|
|
|
leiden
|
|
|
quote: Ribas stond ook boven bij de poll populairste man. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 21:51 schreef leiden het volgende:Ik ben een goeie vriend van Ribas( of je me nou gelooft of niet boeit me niet echt) Ik zie alleen haters op welk site ik ook kijk, maar als je op rtl site kijkt staat hij op de poll met 57% voor. ik denk (en hoop daarmee niet te veel mensen te beledigen)dat meeste mensen hem het wel gunnen, maar hun jaloezie toch niet kunnen beheersen. Ik wacht wel af hoe er op me wordt gereageerd en wil dan best wel wat vragen van jullie beantwoorden(niet al te prive dingen) Ik vind Ribas wel leuk hoor. Hij is wel heel hard in zijn woorden, maar toch vind ik het een schatje!!
Gun hem zeker de winst!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 22:08 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Ik denk dat jij en ik zwaar in de minderheid zijn hier, pro Ribas. Maar dan nog. hoeveel jaar is Ribas in Nederland? Hoewel ik veel van Ribas afkeur ben ik niet geheel anti-Ribas. Hij is zorgzaam, trouw, wil dat zijn meisje zich als een dame gedraagt. Niets mis mee. Echter, dat gevloek van hem, zijn hele attitude naar Yasmin toe vind ik ronduit vreselijk. Wij krijgen lang niet alles te zien. Was dat wel het geval, dan hadden de meeste een andere mening denk ik. Desalniettemin hoop ik dat hij wint. Hij is de partner van Yasmin en Yasmin is mijn favoriet. |
|
|
|
|
leiden
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 21:58 schreef pauline het volgende:[..] even 1 ding.. Gebruik jij ook termen als fuck you... kanker hoer..etc want ik ben van mening dat als ik een vriend had die zo door het leven gaat, ik dat geen vriend zou willen noemen Pauline ik vind echt een rare. Het gaat jou niets aan hoe ik in mijn dagelijkse leven praat. En bij zijn vrienden praat hij bijna nooit zo.
ik keur zijn gedrag niet goed maar het zorgt voor commotie en dat merkt de regie van CBML ook, en dan kan je misschien ook voorstellen dat ribas afentoe een telefoontje krijgt en hem wordt verteld om zo door te gaan en dat zij hem dan een fysiekspel laten doen ofzo ik zeg maar wat, maar iig 100 manieren om het te manupuleren ( je ziet ook hoe nep sommige uitbastingen van ribas zijn!) ik zie het omdat ik ook weet hoe de echte uitzien. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote: Toen het alleen om de mannen ging won hij ook ver boven de anderen!!
Ik weet niet meer precies de percentages, maar volgens mij rond de 40%..Terwijl een aantal mannen maar 10% hadden.
En bij de vrouwen stond Yasmin rond de 55% volgens mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Maaike -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 22:25 schreef leiden het volgende:[..] Pauline ik vind echt een rare. Het gaat jou niets aan hoe ik in mijn dagelijkse leven praat. En bij zijn vrienden praat hij bijna nooit zo. ik keur zijn gedrag niet goed maar het zorgt voor commotie en dat merkt de regie van CBML ook, en dan kan je misschien ook voorstellen dat ribas afentoe een telefoontje krijgt en hem wordt verteld om zo door te gaan en dat zij hem dan een fysiekspel laten doen ofzo ik zeg maar wat, maar iig 100 manieren om het te manupuleren ( je ziet ook hoe nep sommige uitbastingen van ribas zijn!) ik zie het omdat ik ook weet hoe de echte uitzien. hahaha wat een giller. idd, de spijker op iemands botte hoofdje, gewoon dmv manipulatie karakertrekken die opvallen uitvergroten dat is precies wat ik ook zie. