|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
- en weer wat offtopic opgeruimd - volgende keer: GET A TOPIC! -
maar ik beloof jullie dat voordat DGK 2 befint jullie hier makkelijk smilies kunnen toevoegen... :)
(maar tegen die tijd me er nog wel even aan herinneren graag...) |
|
|
|
|
Butterfly
|
|
|
Coo(oooooo)tje ;-),
Als je verhaal waar is wil ik je graag het volgende zeggen:
Als moeder van twee kinderen zou ik je zeer afraden om je dochter verder mee te trekken in je relationele problemen met Yasmin. Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar ze heeft Yasmin nu al bijna 3 maanden niet gezien. Dat is voor een kind een eeuwigheid. In principe heeft ze dus al afscheid genomen.
Een kind kan geen 'afscheid' nemen op de manier die jij verwacht. Yasmin weer zien, betekent voor haar weer blijdschap en het aanhalen van de banden. Die juist verbroken worden. Als jij een goede vader bent stel je je kind NOOIT meer bloot aan een vrouw die niet betrouwbaar is. (BTW, ik geloof eigenlijk niet echt dat jullie nog wat hadden toen ze in CBML, als jullie ooit al echt wat hadden, maar dat terzijde).
Bovendien: ik neem aan dat je dochter ook een moeder heeft? Ik vind het persoonlijk vreemd dat je schrijft dat Yasmin je dochter als haar 'eigen kind' zag. Heel ongezond klinkt mij dat in de oren, en verwarrend bovendien voor je dochter. Hoe lang waren Yasmin en jij dan met elkaar? de band die een kind met de ouders heeft daar zou een derde nooit tussen mogen komen. Gepaste afstand zou meer op zijn plek zijn.
Als je verhaal waar is doe je er verstandig aan rustig aan je dochter uit te leggen dat het niet meer goed komt tussen jou en Yasmin. Dat jullie elkaar daarom niet meer zullen zien. Dat jullie niet boos op elkaar zijn en dat je dochter er niets mee te maken heeft (kinderen voelen zich namelijk meteen verantwoordelijk). Omdat je dochter Yasmin al zo lang niet heeft gezien, zal deze boodschap niet al te hard aankomen.
Je denkt er toch niet serieus over om je weer in te laten met een vrouw die voor heel Nederland 3 maanden met een andere vent is geweest? Als je een onvolwassen bakvis was als Kelly was kon je je inlaten met iemand die zoiets doet, maar jij bent een volwassen vent met een KIND! Wees reëel, accepteer dat het over is. En communiceer dat duidelijk naar je dochter. En dat had je eigenlijk al veel eerder moeten doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Butterfly -- |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 19:28 schreef Belinea het volgende:[..] Wie zegt dat Cooootje hiermee niemand overtuigt? Ik geloof hem wel, maar ik kan ook fout zitten. hummm, volgens mij moet je mijn berichtje wat beter lezen! Je stopt woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb! |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
Opmerkelijk dat wanneer "Cootje" aangevallen wordt hij het medelijden probeert te winnen van zijn "publiek". |
|
|
|
|
Bikkelaar
|
|
|
Super gesproken Butterfly, petje af! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 22:37 schreef Solis het volgende:Opmerkelijk dat wanneer "Cootje" aangevallen wordt hij het medelijden probeert te winnen van zijn "publiek". en niet te vergeten Yasmine in zijn hoofd.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Butterfly
|
|
|
|
|
|
Dolcedolla
|
|
|
@ butterfly: heel goed gesproken heb daar niks meer aan toe te voegen!!
@COOTJE: ik kom eigelijk normaal gesproken niet op dit forum en ik ken Yasmin niet persoonlijk. wat er tussen jullie persoonlijk is boeit me niet. MAAR!! waar slaat dit allemaal op zeg?? wat wil je hier mee bereiken?? ik proef uit jou verhalen over Yasmin (en Ribas) dat je ontzettend jaloers bent. plus ik vind je ongelooflijk discriminerend naar Ribas toe!! en ook nog eens zitten te dreigen... laat hun toch als zij gelukkig zijn met z'n 2en. je schrijft dat Ribas "nog maar" 22 is blabla ehmmm jij bent 30 en ik zie jou ook niet echt zo heel volwassen gedragen... Yasmin is ook nog maar 20!! ergens schreef je volgens mij dat je weer een relatie hebt met de moeder van je dochter al een geruime tijd ga je daar mee bezig houden in plaats van Yasmin haar leven zuur te maken en haar relatie met Ribas proberen te verpesten ik bedoel je bent 30 en je hebt een dochter om aan te denken. ik denk niet dat je Yasmin er veel plezier mee doet om zulke dingen in het openbaar duidelijk te maken. Je zet Yasmin wel heel erg voor schut en je schrijft wel dat haar vrienden en vriendinnen plus familie het niet eens is met haar keuze van Ribas maar wat zullen ze van dit vinden!!! Als jij een echte vriend bent en je geeft echt om haar of je houd echt van haar dan had je wel anders gehandelt denk ik. waar zit je verstand kerel???!
