|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ingezonden: Nieuw Feyenoord lied (FR-Fanatic)
|
|
|
Feyenoord 1908
|
|
|
|
|
|
realgert
|
|
|
als dit echt is wat ze zingen vind ik het helemaal top keer weer eens wat anders . maar hoe de fuck heefd hij dit gemaakt. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
hoe bedoel je hoe de fuck heeft hij dit gemaakt? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gewoon, hoe de neuk heeft hij het gemaakt???? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
geoon een stadion song uit een ander land met daarbij je eigen tekst , klinkt wel goed en krachtig! beetje turks / oostblok ofzo??????????????/ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tering dat is echt ruk, ga ff galatasaray na doen....
wat is hier mis mee?
Feyenoord, Feyenoord Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord
Sterk in Rotterdam Sterk in Nederland Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord mijn Feyenoord
Ze schijnen daar als bakens in de verte De duizend lampen van het Feyenoord stadion Vier reuzen als een goliath Als hoeders van de stad Symbolen voor ´t hele legioen
Ze roepen jou en mij daar in de verte De echo die je waar ter wereld horen kan Die klank wordt overal gehoord De klank van Feyenoord De stem van de ware kampioen
Refr.
Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist En geloof me, waar je ook mag gaan Je blijft houden van die naam Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad
Refr. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
of deze,
Ga je mee naar 't stadion, naar de ploeg van rood en wit Zoek een plaatsje in de zon, waar je zo gezellig zit Kijk, ze komen op 't veld, een gejuich uit duizend kelen Want je staat er van versteld, als de sterrenploeg gaat spelen Dan is altijd wat je hoort Het lied van Feyenoord
Hand in hand, kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1 Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1 Hand in hand, kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1 Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik bedoel maar, iederéén zegt maar hoe gaaf het is dat ze bij liverpool altijd "you never walk alone" zingen, hoort bij de club blablabla....
hierboven staan er twee die bij ons horen.
Vind het na doen van andere supporters zwaar irritant, hele maal als je moffen gaat nadoen met pippi langkous, grappig in zweden maar verder niet.... |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
ik verstond er al niks van en kon de text er niet zo snel bij zingen hahaha |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
quote: ik dacht dat hij het ook in gezongen had maar schijnt een clublied uit de balkan te zijn |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2008 - 22:46 schreef hotjumper het volgende:Feyenoord, Feyenoord Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord Sterk in Rotterdam Sterk in Nederland Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord mijn Feyenoord Ze schijnen daar als bakens in de verte De duizend lampen van het Feyenoord stadion Vier reuzen als een goliath Als hoeders van de stad Symbolen voor ´t hele legioen Ze roepen jou en mij daar in de verte De echo die je waar ter wereld horen kan Die klank wordt overal gehoord De klank van Feyenoord De stem van de ware kampioen Refr. Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist En geloof me, waar je ook mag gaan Je blijft houden van die naam Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad Refr. Ik vind dit prachtig Hoort bij Feyenoord Ik heb geen gejat turks nummer nodig om mijn club te steunen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
vind ik ook maar : we shall not .............is ook gewoon gejat hoor! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
duhh of vond je die tekst soms nederlands klinken? :S repertoire mag best uitgebreid worden, maar wel creatief en origineel. |
|
|
|
|
ROTTERDAM 1340
|
|
|
dit komt van de basketbalploeg van panathinaikos ff you tube panathinaikos voor de beelden wel geinig |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
begrijp dat we een zgn multi-culti samenleving hebben, we hebben inmiddels ook maroc spelers in de selectie aanwezig en gehad, en ga zo nog maar ff door met wat meer nationaliteiten. maar om nou een turks lied te gaan gebruiken, hoeft ook weer niet van mij. hebben ze in brasil niet ergens nog een lekker swingend lied in de aanbieding misschien? |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Hotjumper heeft gelijk elke keer als ik hand in hand, of niets is mooier dan mijn Feyenoord hoor of zing krijg ik kippenvel, geen enkele club in Ned heeft zulke krachtig songs dan ons FEYENOORD. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Feyenoord voor altijd Feyenoord. Hart dat al een leven lang bij jou hoort. Rood en wit wat zo diep in ons zit, overwint in elke strijd, Feyenoord voor altijd Feyenoord. Feyenoord voor ALTIJD |
|
|
|
|
Grolsch
|
|
|
Maak het niet te gek daar in Rotterdam. Is twee liedjes niet wat teveel van het goede? Kun je al die teksten daar wel onthouden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2008 - 14:48 schreef Grolsch het volgende:Maak het niet te gek daar in Rotterdam. Is twee liedjes niet wat teveel van het goede? Kun je al die teksten daar wel onthouden. Al het nieuws wat bij jullie in het Oosten terecht komt is toch afkomstig vanuit het Westen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jullie moeten je stadion al naar een biermerk noemen anders weet je niet wat je moet bestellen in de rust.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door hotjumper -- |
|
|
|