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 22:25 schreef leiden het volgende:[..] Pauline ik vind echt een rare. Het gaat jou niets aan hoe ik in mijn dagelijkse leven praat. En bij zijn vrienden praat hij bijna nooit zo. ik keur zijn gedrag niet goed maar het zorgt voor commotie en dat merkt de regie van CBML ook, en dan kan je misschien ook voorstellen dat ribas afentoe een telefoontje krijgt en hem wordt verteld om zo door te gaan en dat zij hem dan een fysiekspel laten doen ofzo ik zeg maar wat, maar iig 100 manieren om het te manupuleren ( je ziet ook hoe nep sommige uitbastingen van ribas zijn!) ik zie het omdat ik ook weet hoe de echte uitzien. ik vraag dit omdat bepaalde uitdrukkingen er echt spontaan uitkomen, dus niet met interventie van een regie.. Hij zegt de zin FUCK you ,, zoals ik morgen zeg.. en het woord kanker zit in elke zin, als hij het op zijn heupen heeft... Het lijkt me ook sterk dat iemand echt zo kan zijn,, alleen zien we het teveel |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote: Doet hij al de hele tijd!! Het wordt nu wel erg ongeloofwaardig allemaal.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Kelly zou trouwens ook zomaar op de afdeling oncologie kunnen werken, het lijkt van haar anders ook een stopwoordje. trouwens vele daar. |
|
|
|
|
Mara
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 22:25 schreef leiden het volgende:[..] ( je ziet ook hoe nep sommige uitbastingen van ribas zijn!) ik zie het omdat ik ook weet hoe de echte uitzien. yep helemaal mee eens, en denk ook zelfs zoo gespeeld... check
Video: Yasmin - "Ik heb het gevoel dat je een tweede Marco wordt..."
hier zie je hoe alles opgenomen gespeeld en (mislukt) in scene is gebracht let op de tijden die ik eronder heb gezet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Mara -- |
|
|
|
|
leiden
|
|
|
Wat ik daarmee wil zeggen is, dat het raar is dat Huub langs komt, maar niet in de uitzending komt.blijkbaar komt hij vaker langs en om bepaalde redenen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 23:23 schreef leiden het volgende:Wat ik daarmee wil zeggen is, dat het raar is dat Huub langs komt, maar niet in de uitzending komt.blijkbaar komt hij vaker langs en om bepaalde redenen. Yep, Ribas leren hoe hij moet schelden. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 23:23 schreef leiden het volgende:Wat ik daarmee wil zeggen is, dat het raar is dat Huub langs komt, maar niet in de uitzending komt.blijkbaar komt hij vaker langs en om bepaalde redenen. hij werkt daar achter de schermen lieverd |
|
|
|
|
Still
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 12:51 schreef Cooootje het volgende:[..] / LET OP !!! alleen dus daar !! ze gaat zo ook echt niet de duur uit om boodschappen te doen hoor , Wat maakt het verschil of ze zo bij appie hein wordt gezien door winkelend publiek of dat ze nu hier op internet staat in vol ornaat ? Heb jij (cooootje ) die foto`s geplaatst? Ik denk dat jij vol opgekropte woede zit en zint op wraak en yasmine hier voor ons heel lief over de bol loopt te aaien om je geloofwaardig over te komen en haar daarnaast het mes in de rug probeert te steken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Still -- |
|
|
|
|
leiden
|
|
|
ooh dat wist ik niet, maar ik weet niet of het daardoor betrouwbaarder is. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Hij heeft geen invloed op het spel. Dat kan ik je verzekeren. Is maar goed ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
leiden
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 23:27 schreef Still het volgende:[..] Wat maakt het verschil of ze zo bij appie hein wordt gezien door winkelend publiek of dat ze nu hier op internet staat in vol ornaat ? Heb jij (cooootje ) die foto`s geplaatst? Ik denk dat jij vol wroeging zit en yasmine hier voor ons heel lief over de bol loopt te aaien om je geloofwaardig over te komen en haar daarnaast het mes in de rug probeert te steken heel mooi gezegd. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ach het is een zooitje |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