ALS DIT ALLEMAAL WAAR IS WAT JE SCHRIJFT!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Dolcedolla -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 14:00 schreef Dolcedolla het volgende:@ butterfly: heel goed gesproken heb daar niks meer aan toe te voegen!! @COOTJE: ik kom eigelijk normaal gesproken niet op dit forum en ik ken Yasmin niet persoonlijk. wat er tussen jullie persoonlijk is boeit me niet. MAAR!! waar slaat dit allemaal op zeg?? wat wil je hier mee bereiken?? ik proef uit jou verhalen over Yasmin (en Ribas) dat je ontzettend jaloers bent. plus ik vind je ongelooflijk discriminerend naar Ribas toe!! en ook nog eens zitten te dreigen... laat hun toch als zij gelukkig zijn met z'n 2en. je schrijft dat Ribas "nog maar" 22 is blabla ehmmm jij bent 30 en ik zie jou ook niet echt zo heel volwassen gedragen... Yasmin is ook nog maar 20!! ergens schreef je volgens mij dat je weer een relatie hebt met de moeder van je dochter al een geruime tijd ga je daar mee bezig houden in plaats van Yasmin haar leven zuur te maken en haar relatie met Ribas proberen te verpesten ik bedoel je bent 30 en je hebt een dochter om aan te denken. ik denk niet dat je Yasmin er veel plezier mee doet om zulke dingen in het openbaar duidelijk te maken. waar zit je verstand kerel???! ALS DIT ALLEMAAL WAAR IS WAT JE SCHRIJFT!! Als cootje dertig is vreet ik mijn computer op. |
|
|
|
|
Maddox
|
|
|
Inderdaad vind ik ook, volgens mij is die cootje stikjalours op yasmin en ribas. En dat terwijl hij al een relatie heeft!!! |
|
|
|
|
Dolcedolla
|
|
|
ik denk dat deze man gewoon zwaar aan liefdesverdriet lijd..... dat is mijn mening. (ook al snap ik niet waarom hij dan weer terug is bij zijn ex) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Cootje is naar zijn grootje |
|
|
|
|
Butterfly
|
|
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
Beste mensen , zoals ik een paar dagen eerder al heb gezegt niet meer te reageeren , zal ik nu nogaals een laatste reactie geven , hierna zal ik echt geen reactie meer achterlaten .
Nogmaals ik had afspraken met yasmin betreft het progamma , zoals het geen sex hebben etc etc etc , ik kwam terug van vakantie toen ging ik weer met yas om en alles wat daarbij kwam kijken , we hadden niet echt een 100 % vast relatie , we zagen erkaar wel weer dagenlijks , ikzelf ben nog 2 tot 3 x toe meegeweest naar de screening en gesprekken die yasmin moest hebben voordat ze erin ging , en we konden immers ook niet echt zonder elkaar , ik neem yasmin niks kwalijk , echt niet ., ik ben immers zelf naar de villa geweest omdat ik het toch niet meer aankon zien wat er daar allemaal gebeurde , ik vond het in het begin een waardeloos progamma, yasmin en ik hebben afschijd genomen van elkaar toen ik in de villa was . dus toen was het pas echt klaar . { neemt niet weg dat ik vind dat ze niet zomaar weg kan blijven van de mensen die nog geen afscheid hebben genomen van yasmin } onder andere mijn dochter en mijn moeder , die ook veel van yasmin hielden .
Tis nooit mijn bedoeling geweest yasmin in een kwaad daglicht te zetten , anders had ik de beelden wel uit laten zenden die er gamaakt waren van yasmin en mij , want de gesprekken die volgde na de opnamens van yasmin en mij { na een week } gingen zo ,
Wat wil je nou meer marco ? iedereen kan zien dat een stoere vent afschijd komt nemen van yasmin op tv , en iedereen kan zien dat yasmin tegen jou staat te liegen ! ze hadden zelfs geen goed woord over over ribas , die nota bene werkte voor hun progamma , nadat rtl mij geld wou aanbieden voor die paar minuten uitzend tijd , { wat ik geweigerd heb } toen besefte ik dat talpa echt alles doet voor de kijkcijfers . mijn woorden aan talpa waren letterlijk . yasmin heeft haarzelf al te veel schade aangericht bij onze vrienden en familie en heel NL door sex te hebben met ribas op tv , iedereen had die week voor het eerst gezien dat ze sex had op tv , iedereen kende onze afspraken .
