|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Kelly - "Ik had liever Ziba dan Bo"
Kelly irriteert zich mateloos aan Bo! Als het aan haar ligt, vliegt de blondine er tijdens de ceremonie meteen weer uit. Gaat het Kelly lukken om Bo uit het huis te werken?
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Tjesus, wat is het toch een negatief, broeierig, kwaadaardig knijpoogjes-kreng. Eén en al gal en gif is dat wicht, van d'r uitstraling alleen krijg ik al brandend maagzuur. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
die tronie van der al echt hoor een echte perfecte bitch die der vriendinnen nog oor aan naait getver |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Er komt niets uit behalve gif. Zal wel komen door de inwerking van al die verfbeurten van dat gemene zwarte haar... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2008 - 20:01 schreef Izz@headliner het volgende:Daar zit nu echt, maar dan echt niets positiefs aan dat kreng. Haar hele uitstraling. Een baantje bij de Patholoog Anatoom vind ik wel wat voor haar, echt zo'n doodsbidders gezichtje. hahahahha hoe kom je dr op |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
[bms
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: met van die speltjes.Maar niet in haar billen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
brahim
|
|
|
laat je eigen niet kisten kel!?! ik laat mn eigen ook cremeren pff nu reageer d ze het op bo af terwijl dionne met haar liefie sliep of dat ze voor het raam stond naar de jacuzzi te kijken dat zelfde raam waar claire met haar moeder stond maar dat was back to the future wel een vermakelijk stukkie tv mn adrenaline stroomd goed als ik zo naar kellie kijk dan denk ik echt dat ze het goede weg hebben gelaten neu hoor ben niet meer zo verliefd meer manisch depressief komop het is maar een spel |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2008 - 22:34 schreef brahim het volgende:laat je eigen niet kisten kel!?! ik laat mn eigen ook cremeren pff nu reageer d ze het op bo af terwijl dionne met haar liefie sliep of dat ze voor het raam stond naar de jacuzzi te kijken dat zelfde raam waar claire met haar moeder stond maar dat was back to the future wel een vermakelijk stukkie tv mn adrenaline stroomd goed als ik zo naar kellie kijk dan denk ik echt dat ze het goede weg hebben gelaten neu hoor ben niet meer zo verliefd meer manisch depressief komop het is maar een spel ookal is het een spel die kelly die gaat in de zeik genomen worden zodra ze zich in de buitenwereld begeeft. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
|
|
|
brahim
|
|
|
hihi emoticonlol anti kelly shit hier droppen is wel cool |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: hey,hey geen shit droppen hier, dat stinkt. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: waar haalt ze ze vandaan he?? je zou haast denken dat ze met een heel team dit verzint hahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Wat Marco zegt; ze zou achter je in de bios zitten zeg. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha ik wou net zeggen heb ik nu een geur pc? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
DominicanaBitch
|
|
|
vreselijk die kelly even serieus als ik haar ooit tegenkom in de buitenwereld ik gooi tomaten tegen die sagerijnige kop van dr aan en ik ga dr lekker hard in haar gezicht uitlachen HAHAHAHA 100X GENAAID! gatverdamme echt een knijpoog kreng jah met dat klote bekkie van dr en die wipneus |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2009 - 14:12 schreef DominicanaBitch het volgende:vreselijk die kelly even serieus als ik haar ooit tegenkom in de buitenwereld ik gooi tomaten tegen die sagerijnige kop van dr aan en ik ga dr lekker hard in haar gezicht uitlachen HAHAHAHA 100X GENAAID! gatverdamme echt een knijpoog kreng jah met dat klote bekkie van dr en die wipneus Tjonge jonge jonge, maak je je nu nog druk om die meid, CBML is allang afgelopen. |
|
|
|
|
feyenoordfan23
|
|
|
|
|