zow - heel wat berichten verwijderd! - de moppen waren overigens wel leuk maar doe voortaan toch maar een apart moppentopic aub... |
|
|
|
|
Still
|
|
|
hahaha
Mensen , ik wens jullie allemaal een goede nacht ! laat het jullie goed gaan ! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 00:54 schreef Izz@headliner het volgende:Groen pitje een man zat eens bij de dokter en zei ''dokter dokter ik heb een raar groen pitje in mijn kont'' ''nou zegt de dokter ik geef je er wel een pilletje voor .de volgende dag komt de man weer bij de dokter en zegt ''dokter dokter ik heb nog steeds een pitje in mijn kont nou denkt de dokter bij zich zelf ''zometeen wil hij nog wat vam me ofzo .maar de dokter zegt ik zal wel even kijken en de dokter pakt zijn pinset en gaat kijken ''ja er zit inderdaat een raar groen pitje in je kont en hij trekt eraan en dan komt er een roos uit dan zegt de man''voor jouw dokter'' die is minder Izz. kom op post nog eens een goeie oeps mag niet meer hier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Still
|
|
|
Het doel heiligde de middelen of zoiets Boudewijn Ook voor jou een goede nacht |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jij ook Still welterusten. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 00:54 schreef Boudewijn het volgende:zow - heel wat berichten verwijderd! - de moppen waren overigens wel leuk maar doe voortaan toch maar een apart moppentopic aub... nou omdat je het zo lief brengt. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Goedenacht, en was een heel goed doel |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 23:27 schreef Still het volgende:[..] Wat maakt het verschil of ze zo bij appie hein wordt gezien door winkelend publiek of dat ze nu hier op internet staat in vol ornaat ? Heb jij (cooootje ) die foto`s geplaatst? Ik denk dat jij vol opgekropte woede zit en zint op wraak en yasmine hier voor ons heel lief over de bol loopt te aaien om je geloofwaardig over te komen en haar daarnaast het mes in de rug probeert te steken hallo , daar waren we weer .
nogmaals jullie kennen yasmin niet ! ja alleen uit het progamma , als ik jullie nou zeg dat yasmin fotoshoots deed , en zij zelf deze foto's al zeker 1 jaar op haar eigen website had staan bij partyflock en haar hyves ook stonden ze op mijn site's waar iedereen haar kon zien , { en ze was er zeker trots op } we hebben veel positieve berichten daarop gehad } echt waar . waarom mag ik ze nu dan niet plaatsen , nogmaals yasmin had zo'n leven en wij { haar vriendinnen en vrienden } hadden allemaal zulke foto's staan . haar hyves en partyflock heeft ze momenteel offline gezet , dus zijn ze ontzichbaar maar ze staan er nog wel denk ik , zeker op partyflock zijn ze nog te vinden , yasmin is zeer bekend op alle feesten , ze werkte er soms ook als promomodel , nou ik zal niet zeggen wat ze daar aan had , want dan worden jullie helemaal dol in leiden , maar goed yasmin vond dat nou emaal leuk , van mij had ze de vrijheid om dat te doen , bij mij kon ze wel haar zelf zijn . en wij { onze vrienden } zijn bang dat ze nu dat niet meer wilt , omdat ze in de ban is van ribas ,
mocht ze toch afschijd nemen van dat wereldje , begrijp ik dat ook wel weer , want dan kan ook niet in die cultuur van ribas , dat snap ik ook wel .
ik vraag me af wat haar meer schade doet ? haar eigen foto's van onze eigen site's , die zeker 1 jaar lang openbaar waren voor iedereen , of het sex hebben op tv en internet voor heel nederland ?
het enigste wat mij dwars zit over yasmin is dat ze de eerste 2 weken vaak over mij en mijn dochter { die yas zag als haar eigen dochter ja } heeft gesproken in de villa { weet ik van een bron binnen } dat ze het vaak over ons had . waarna ik in de villa ben geweest , een paar dagen of 1 week later zegt ze tegen ribas in hou van jou . dat zijn dingen die kunnen er bij mij en onze vrienden niet in .