Maar dat was nu bijna 2,5 maand geleden , nu momenteel is het weer helemaal anders , Nu is iedereen aan de beelden gewent nu , yas en rib zijn happy en ik ben ook weer terug op mijn oude nest waar ik al 3 jaar lang was . en die tevens het hele verhaal ook kent .
Yasmin is dus geen bedriegster , yasmin is altijd eerlijk geweest tegen mij , ik kan echt niks slechts zeggen over haar . het eninge wat raar was , is dat toen ik haar gezien had in de villa , yasmin 1 week later al tegen ribas zei , ik hou van je , wat hier toen in de buitenwerled raar aankwam , want iedereen weet immers dat ze van mij hield , en dus kreeg ik heeeeeeeeel veeeeeeeel vragen , van hoe kan dat marco ? ik zeg ja wel snel ja . das het eninge wat raar was ja .
Zoals ik al eerder zei hier op het forum , heb ik mezelf mee laten slepen door het gezeik allemaal hier , ja ik heb soms dingen te veel gezegt ja , mijn fout , ik heb al gezegt yasmin erg gemist te hebben ja , mischien zat ik in een rouw proces betreft yasmin , nogmaals het viel me zwaarder dat ik dacht , na mijn bezoek aan de villa was ik vrij nuchter en dacht idd zo nu is het eindelijk klaar tussen yas en mij , maar het gemis werd toch erger , valt ook niet mee haar dagenlijks op tv te zien , en op internet , ook zijn staan er hier nog spullen van yasmin in huis , en komt er veel post voor haar nog steeds bij mij , daarkomt bij dat ik al de vragen steeds van mensen moet beantwoorden over de afspraken die ik met haar had , dat alles gaat je toch niet in je koude kleren zitten .
Ik denk dat yasmin het aardig druk heeft de komende dagen , toch hoop ik haar volgende week ergens eens te zien , zodat we elkaar eens recht in de ogen kunnen kijken , en zij haar spulletjes mee kan nemen / haar post / en nog een stuk of 1000 foto’s die hier op mijn pc staan.
In dat gesprek zou ik haar toch dringend vragen nog 1 malig contact met mijn dochter en mijn moeder op te nemen , al is het per telefoon of briefje , want het blijft toch vreemd dat ze nu ineens over ribas zijn familie praat terwijl ze de dagen voor het progamma steeds bij mijn moeder over de vloer kwam en mijn dochter geregeld zag .
Verders wens ik yasmin en ribas het beste , en ben ik terecht blij voor haar dat ze iemand heeft die wel 100 % voor yasmin kan gaan .
Ook is het jammer dat ze niet gewonnen hebben. Want dat zou het voor hun toch makkelijker gemaakt hebben . en hun verdienden het toch ook meer als geen ander , daar ribas en yasmin het hele spel elkaar niet hebben laten zitten .
Dus nogmaals ik heb me meelaten slepen , en heb soms te veel gezegt , al was het wel zo , tis nu emaal zo gelopen , maar ik durf mijn fouten wel toe te geven , daar schaam ik mij niet voor , ik had haar nooit in het progamma moeten laten en ik had hier niet te veel moeten reageeren . Yasmin was ooit mijn engeltje , ze heeft mij alleen maar positiefe dingen gebracht , de liefde die yas mij gaf , kan nooit door een ander persoon vervangen worden , Dus Ribas wees er een beetje zuining op , want een man weet pas wat ie mist . . . als ze er niet meer is .
