|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Dionne - "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah"
Dionne zit in de jacuzzi als ze in lachen uitbarst. Dan bewijst ze dat haar lach makkelijk door kan voor 'meest irritante lach van Nederland'!
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Mijn god wat is dat zeg, wat een lach, lijkt net een kat die op zijn staart getrapt word. hahahahahah Maar ik moet ook lachen als zij lacht. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Ik lag in een stuip! Wát een LACH !De jongens kwamen niet meer bij van haar ... Volgens mij steeg het nivo van de jacuzzi: ze pieste het hele bad vol tijdens die uithalen! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
HAHAHAHAHA ik bleef lachen om m&m, lachen is zo aanstekelijk, |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2008 - 19:10 schreef Izz@headliner het volgende:een avondje lach therapie weer eens iets anders. 1 keer meegemaakt, ik ben met pijn in al mijn spieren naar huis gegaan. het kan lekker zijn maar soms kan dat lachen in huilen overlopen omdat je niet meer kan stoppen met lachen, gek hoe die emotie's zo door elkaar heen kunnen lopen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
amira
|
|
|
ze lacht net zo lelijk als ze deruit ziet. gatervdamme. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
lijkt wel of ze al drie jaar dood is ze denkt zeker beroemd te worden met dat schreeuwlelijk gedoe wel knap hoor op commando lachen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2008 - 22:24 schreef brahim het volgende:lijkt wel of ze al drie jaar dood is ze denkt zeker beroemd te worden met dat schreeuwlelijk gedoe wel knap hoor op commando lachen hahaha drie jaar dood, ik kan ook op commando gillen, dat noem ik geen lachen meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik ga toch maar naar het filmpje kijken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja moet je doen is echt lachen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als je ze niet ziet zou je denken dat ze een varken aan het slachten zijn. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
deze krijst nog harder dan kelly die fungeerde weer als raamprosti toeschouwer hihihihih |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Arme Kelly. Laten jullie dat kind heel?? |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ach gerum dat kind? af en toe is het net een mens |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
sneu dat ze pas haar punani nog gegeven heeft |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Still
|
|
|
Haha die Ribas werd er bang van , die nam de benen lachen dit |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey ik was je al kwijt gelukkig ben je weer terug ik ben al 1 teef kwijt joh. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja wij houden wel van een nieuw stukje vlees |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bms
|
|
|