ook heeft ze het over samenwonen { wat kan natuurlijk } maar mijn moeder en dochter die ook een paar x gebeld hebben naar de villa om te zeggen dat ze yasmin miste en van haar houden , {kenda had een tekening gestuurd naar yasmin} , vind ik het niet normaal dat ze eerst haar oude leventje even afsluit , en daarmee mijn dochter en familie heeft beschaamd en verdriet gedaan .
daarvoor zal ik yasmin zeker nog wel even een paar x spreken , en verwacht ik van yasmin dat ze hun even een bezoekje brengt , en daarom laat ik ribas en zijn familie ook even voelen dat ze nog een ander leven had , en die mensen verdriet heeft gedaan , ik had immers duidelijk afgesproken met yasmin 3 of 4 weken . dus mijn dochter en familie heeft haar nog niet kunnen zien en spreken en afschijd kunnen nemen , terwijl we de dagen ervoor nog waren uit eten geweest met mijn dochter , en langs mijn moeder waren geweest .
sinds yasmin sex had op tv , mocht mijn dochter ook niet meer kijken van mij , dat snapt ze immers niet .
iedergeval ik laat jullie wel weten wie er gewonnen heeft zodra ik bericht krijg . |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 15:59 schreef Cooootje het volgende:[..] hallo , daar waren we weer . nogmaals jullie kennen yasmin niet ! ja alleen uit het progamma , als ik jullie nou zeg dat yasmin fotoshoots deed , en zij zelf deze foto's al zeker 1 jaar op haar eigen website had staan bij partyflock en haar hyves ook stonden ze op mijn site's waar iedereen haar kon zien , { en ze was er zeker trots op } we hebben veel positieve berichten daarop gehad } echt waar . waarom mag ik ze nu dan niet plaatsen , nogmaals yasmin had zo'n leven en wij { haar vriendinnen en vrienden } hadden allemaal zulke foto's staan . haar hyves en partyflock heeft ze momenteel offline gezet , dus zijn ze ontzichbaar maar ze staan er nog wel denk ik , zeker op partyflock zijn ze nog te vinden , yasmin is zeer bekend op alle feesten , ze werkte er soms ook als promomodel , nou ik zal niet zeggen wat ze daar aan had , want dan worden jullie helemaal dol in leiden , maar goed yasmin vond dat nou emaal leuk , van mij had ze de vrijheid om dat te doen , bij mij kon ze wel haar zelf zijn . en wij { onze vrienden } zijn bang dat ze nu dat niet meer wilt , omdat ze in de ban is van ribas , mocht ze toch afschijd nemen van dat wereldje , begrijp ik dat ook wel weer , want dan kan ook niet in die cultuur van ribas , dat snap ik ook wel . ik vraag me af wat haar meer schade doet ? haar eigen foto's van onze eigen site's , die zeker 1 jaar lang openbaar waren voor iedereen , of het sex hebben op tv en internet voor heel nederland ? het enigste wat mij dwars zit over yasmin is dat ze de eerste 2 weken vaak over mij en mijn dochter { die yas zag als haar eigen dochter ja } heeft gesproken in de villa { weet ik van een bron binnen } dat ze het vaak over ons had . waarna ik in de villa ben geweest , een paar dagen of 1 week later zegt ze tegen ribas in hou van jou . dat zijn dingen die kunnen er bij mij en onze vrienden niet in . ook heeft ze het over samenwonen { wat kan natuurlijk } maar mijn moeder en dochter die ook een paar x gebeld hebben