Nogmaals ik ga nu niet meer reageren ,
Yasin en ribas , sorry van dit geziek , maar toch veel geluk samen ,
groetjes marco . |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 18:06 schreef Cooootje het volgende:Yasmin was ooit mijn engeltje , ze heeft mij alleen maar positiefe dingen gebracht , de liefde die yas mij gaf , kan nooit door een ander persoon vervangen worden. Zal zijn vriendin leuk vinden als ze dit leest, mijn god. |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote: das geen geheim , dat weet ze . |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Gelukkig, want IK zou er niet mee kunnen leven. |
|
|
|
|
Dolcedolla
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 18:06 schreef Cooootje het volgende:Beste mensen , zoals ik een paar dagen eerder al heb gezegt niet meer te reageeren , zal ik nu nogaals een laatste reactie geven , hierna zal ik echt geen reactie meer achterlaten . Nogmaals ik had afspraken met yasmin betreft het progamma , zoals het geen sex hebben etc etc etc , ik kwam terug van vakantie toen ging ik weer met yas om en alles wat daarbij kwam kijken , we hadden niet echt een 100 % vast relatie , we zagen erkaar wel weer dagenlijks , ikzelf ben nog 2 tot 3 x toe meegeweest naar de screening en gesprekken die yasmin moest hebben voordat ze erin ging , en we konden immers ook niet echt zonder elkaar , ik neem yasmin niks kwalijk , echt niet ., ik ben immers zelf naar de villa geweest omdat ik het toch niet meer aankon zien wat er daar allemaal gebeurde , ik vond het in het begin een waardeloos progamma, yasmin en ik hebben afschijd genomen van elkaar toen ik in de villa was . dus toen was het pas echt klaar . { neemt niet weg dat ik vind dat ze niet zomaar weg kan blijven van de mensen die nog geen afscheid hebben genomen van yasmin } onder andere mijn dochter en mijn moeder , die ook veel van yasmin hielden . Tis nooit mijn bedoeling geweest yasmin in een kwaad daglicht te zetten , anders had ik de beelden wel uit laten zenden die er gamaakt waren van yasmin en mij , want de gesprekken die volgde na de opnamens van yasmin en mij { na een week } gingen zo , Wat wil je nou meer marco ? iedereen kan zien dat een stoere vent afschijd komt nemen van yasmin op tv , en iedereen kan zien dat yasmin tegen jou staat te liegen ! ze hadden zelfs geen goed woord over over ribas , die nota bene werkte voor hun progamma , nadat rtl mij geld wou aanbieden voor die paar minuten uitzend tijd , { wat ik geweigerd heb } toen besefte ik dat talpa echt alles doet voor de kijkcijfers . mijn woorden aan talpa waren letterlijk . yasmin heeft haarzelf al te veel schade aangericht bij onze vrienden en familie en heel NL door sex te hebben met ribas op tv , iedereen had die week voor het eerst gezien dat ze sex had op tv , iedereen kende onze afspraken . Maar dat was nu bijna 2,5 maand geleden , nu momenteel is het weer helemaal anders , Nu is iedereen aan de beelden gewent nu , yas en rib zijn happy en ik ben ook weer terug op mijn oude nest waar ik al 3 jaar lang was . en die tevens het hele verhaal ook kent . Yasmin is dus geen bedriegster , yasmin is altijd eerlijk geweest tegen mij , ik kan echt niks slechts zeggen over haar . het eninge wat raar was , is dat toen ik haar gezien had in de villa , yasmin 1 week later al tegen ribas zei , ik hou van je , wat hier toen in de buitenwerled raar aankwam , want iedereen weet immers dat ze van mij hield , en dus kreeg ik heeeeeeeeel veeeeeeeel vragen , van hoe kan dat marco ? ik zeg ja wel snel ja . das het eninge wat raar was ja . Zoals ik al eerder zei hier op het forum , heb ik mezelf mee laten slepen door het gezeik allemaal hier , ja ik heb soms dingen te veel gezegt ja , mijn fout , ik heb al gezegt yasmin erg gemist te hebben ja , mischien zat ik in een rouw proces betreft yasmin , nogmaals het viel me zwaarder dat ik dacht , na mijn bezoek aan de villa was ik vrij nuchter en dacht idd zo nu is het eindelijk klaar tussen yas en mij , maar het gemis werd toch erger , valt ook niet mee haar dagenlijks op tv te zien , en op internet , ook zijn staan er hier nog spullen van yasmin in huis , en komt er veel post voor haar nog steeds bij mij , daarkomt bij dat ik al de vragen steeds van mensen moet beantwoorden over de afspraken die ik met haar had , dat alles gaat je toch niet in je koude kleren zitten . Ik denk dat yasmin het aardig druk heeft de komende dagen , toch hoop ik haar volgende week ergens eens te zien , zodat we elkaar eens recht in de ogen kunnen