maar, als andermans dochter dat wel doet en het goedgekeurd wordt door haar ouders, so be it. Een ieder moet vrij zijn om te gaan en staan waar die wil en te dragen wat hij/zij zelf wil. Men hoeft er niet mee eens te zijn maar moet het wel respecteren. Hey, wij leven in good old Nederland. |
|
|
|
|
Still
|
|
|
Waar ik meer moeite mee hebt is dat foto`s van die feestjes in de buitenwereld terecht komen wat het beeld van je kind kan vervormen en haar kan schaden .... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 22:27 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik moet er ook niet aan denken dat mijn dochter zo schaars gekleed naar een party gaat. Maar, als andermans dochter dat wel doet en het goedgekeurd wordt door haar ouders, so be it. Een ieder moet vrij zijn om te gaan en staan waar die wil en te dragen wat hij/zij zelf wil. Men hoeft er niet mee eens te zijn maar moet het wel respecteren. Hey, wij leven in good old Nederland. Dat ben ik met je eens. Mijn dochter is 25 jaar od, en ik denk dat ik met geen mogelijkheid nog inspraak heb in haar manier van kleden, maar bij God ik zou haar de kleren van het lijf rukken, als zij op deze manier mijn deur uit zou willen lopen. Voor dochters van andere mensen kan ik niet beslissen, wil ik niet beslissen. Ik zou mijn dochter ook een burka van het lijf rukken, hoor, zoals ik al eerder een sheleba van haar donder heb gerukt. |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
WAUAHAHAHAHHAHAHAHAHA levelooosxD |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ga ervan uit, dat ik omdat ik uitdraag dat ik een andere cultuur aanhang, toch nog welkom hier ben, anders moet ik nu even scheid af nemen, oeps sorry, afscheid nemen. Want echt, ik vind mijn cultuur niet achtrlijk. Maar dit is toch echt hoogst ongebruikelijk bij ons. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dan zullen we beide scheid af moeten nemen. Het interesseert mij geen ene moer waar iemand vandaan komt. Ik heb meer dan de helft van mijn leven in het buitenland gewoond. |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
wie van ribas ben jij dan ''bikkelaar'' |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
quote: Is de storm al over? Ik piep even onder de tafel door...rokende puinhopen? Ik zit hier goed... |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:[..] Kijk hier snap ik dus niets van he... Jullie komen vast nooit op dat soort feesten... Omdat het in 'jullie' cultuur niet normaal is mag het absoluut niet! Maar WTF... je bent toch in Nederland?? Elke vrouw gaat op die feesten zo gekleed en daar is helemaal niets mis mee... zien en gezien worden is het! Yasmin houdt (volgens eigen zeggen) heel erg van dat soort feesten (ik ook) dus als Ribas haar dat gaat verbieden vind ik dat achterlijk! Laat haar toch lekker... En als jullie cultuur dat verbied en er geen tussenweg is vind ik jullie cultuur daardoor achterlijk en bevestig je zelf dat de vrouw onder de man staat! Ik ben ook naar die feesten gegaan en vond het helemaal niet erg dat mijn vriendin zo gekleed ging(let wel: naar feesten dus, geen verjaardagspartijtjes ofzo). Ik ben dan eigenlijk alleen maar trots en kijk er graag naar! Vind een middenweg, dan pas toon je dat je (jullie) Yasmin respecteert! idd boudewijn , je haalt me de woorden uit mijn mond, yasmin haar levens tyle is gewoon zo , wij hadden iedere maand wel zo'n erotic feest , en zoals yas erbij liep is daar heel normaal , / LET OP !!! alleen dus daar !! ze gaat zo ook echt niet de duur uit om boodschappen te doen hoor , je hebt yasmin in het begin van het progamma een paar x zo'n pakje zien dragen , waar harige marco niet zijn ogen van af kon houden , wij vonden het leuk lekker gek te doen eens in de maand , en als yas nu niet meer ziet zitten , prima , dan begrijp ik dat gribus haar heeft ingepakt met zijn woordjes , maar dan laat ze wel haar eigen vriendinnen vallen die dat nog wel steeds doen , yasmin maakte ook erotische foto's net als zoveel NL vrouwen , nou en , tis haar leven en zij wou dat graag , ik liet haar vrij daarin , maar bij mij kon ze wel haar zelf zijn , yasmin houd er zeker niet van als ze dingen niet mag , en daarbij geen 1 persoon op deze wereld denk ik .
de vraag of het mij wat doet als je hun sex ziet hebben ! nou wat denken jullie nou zelf dan ? hoe zouden jullie dat vinden ? ik kan het yasmin niet kwalijk nemen , omdat ik op dit moment niks met haar heb .