naar de villa om te zeggen dat ze yasmin miste en van haar houden , {kenda had een tekening gestuurd naar yasmin} , vind ik het niet normaal dat ze eerst haar oude leventje even afsluit , en daarmee mijn dochter en familie heeft beschaamd en verdriet gedaan . daarvoor zal ik yasmin zeker nog wel even een paar x spreken , en verwacht ik van yasmin dat ze hun even een bezoekje brengt , en daarom laat ik ribas en zijn familie ook even voelen dat ze nog een ander leven had , en die mensen verdriet heeft gedaan , ik had immers duidelijk afgesproken met yasmin 3 of 4 weken . dus mijn dochter en familie heeft haar nog niet kunnen zien en spreken en afschijd kunnen nemen , terwijl we de dagen ervoor nog waren uit eten geweest met mijn dochter , en langs mijn moeder waren geweest . sinds yasmin sex had op tv , mocht mijn dochter ook niet meer kijken van mij , dat snapt ze immers niet . iedergeval ik laat jullie wel weten wie er gewonnen heeft zodra ik bericht krijg . Waarom laat jij niet alles gewoon achterwegen, begin aan je eigen leven en verdiep je niet zo in die meid, alles wat ze in de villa zegt moet je met een korreltje zout nemen, misschien speelt die meid wel heeeeeel goed het spel (dat weet jij, ik of wie dan ook niet, maar dat zien we wel aan het einde van het spel). Als zij geen afscheid neemt van je dochter en moeder, weet je toch hoe die meid in mekaar zit en je hebt haar beter leren kennen in al die jaren. Het is nog een jonge meid die nog veel moet leren, maar van fouten leer je het meest, jij bent een volwassen man en weet hoe het leven in elkaar zit en daar moet Yasmin nog achter komen. Dus 1 tip, wacht gewoon af na het spel, dan zie je wel welke kant Yasmin kiest!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Deal! :) Dat zou zomaar vanavond al kunnen zijn (tenzij ze natuurlijk net als in dgk nog tot vrijdag erin moeten blijven)
Desnoods in een prive berichtje ofzo en helemaal top zou zijn als je ook navraagt wie het hartenspel gewonnen heeft... |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote: ik kan daar niet over oordelen , al lijkt zijn gedrag er soms wel naar .
wel heb ik vorige week zaterdag dennis ontmoet uit de gouden kooi , hij vertelde me dingen waar ik echt van stond te kijken ja , daarmee de bewoners zelf werden omgekocht om kijkcijfers te trekken , en dat brain amanda ook al ik de gouden kooi had geslagen .
dus mischien is ribas buiten wel een aardige jongen maar word hij aangestuurd door cbml om ruzie te maken met yasmin en anderen , we zullen het pas weten als ze buiten zijn .
maar ja voor het progamma begon was zijn promo ook al negatief naar vrouwen toe, ook was zijn instelling iedere week een anders sletje te neuken daar { zie interview } |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 16:15 schreef Boudewijn het volgende:[..] Deal! :) Dat zou zomaar vanavond al kunnen zijn (tenzij ze natuurlijk net als in dgk nog tot vrijdag erin moeten blijven) Desnoods in een prive berichtje ofzo en helemaal top zou zijn als je ook navraagt wie het hartenspel gewonnen heeft... ze blijven zo wie zo tot vrijdag erin boudewijn . vandaag en morgen word de finale gespeeld .
. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 16:16 schreef Cooootje het volgende:[..] ik kan daar niet over oordelen , al lijkt zijn gedrag er soms wel naar . wel heb ik vorige week zaterdag dennis ontmoet uit de gouden kooi , hij vertelde me dingen waar ik echt van stond te kijken ja , daarmee de bewoners zelf werden omgekocht om kijkcijfers te trekken , en dat brain amanda ook al ik de gouden kooi had geslagen . dus mischien is ribas buiten wel een aardige jongen maar word hij aangestuurd door cbml om ruzie te maken met yasmin en anderen , we zullen het pas weten als ze buiten zijn . maar ja voor het progamma begon was zijn promo ook al negatief naar vrouwen toe, ook was zijn instelling iedere week een anders sletje te neuken daar { zie interview } Maar 1 ding het is nu wel uit gekomen dat Brian Amanda wel heeft geslagen in DGK (oude koeien uit de sloot halen maar ok) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 16:16 schreef Cooootje het volgende:wel heb ik vorige week zaterdag dennis ontmoet uit de gouden kooi , hij vertelde me dingen waar ik echt van stond te kijken ja , daarmee de bewoners zelf werden omgekocht om kijkcijfers te trekken Dat weten alle goudenkooi-streamers al :)
Maar belangrijker.. weet hij of andere bewoners ook of er een Gouden Kooi 2 komt!? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 16:24 schreef Belinea het volgende:[..] Maar 1 ding het is nu wel uit gekomen dat Brian Amanda wel heeft geslagen in DGK (oude koeien uit de sloot halen maar ok) de rotzak ;) |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 16:15 schreef Belinea het volgende:[..] Als zij geen afscheid neemt van je dochter en moeder, weet je toch hoe die meid in mekaar zit en je hebt haar beter leren kennen in al die jaren. Het is nog een jonge meid die nog veel moet leren, maar van fouten leer je het meest, jij bent een volwassen man en weet hoe het leven in elkaar zit en daar moet Yasmin nog achter komen. Dus 1 tip, wacht gewoon af na het spel, dan zie je wel welke kant Yasmin kiest!!! ik moet toegeven dat je in sommige dingen wel gelijk ja . |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja toch, je kan je wel druk gaan lopen maken, maar je weet het toch niet, zo meteen als zij klaar is met het spel, gaat zij misschien toch de kant op van jou en laat ze Ribas aan alle kanten liggen, want ja, je doet de gekste dingen voor veel geld, maar we weten het niet, dat zie/zien jij/we wel als zij weer thuis is. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 15:59 schreef Cooootje het volgende:[..] hallo , daar waren we weer . nogmaals jullie kennen yasmin niet ! ja alleen uit het progamma , als ik jullie nou zeg dat yasmin fotoshoots deed , en zij zelf deze foto's al zeker 1 jaar op haar eigen website had staan bij partyflock en haar hyves ook stonden ze op mijn site's waar iedereen haar kon zien , { en ze was er zeker trots op } we hebben veel positieve berichten daarop gehad } echt waar . waarom mag ik ze nu dan niet plaatsen , nogmaals yasmin had zo'n leven en wij { haar vriendinnen en vrienden } hadden allemaal zulke foto's staan . haar hyves en partyflock heeft ze momenteel offline gezet , dus zijn ze ontzichbaar maar ze staan er nog wel denk ik , zeker op partyflock zijn ze nog te vinden , yasmin is zeer bekend op alle feesten , ze werkte er soms ook als promomodel , nou ik zal niet zeggen wat ze daar aan had , want dan worden jullie helemaal dol in leiden , maar goed yasmin vond dat nou emaal leuk , van mij had ze de vrijheid om dat te doen , bij mij kon ze wel haar zelf zijn . en wij { onze vrienden } zijn bang dat ze nu dat niet meer wilt , omdat ze in de ban is van ribas , mocht ze toch afschijd nemen van dat wereldje , begrijp ik dat ook wel weer , want dan kan ook niet in die cultuur van ribas , dat snap ik ook wel . ik vraag me af wat haar meer schade doet ? haar eigen foto's van onze eigen site's , die zeker 1 jaar lang openbaar waren voor iedereen , of het sex hebben op tv en internet voor heel nederland ? het enigste wat mij dwars zit over yasmin is dat ze de eerste 2 weken vaak over mij en mijn dochter { die yas zag als haar eigen dochter ja } heeft gesproken in de villa { weet ik van een bron binnen } dat ze het vaak over ons had . waarna ik in de villa ben geweest , een paar dagen of 1 week later zegt ze tegen ribas in hou van jou . dat zijn dingen