kijken , en zij haar spulletjes mee kan nemen / haar post / en nog een stuk of 1000 foto’s die hier op mijn pc staan. In dat gesprek zou ik haar toch dringend vragen nog 1 malig contact met mijn dochter en mijn moeder op te nemen , al is het per telefoon of briefje , want het blijft toch vreemd dat ze nu ineens over ribas zijn familie praat terwijl ze de dagen voor het progamma steeds bij mijn moeder over de vloer kwam en mijn dochter geregeld zag . Verders wens ik yasmin en ribas het beste , en ben ik terecht blij voor haar dat ze iemand heeft die wel 100 % voor yasmin kan gaan . Ook is het jammer dat ze niet gewonnen hebben. Want dat zou het voor hun toch makkelijker gemaakt hebben . en hun verdienden het toch ook meer als geen ander , daar ribas en yasmin het hele spel elkaar niet hebben laten zitten . Dus nogmaals ik heb me meelaten slepen , en heb soms te veel gezegt , al was het wel zo , tis nu emaal zo gelopen , maar ik durf mijn fouten wel toe te geven , daar schaam ik mij niet voor , ik had haar nooit in het progamma moeten laten en ik had hier niet te veel moeten reageeren . Yasmin was ooit mijn engeltje , ze heeft mij alleen maar positiefe dingen gebracht , de liefde die yas mij gaf , kan nooit door een ander persoon vervangen worden , Dus Ribas wees er een beetje zuining op , want een man weet pas wat ie mist . . . als ze er niet meer is . Nogmaals ik ga nu niet meer reageren , Yasin en ribas , sorry van dit geziek , maar toch veel geluk samen , groetjes marco . ik snap heus wel dat het niet makkelijk is voor jou om iemand waar je ooit gek op was te zien op tv en dan ook nog verliefd op iemand anders te zien worden. dat doet altijd pijn en voor al als je er met je neus boven op staat (tv). wat betreft dat houden van.... naar mijn herinnering (en ik kijk echt ELKE DAG!!) zei Ribas als eerste ik hou van je. waar op Yasmin het zelfde antwoordde. maar dat doet er niet toe. ik bedoel het is moeilijk om los te laten dat is logisch en heel begrijpelijk maar het is maar net de manier waarop je er mee om gaat denk ik....
je zit met elkaar 24/7 in een huis. dan gaat alles 10x zo veel sneller, ook gevoelens dus, dan als je in de buitenwereld bent. je bent dan alle realiteitsbesef kwijt. ik vind dat Yasmin en Ribas het nog netjes hebben gehouden kwa sex enzo. kijk naar Kelly of een van die andere meiden. ik begrijp, en ik denk meerdere hier wel, best wel hoe je je voelt. maar ik begrijp jou acties niet. dat je naar haar toe gaat in de vila. er zullen vast nog wel andere mannen/vrouwen zijn die iets voor een bewoner van dat huis voelen maar zie je die flippen en de vila bestormen?? en dan 2,5 maand later ben je terug bij je ex. die dingen begrijp ik niet. nogmaals ik begrijp heel goed dat je je genaait voelt of dat je je verdrietig voelt om bepaalde dingen maar dan geeft het je nog geen reden om zo te doen. en zoals butterfly al had gezegd ik denk niet dat het slim is om haar nog afscheid te laten nemen van jou dochter het is nog maar een kind en als zij Yasmin ziet zal het alleen maar drama worden en zal ze niet begrijpen waarom Yasmin weer weggaat...
ik ken je verder niet maar je hoeft tegen over dit forum je niet te verantwoorden voor je daden WEL tegen over Yasmin!!!
Ik hoop dat je er uit komt en dat je invervolg een beetje beter na denkt met wat je zomaar zegt en doet na de buitenwereld toe (en voor al nu omdat Yasmin nu een bepaalde bekendheid heeft) ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Dolcedolla -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Wat wil je nou meer marco ? iedereen kan zien dat een stoere vent afschijd komt nemen van yasmin op tv , en iedereen kan zien dat yasmin tegen jou staat te liegen ! ze hadden zelfs geen goed woord over over ribas , die nota bene werkte voor hun progamma , nadat rtl mij geld wou aanbieden voor die paar minuten uitzend tijd , { wat ik geweigerd heb } toen besefte ik dat talpa echt alles doet voor de kijkcijfers . mijn woorden aan talpa waren letterlijk . yasmin heeft haarzelf al te veel schade aangericht bij onze vrienden en familie en heel NL door sex te hebben met ribas op tv , iedereen had die week voor het eerst gezien dat ze sex had op tv , iedereen kende onze afspraken . ==================================================================================== heel erg voor je, maar er it een knop op je tv. als ik mijn vriendje of virendinnetje op tv zou weten zou dat de laatste plek zijn waar ik naar zou kijken maar dat ben ik. het beste Marco |
|
|
|
|
|