|
|
sevillana
|
|
|
020 is definitief van plan om Marcus Berg over te nemen van FC Groningen en bereidt een bod voor, wat ongeveer zal liggen rond de 15 miljoen Euro. Dit meldt het Zweedse sportblad Aftonbladet.se vanavond. Danny Blind ,die nauwgezet gisteravond Berg heeft gevolgd tijdens de interland Nederland - Zweden, zegt dat Berg hoog op het verlanglijstje staat van 020. Het winterstopspel is weer begonnen, de voorzet werd van de week al gegeven door 020 zijn clubkrant de Telegraaf.
De vraag aan Marcus Berg: Als 020 een bod doet hoe zou je dan daar op reageren? Berg "Moeilijk te zeggen, 020 is een grote club, maar niet zo groot als toen Zlatan daar nog speelde, ze zijn ook aan het opbouwen. Het is interessant, maar ik heb nog niet gehoord dat ze een bod hebben gedaan". Ben je er rijp voor? "Ik denk dat ik kan groeien. Toen ik kwam vond ik het tempo hoog maar je groeit daarin. Tegelijkertijd wil ik aangeven het goed naar mijn zin te hebben in Groningen tesamen met de andere 3 Zweden Stenman, Granqvist en Andersson.
Ik ben benieuwd of Peter Boszkabouter zich nog gaat roeren! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik denk dat hij er voor zichzelf nog wat bij vraagt.... |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Meschien wil ajax het stadion ook nog over nemen dat voetbalt namelijk ook beter dan die mislukte ufo waar ze nu spelen, kopen kopen en nog eens kopen waar is nu die super ajaxjeugd namaak goden zonen gebleven, ik kom niet meer bij als die gastjes met hun miljoeneninversteringen weer 2e worden en weer niet lukt om CL te spelen dan kan je me echt oprapen van het lachen. Zo kan het wel weer anders krijg ik weer privemailtjes van sommige ajax suporters in het Feyenoord forum. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Wat Feyenoord kampioenen zegt |
|
|
|
|
reteppp
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
En wat wil dat zeggen dan? |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
OH, ZIT DAT ZO? ZEG DAT DAN GELIJK! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Zegt me niets...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door fey21 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Verder nog iemand iets te zeggen? |
|
|
|