die kunnen er bij mij en onze vrienden niet in . ook heeft ze het over samenwonen { wat kan natuurlijk } maar mijn moeder en dochter die ook een paar x gebeld hebben naar de villa om te zeggen dat ze yasmin miste en van haar houden , {kenda had een tekening gestuurd naar yasmin} , vind ik het niet normaal dat ze eerst haar oude leventje even afsluit , en daarmee mijn dochter en familie heeft beschaamd en verdriet gedaan . daarvoor zal ik yasmin zeker nog wel even een paar x spreken , en verwacht ik van yasmin dat ze hun even een bezoekje brengt , en daarom laat ik ribas en zijn familie ook even voelen dat ze nog een ander leven had , en die mensen verdriet heeft gedaan , ik had immers duidelijk afgesproken met yasmin 3 of 4 weken . dus mijn dochter en familie heeft haar nog niet kunnen zien en spreken en afschijd kunnen nemen , terwijl we de dagen ervoor nog waren uit eten geweest met mijn dochter , en langs mijn moeder waren geweest . sinds yasmin sex had op tv , mocht mijn dochter ook niet meer kijken van mij , dat snapt ze immers niet . iedergeval ik laat jullie wel weten wie er gewonnen heeft zodra ik bericht krijg . Waarom moet Yasmin afscheid nemen van jouw dochter en moeder? JULLIE hebben geen liefdes relatie meer dat hoeft niet te betekenen dan ze alle contact met jouw dochter en moeder moet verbreken. Jou dochter is een kind die, zoals je zelf schreef, dol is op Yasmin. Het zou hard en cru zijn tegen een kind te zeggen “ jou pappie en ik zijn niet meer verliefd dus je zal mij niet meer zien” een kusje en wees lief voor oma. Het is een kind en dit doe je een kind niet aan. Maar, wil Yasmin afscheid nemen, wil Yasmin de band verbeken? Dit kan schadelijk kan zijn voor het kind. Mijn mening. |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
"Cooootje", je dramt maar door maar er zijn genoeg mensen die je hier niet mee overtuigt en dat weet je zelf ook wel! Nogmaals, als jij beweert te zijn wie jij bent: Steek je hand in eigen boezem, jij hebt zelf ook al een vriendin! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 19:26 schreef Solis het volgende:"Cooootje", je dramt maar door maar er zijn genoeg mensen die je hier niet mee overtuigt en dat weet je zelf ook wel! Nogmaals, als jij beweert te zijn wie jij bent: Steek je hand in eigen boezem, jij hebt zelf ook al een vriendin! Wie zegt dat Cooootje hiermee niemand overtuigt? Ik geloof hem wel, maar ik kan ook fout zitten. |
|
|
|
|
Still
|
|
|
Als ze de foto`s op haar eigen website heeft gezet wat haar eigen verantwoording is . wat heeft het dan voor een meerwaarde dat jij het ook nog een keer doet ,terwijl je geen relatie meer met haar hebt . misschien had je haar meer in bescherming moeten nemen , was haar vader en rest van de familie er ook zo content mee dat jij ze geplaatst heb? ik vind het een zielige vertoning als je een beetje vent was zou afwachten tot ze terug is inplaats van hier steeds in herhaling te vallen en de aandacht te trekken over de meest onbenullige dingen ik kan er geen respect voor opbrengen . seal your lips |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 20:51 schreef Still het volgende:Als ze de foto`s op haar eigen website heeft gezet wat haar eigen verantwoording is . wat heeft het dan voor een meerwaarde dat jij het ook nog een keer doet ,terwijl je geen relatie meer met haar hebt . misschien had je haar meer in bescherming moeten nemen , was haar vader en rest van de familie er ook zo content mee dat jij ze geplaatst heb? ik vind het een zielige vertoning als je een beetje vent was zou afwachten tot ze terug is inplaats van hier steeds in herhaling te vallen en de aandacht te trekken over de meest onbenullige dingen ik kan er geen respect voor opbrengen . seal your lips moet eerlijk zeggen dat er op sommige punten veel waarheid in zit als ik sommige dingen terug lees , ik heb me mischien meelaten slepen door dit gezeik allemaal , daarbij zeg ik ook eerlijk dat ik yasmin wel erg mis , en dat het me toch veel meer doet als dat ik dacht . maar jullie zelf zijn er al dagenlijks mee bezig , laat staan ik , geloof me yas zit iedere minuut in mijn hoofd . sta er mee op en ga ermee naar bed , ik zal echt blij zijn als er een eind aan komt , en dat we ieder een eigen weg in kunnen slaan , wat nu moeilijk is , omdat het nog niet echt helemaal is afgesloten . en ik nog zoveel vragen heb aan haar .
