Op woensdag 19 november 2008 - 21:33 schreef Moha R. de Vries het volgende: heerlijke aflevering kelly op dr plaats gezet tot 2x aan toe. donna summer ga zo door.
Echt heerlijk he, ik zat te genieten echt waar. Kelly voelt zich gebruikt, gek he hahahahahah
Ik denk toch écht dat hij Kally weer op haar bek laat gaan hoor. Dionne is een veel sterkere speelster, fysiek en mentaal. Om over het verschil in de bil-regionen nog maar te zwijgen... Nee, ik ben er bijna zeker van dat hij als een hete aardappel laat vallen.
Izz@headliner
Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 10:53
maar na dat spel hing zij ( kally ) als een molensteen om zijn nek
Ik heb daar eens op gelet maar volgens mij is het voor de time out geweest, want ze zei later nog, ik denk dat ik de time out kaart krijg. Dus ja dan hang je nog wel om zijn nek voor de time out!!
Op donderdag 20 november 2008 - 03:09 schreef Boudewijn het volgende: ahhhh.. Kelly voelt zich zwaar gebruikt door Marco! Ben benieuwd of hij haar wel voor het spel gaat kiezen!
Ik denk dat hij haar kiest. Mafco weet dat Kelly zijn CC niet leeg heeft geplunderd. Bij Dionne is het nog afwachten.
Izz@headliner
Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 20:48
zo vlak voor de finale? Dan snijd Dion zichzelf in de vingers, hij zou geestelijk gestoord moeten zijn ( dit is geen diagnose hoor, Wannebe shrink, doelend op zij die niet genoemd mag worden, hahahaha) Kally zou juist nu een linke factor zijn uit wraak. En dat zou betekenen dat de tegenspeler van Darco Marco hoger eindigd dan hijzelf
Ik lig dubbel, auch. You wannabe you.
Als ze Mafco en partner zouden moeten kiezen liefde of geld, dan weet Mafco niet wat hij aan Dionne aka Rambo heeft. Hij weet dat Kelly aka cry me a river, voor liefde kiest en delen de pecunia's.
Izz@headliner
Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 20:57
Ja moet je luisteren, als jij als wannabe shrink,omdat je een loi cursus doet, een vergelijk gaat trekken, tussen een shrink die in haar vrije tijd zegt je bent ziek,en een oncoloog die in de wachtkamer tegen iemand zegt je bent ernstig ziek.Dan heb je pas echt een echte shrink nodig, ( dat is wel een diagnose wannebe)
Jij bent erg maar wel leuk en dat is belangrijk. En nu niet gaan janken omdat ik zeg dat je erg bent.
Izz@headliner
Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 21:01
zou onze wannebe shrink nu alsno haar wondjes zitten likken en zich verbijten? tot hoe laat kan ze met haar vingertopjes van haar zo goed als nieuwe computer afkunnen bijven? oh nee die is al e maand of 6 dus best bejaard voor een computer.
Moha R. de Vries
Moha R. de Vries - donderdag 20 november 2008 - 21:19
Kolere daar gaat mijn theorie, dat je hier je beroep uitvoerde, nou 'wannebe srink' zat je er toch naast.( had ik toch echt bijna dr naam geplaatst maar heb hem al aangepast.
he pas op he anders gaan we meld dit bericht klikken hahahaha
Mrs.B@headline
Mrs.B@headline - donderdag 20 november 2008 - 21:24