|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wat wordt de uitslag morgen.. denk zelf 3-1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
ik ga voor een verlies voor feyenoord, 1 - 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door mmhj -- |
|
|
|
|
Den Haag
|
|
|
Als ze het slim doen en de aanval gaat over links creeren ze veel kansen. 4-0 |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Het lijkt me sterk dat Biseswar vanaf de tribune gaat scoren Maar je weet het nooit met hem
Ik denk dat het een nulletje of 2/3 wordt In Feyenoord's voordeel natuurlijk |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Ik denk 4-1. Makaay 2x, hofland 1x en Gio 1x. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
snel 2 x scoren en dan lekker uitlopen naar 6 , 7 -2 zoiets hebben we nodig , en zeker in de kou om t publiek warm te houden! Ado moet duidelijk een maatje te klein zijn , mocht Wijnaldum meedoen kan het weleens een nachtmerrie worden voor onze vriend Pascal Boschaart als die LB staat , lullig voor hem want hij is wel een echte Feyenoorder (had alleen niet de kwaliteit). |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ik ben het eens met de uitslag die hotjumper heeft voorspeld 5-1 dus |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2008 - 13:55 schreef Phyxsius het volgende:[..] Het lijkt me sterk dat Biseswar vanaf de tribune gaat scoren Maar je weet het nooit met hem Ik denk dat het een nulletje of 2/3 wordt In Feyenoord's voordeel natuurlijk biseswar staat gewoon in het veld hoor koekebakker als je het niet weet hou jemond dan! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Vermoedelijke opstellingen: Fyenoord: Timmer; Tiendalli, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum (Pedro), El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Janota; Makaay.
Komt van www.feyenoord.nl
Ik heb nu uitgelegd waarom ik van mening ben dat hij niet speelt
Kun jij mij nu jouw bron vertellen? |
|
|
|
|
apas
|
|
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
moeten in ieder geval voor de nul gaan. Ik zeg 0-3!!!!! 2x Makaay en 1x Gio |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Met een kleine overwinning zou ik al tevreden zijn;ik ga voor twee doelpunten verschil dus 2-0 of 3-1.Zezullen er wel voor moeten gaan 110% bedoel ik! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Waarom moeten we in ieder geval voor de nul gaan??? Ik zie het liever 5-2 worden dan 3-0! Je moet als team van je eigen kracht uit gaan. De aanvallende kracht van Feyenoord is (zeker thuis) veel groter dan de verdedigende kracht. Kortom, ik ga voor de 5-2 (met een goede rentree van Slory in de 2e helft met 2 goals). |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
|
|
|
james
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
wijnaldum zal losbreken deze wedstrijd. verder maken fer en de cler nog een doelpuntje... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 10:35 schreef Jeli het volgende:[..] Waarom moeten we in ieder geval voor de nul gaan??? Ik zie het liever 5-2 worden dan 3-0! Je moet als team van je eigen kracht uit gaan. De aanvallende kracht van Feyenoord is (zeker thuis) veel groter dan de verdedigende kracht. Kortom, ik ga voor de 5-2 (met een goede rentree van Slory in de 2e helft met 2 goals). Omdat je veel te veel doelpunten tegen krijgt en Timmer nou ook niet geweldig staat te keepen. Is goed voor het zelfvertrouwen om dan de nul te houden. Is de kans ook een stuk groter dat het verdedigen dan langzaam beter gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 12:15 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Omdat je veel te veel doelpunten tegen krijgt en Timmer nou ook niet geweldig staat te keepen. Is goed voor het zelfvertrouwen om dan de nul te houden. Is de kans ook een stuk groter dat het verdedigen dan langzaam beter gaat. de nul met dit elftal(deze keeper) is bijna onmogelijk maar gewoon genoeg blijven scoren dan gaat t goed, ander vraagje: hoe kunnen "supporters" om 11.00 en 12.15 nog posten??????horen die niet in de kuip? toen ik vorige keer aangaf in de kantine plaats te nemen bij slecht weer kreeg ik een preek en nu zitten ze zelf thuis die "supporters" haha (maar gelijk hebben ze hoor met dit k..weer) |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 12:15 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Omdat je veel te veel doelpunten tegen krijgt en Timmer nou ook niet geweldig staat te keepen. Is goed voor het zelfvertrouwen om dan de nul te houden. Is de kans ook een stuk groter dat het verdedigen dan langzaam beter gaat. Daar ben ik het dus niet mee eens. Als je niet zo goed bent in verdedigen, dan moet je daar op trainen (of betere verdedigers kopen). Wat je vooral niet moet doen is in de wedstrijd het accent op je verdediging gaan leggen. Dan krijg je van die situaties, zoals vandaag in de 2e helft, dat de bal verkrampt wordt rondgespeeld achterin, terwijl er voorin een zee van ruimte is.
Tijdens de wedstrijd moet je juist gebruik maken van je sterke punten! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|