groetjes |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:35 schreef Cooootje het volgende:[..] moet eerlijk zeggen dat er op sommige punten veel waarheid in zit als ik sommige dingen terug lees , ik heb me mischien meelaten slepen door dit gezeik allemaal , daarbij zeg ik ook eerlijk dat ik yasmin wel erg mis , en dat het me toch veel meer doet als dat ik dacht . maar jullie zelf zijn er al dagenlijks mee bezig , laat staan ik , geloof me yas zit iedere minuut in mijn hoofd . sta er mee op en ga ermee naar bed , ik zal echt blij zijn als er een eind aan komt , en dat we ieder een eigen weg in kunnen slaan , wat nu moeilijk is , omdat het nog niet echt helemaal is afgesloten . en ik nog zoveel vragen heb aan haar . groetjes ik leef met je mee cootje, en ik hoop, of het nou samen is of apart dat alles goed komt voor jou en yasmin. . |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:46 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] ik leef met je mee cootje, en ik hoop, of het nou samen is of apart dat alles goed komt voor jou en yasmin. . Cooootje is een grote jongen hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:35 schreef Cooootje het volgende:[..] moet eerlijk zeggen dat er op sommige punten veel waarheid in zit als ik sommige dingen terug lees , ik heb me mischien meelaten slepen door dit gezeik allemaal , daarbij zeg ik ook eerlijk dat ik yasmin wel erg mis , en dat het me toch veel meer doet als dat ik dacht . maar jullie zelf zijn er al dagenlijks mee bezig , laat staan ik , geloof me yas zit iedere minuut in mijn hoofd . sta er mee op en ga ermee naar bed , ik zal echt blij zijn als er een eind aan komt , en dat we ieder een eigen weg in kunnen slaan , wat nu moeilijk is , omdat het nog niet echt helemaal is afgesloten . en ik nog zoveel vragen heb aan haar . groetjes co stop met jezelf te verdedigen, is niet nodig.. Dat je haar mist lijkt overduidelijk, en jij doet wat je denkt dat je moet doen! Daar zal je het mee moeten doen, wat een ander er hier ook over zegt..ben blij voor je dat het bijna is afgelopen en dat je deze periode van onzekerheid straks kan afsluiten |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:48 schreef pauline het volgende:[..] co stop met jezelf te verdedigen, is niet nodig.. Dat je haar mist lijkt overduidelijk, en jij doet wat je denkt dat je moet doen! Daar zal je het mee moeten doen, wat een ander er hier ook over zegt..ben blij voor je dat het bijna is afgelopen en dat je deze periode van onzekerheid straks kan afsluiten Daar ben ik het helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Still
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:48 schreef pauline het volgende:[..] co stop met jezelf te verdedigen, is niet nodig.. Dat je haar mist lijkt overduidelijk, en jij doet wat je denkt dat je moet doen! Daar zal je het mee moeten doen, wat een ander er hier ook over zegt..ben blij voor je dat het bijna is afgelopen en dat je deze periode van onzekerheid straks kan afsluiten Ik zie niet waar hij zichzelf loopt te verdedigen ... hij geeft gewoon een reactie .
Cooootje , fijn om deze oprechte reactie van je te lezen wens je veel sterkte toe ! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: weet ik, ach ff een steuntje in de rug. |
|
|
|