|
|
Guy (ki)
|
|
|
3-1 voor op ado! wat denken jullie houden we dit vol? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
jjh
|
|
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Feyenoord gaat steeds beter spelen, defensief worden er nog wel eens individuele fouten gemaakt maar over de hele linie gezien was het goed. 10 punten uit vier wedstrijden is gewoon een mooie score. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: wat ??? houden we dit vol???? dat mag ik wel hopen ja dat we i.i.g. van dit soort zwakke tegenstanders blijven winnen , we moeten niet volhouden maar doorgaan en verbeteren! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
10 punten uit 4 wedstrijden is natuurlijk prachtig Maar zoals Richard al zei, op Twente na moesten we eigenlijk ook wel winnen Maar voor het zelfvertrouwen is het natuurlijk geweldig Ik denk wel dat Feyenoord de reeks door gaat zetten Maar dat komt ook omdat de komende tegenstanders nou niet zo indrukwekkend zijn Zo kunnen de spelers wel vertrouwen opdoen voor een periode met sterkere tegenstanders Makaay bijvoorbeeld komt weer lekker in zijn spel en komt weer in de buurt van zijn oude niveau
Zelf hoop ik ook dat Derijck weer vaker een kans krijgt Achteraf weten we dat Derijck pas zo laat een kans kreeg vanwege zijn fysieke gesteldheid aam het begin van het seizoen Als hij wat vaker speelt kan hij laten zien wat hij kan Misschien is ook hij goed genoeg voor dit Feyenoord Hij is immers pas 21 En anders kan hij zichzelf zo wat duurder maken Het schijnt dat veel Belgische clubs hem willen hebben Als hij nu goed speelt kan Feyenoord in elk geval een hogere prijs vragen
Maar weer even on topic: De spelers kunnen is deze reeks met mindere tegenstanders zelfvertrouwen kweken En daar spelen ze beter door Natuurlijk moeten ze dan geen punten laten liggen Een nederlaag tegen Vitesse of de Graafschap zou al het zelfvertrouwen weer doen verdwijnen |
|
|
|