|
|
sevillana
|
|
|
Het nieuws van de dag; er loopt een japanse middenvelder (18 jaar oud) stage bij Feyenoord. Die kunnen we goed gebruiken! Toch? Of niet soms? |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Indien het een jonge voetballer uit de buiten categorie is, is ie meer dan welkom, ook als het een middenvelder is. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2008 - 23:11 schreef sevillana het volgende:Het nieuws van de dag; er loopt een japanse middenvelder (18 jaar oud) stage bij Feyenoord. Die kunnen we goed gebruiken! Toch? Of niet soms? Moet Feyenoord potentiele toppers dan maar laten lopen? Als hij goed is mag hij komen We hebben dan wel genoeg middenvelders maar op dit moment spelen er aanvallers op het middenveld Janota en Pedro spelen op het middenveld maar zijn aanvallers
En de kans is groot dat Buijs en de Guzman weg gaan Verder zullen ook Landzaat en (in mindere mate) Gio ooit ook gaan stoppen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2008 - 00:07 schreef Phyxsius het volgende:[..] Moet Feyenoord potentiele toppers dan maar laten lopen? Als hij goed is mag hij komen We hebben dan wel genoeg middenvelders maar op dit moment spelen er aanvallers op het middenveld Janota en Pedro spelen op het middenveld maar zijn aanvallers En de kans is groot dat Buijs en de Guzman weg gaan Verder zullen ook Landzaat en (in mindere mate) Gio ooit ook gaan stoppen EENS! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
heb hier gemengde gevoelens bij!!!! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik zou proberen om Kees Luijkx van AZ (voorheen Excelsior) te halen, is een bijtertje, goede trap en is niet doorslaggevend maar ondanks dat hij in de kop van Noord-Holland geboren is kwam hij uit een Feyenoordfamilie!!!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2008 - 09:43 schreef Madhopfc het volgende:Ik zou proberen om Kees Luijkx van AZ (voorheen Excelsior) te halen, is een bijtertje, goede trap en is niet doorslaggevend maar ondanks dat hij in de kop van Noord-Holland geboren is kwam hij uit een Feyenoordfamilie!!!!! Dat vind ik geen topper Luikx is al 22, en heeft het enkel bij Excelsior laten zien Alsdie Japanner van het kaliber Luikx is, mag hij van mij weer naar Japan Kwalitatief gezien is een Luikx niet wat Feyenoord nodig heeft Fer, WIjnaldum, De Guzman, Gio, Bruins en misschien ook wel Landzaat zijn allemaal beter dan Luikx |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974