wel had ik haar nooit aan dit progamma moeten laten meedoen . maar yasmin wou wat voor tv doen , en dit kwam op haar pad, de intensie was ook 3 of 4 weken omdat ze dan mischien wel sex moest hebben , en dat wouden wij allebij toen niet dat ze dat deed {lijkt me logisch} ik ben toen zelf in de villa geweest nadat ze er 3 weken inzat , want ik kreeg het idee dat ze er langer in wou blijven en dat bleek ook zo te zijn , toen hebben yas en ik besloten ieder onze eigen weg te gaan . das de laatste x dat ik haar gezien heb, rtl kent het hele verhaal van yasmin en mij , en stonden in het begis zelf te twijfelen of ze yasmin eruit wouden zetten omdat ze geen vrijgezel was , waarop ik tegen rtl heb gezegt . . . oke op dit moment heb ik niks met yasmin ,want ik wou haar dit niet van haar afpakken , omdat ik weet dat yas dit graag wou , maar we hadden wel duidelijke afspraken , waarop we dus afscheid hebben genomen van elkaar in de villa , en ieder zijn eigen weg is gegaan .
verders heb ik op dit forum ook een paar x gezegt dat ik ribas de leukste jongen vond in het progamma , maar das aardig minder geworden door zijn agressie naar yasmin toe , hij beseft waarschijnlijk niet wat hij vast heeft , yasmin is van goud , van binnen en buiten , maar toch iedere x dat fingertje van hem naar haar toe als ze ruzie hebben , je ziet yasmin dan achteruit stappen , wat angst betekend ! daarmee zet hij haar weer op haar plaats , want met zijn woordenschat kan hij het niet af , ook het woord K*NK*R wat hij vaak uitspreekt kan echt niet , hij weet immers dat yasmin haar moeder daaraan is overleden , maar das was ook een vrouw , dus geen respect voor haar ook denk ik dan .
ze gaan wel winnen ja , das al zeker , dat weet ik .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Cooootje -- |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Cooootje -- |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 12:51 schreef Cooootje het volgende:ook het woord K*NK*R wat hij vaak uitspreekt kan echt niet , hij weet immers dat yasmin haar moeder daaraan is overleden , maar das was ook een vrouw , dus geen respect voor haar ook denk ik dan . Yasmin gebruikt het woord zelf ook zo vaak in een ruzie!! Dus heeft zij dan ook geen respect voor haar moeder..
quote: wel had ik haar nooit aan dit progamma moeten laten meedoen . maar yasmin wou wat voor tv doen , en dit kwam op haar pad, de intensie was ook 3 of 4 weken omdat ze dan mischien wel sex moest hebben , en dat wouden wij allebij toen niet dat ze dat deed {lijkt me logisch} ik ben toen zelf in de villa geweest nadat ze er 3 weken inzat , want ik kreeg het idee dat ze er langer in wou blijven en dat bleek ook zo te zijn , toen hebben yas en ik besloten ieder onze eigen weg te gaan . das de laatste x dat ik haar gezien heb, rtl kent het hele verhaal van yasmin en mij , en stonden in het begis zelf te twijfelen of ze yasmin eruit wouden zetten omdat ze geen vrijgezel was , waarop ik tegen rtl heb gezegt . . . oke op dit moment heb ik niks met yasmin ,want ik wou haar dit niet van haar afpakken , omdat ik weet dat yas dit graag wou , maar we hadden wel duidelijke afspraken , waarop we dus afscheid hebben genomen van elkaar in de villa , en ieder zijn eigen weg is gegaan .
Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik aan je verhaal begin te twijfelen..
1. In de villa is het al vanaf dag 3 ofzo bekend dat de ex van Yasmin terug is bij zijn ex..Jij dus!! En aan foto's die te zien zijn op het Internet en data die erbij staan klopt dit ook.
2. In het begin toen je hier begon te posten, begon je er ook mee dat je niets met haar had. En je had nog zo een lijst samengestelt met de tips die je haar had gegeven, voor een volgende relatie.
3. In die lijst stond ook het Jaloers zijn. Toen een paar dagen geleden iemand aan je vroeg "was Yasmin bij jou ook jaloers". Zei je nee, dat roept Ribas bij haar op.. Terwijl jij in het begin aangaf dat, dat bij jullie ook zo was.
4. Yasmin heeft een hekel aan mensen die vreemd gaan. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat ze dat zelf dan zou doen.
quote: ze gaan wel winnen ja , das al zeker , dat weet ik .
Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik gun het hun het meest..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Maaike -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Maar is het niet zo dat ( wat cootje beweerd) Ze ( ribas en Yasmin) hebben gewonnen, dat Yasmin dus wel voor de liefde heeft gekozen!!! Mij kan je nl niet wijsmaken dat in de finale diegenen die over zijn gewoon € 100.000 mee krijgen zonder het spel met de gebroken harten te spelen.. Dus als we cootje zouden moeten geloven hebben ze beide het hart heel gehouden. Of zie ik het verkeerd |
|
|
|