|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord, PSV en AZ strijden om Ooijer (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Feyenoord, PSV en AZ strijden om Ooijer
Sinds André Ooijer onlangs bekend maakte dat hij komende zomer graag terugkeert naar Nederland, is er een waar gevecht om de verdediger ontstaan. Sportweek meldt dat zowel Feyenoord, PSV als AZ in de race zijn voor Ooijer.
PSV lijkt een voordeel te hebben. Ooijer speelde namelijk maar liefst tien seizoenen in Eindhovense dienst. In de zomer van 2007 vertrok hij naar het Engelse Blackburn Rovers.
Bron: TopDrieNieuws.nl
Hij zal wel teruggaan naar die boeren... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Geen idee Aan de ene kant is hij mij welkom Aan de andere kant heb ik zoiets van geef Derijck een kans Hij is pas 21 Hij kan nog groeien Als Ooier nu komt krijgt die jongen zeker geen kans Maar een duo Hofland-Ooier is zeker leuk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laat maar lekker naar psv gaan |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Ben het eens met physius. Geef Derijck eens kans heeft in Belgie ook goed gespeelt, en ooijer is ook al boven de 30 kost alleen maar geld en levert niks meer op. Voor Derijck kan je als hij zich goed ontwikkelt verkopen. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Inderdaad je moet ook voor de jeugd in de basis kiezen. Niet alleen maar kwaliteit gekoppeld aan een leeftijd boven de dertig als basisspeler. Want twintig ouderen in de selectie om de talenten op te voeden die dan niet spelen heeft niet zo veel zin. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 13:38 schreef Phyxsius het volgende:Geen idee Aan de ene kant is hij mij welkom Aan de andere kant heb ik zoiets van geef Derijck een kans Hij is pas 21 Hij kan nog groeien Als Ooier nu komt krijgt die jongen zeker geen kans Maar een duo Hofland-Ooier is zeker leuk wat dacht je van het duo vlaar-hofland??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat gaat altijd maar maximaal 5 wedstrijden mee. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: das wel zo maar ik ben ervan overtuigd dat dit zal omwentelen... |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Geen voorstander van Ooijer....te oud (te veel tijd nodig om van kleine blessures te herstellen) en te traag . Denk ook niet dat hij bovenaan het verlanglijstje staat van Verbeek. Ik zou gewoon een scout op de scouts van Groningen en Heerenveen zetten en dan die verdediger nemen die zij uitkozen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Denk ook niet dat Ooijer veel aan Feyenoord zal toevoegen, kans is vrij groot dat hij in z'n nadagen ook regelmatig met blessures te maken krijgt. Zie liever wat jongere speler(s). |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: ik geloof niet dat Vlaar ooit nog terugkomt als vaste waarde , als je knie-en op deze leeftijd al zo zijn aangetast krijg je nooit meer je snelheid , vastberadenheid terug die die had , nee denk dat Vlaar zijn carriere zal moeten voortzetten p een lager nivo om na jaren wellicht nog tegen t nivo wat gewenst is aan te komen , helaas..................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Denk dat Feyenoord toch de weg van de jeugd in moet slaan, de tijd we een elftal bij elkaar konden kopen is geweest. Denk dat ze moeten mikken op eigen jeugd, en jonge spelers uit het buitenland, die ze later dan hopenlijk goed kunnen verkopen. Zolang de uefa regelgeving (mbt schulden van clubs en de hoeveelheid zelf opgeleide spelers)niet veranderd kunnen wij niet concureren met het buitenland. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 18:54 schreef hotjumper het volgende:Denk dat Feyenoord toch de weg van de jeugd in moet slaan, de tijd we een elftal bij elkaar konden kopen is geweest. Denk dat ze moeten mikken op eigen jeugd, en jonge spelers uit het buitenland, die ze later dan hopenlijk goed kunnen verkopen. Zolang de uefa regelgeving (mbt schulden van clubs en de hoeveelheid zelf opgeleide spelers)niet veranderd kunnen wij niet concureren met het buitenland. Precies! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Zie liever die bjartsmyr (of hoe heet hij?) komen. Is tenminste een jongen met toekomst. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
word te oud te traag, Prijs je rijk met Derijck een paar wedstrijden en hij staat er. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Ik denk niet dat Ooijer wat toe kan voegen, Derijck is er al en heeft nu door dat ook hij zijn kansen krijgt. Hij is nog jong en kan beter worden. Ooijer is 34 en wordt alleen maar minder. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik zeg Derijck Die Bjasmyr is ook leuk Maar Derijck hebben we al Die is goedkoper En Feyenoord is nu niet in de positie om met geld te smijten Gewoon lekker sparen voor echte klasbakken van rond de 25 (liefst iets eronder) |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
bjasmyr komt waarschijnlijk toch niet, derijck kansje geven dan is een voor de hand liggend idee. of er moet eerst iemand verkocht worden, maar ja wie dan...? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Derijck schijnt erg in trek te zijn in Belgie Maar ik denk dat we wel een middenvelder kunnen missen Buijs mag van mij weg, net als Lucius En Landzaat kan ook gaan als hij fit is Greene mag wel weg
Zijn er toch 4 die weg mogen Hopen dat iemand ze hebben wil En van dan een verdediger kopen die ook op deplek van Tiendalli kan spelen En dan Nillson maar voor de aanval
Dan ben je 4 overbodige spelers kwijt (ze hebben geen van allen een basisplek en zijn ook niet de eerste die invallen) En je hebt kwalitatief een iets bredere selectie |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
En laat ik de Guzman niet vergeten Hij heeft een aflopendcontract en wil niet bijtekenen Lekker een paar centen beuren |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Laat Derijck het maar proberen is jong redelijk snel en sterk, Ooier is leuk voor een jaar maar dan is het wel klaar denk ik met hem. Ik zou Lucius nog wel achter de hand houden want hij is op veel plaatsen inzetbaar en in een team met veel pijntjes lijkt me dat wel handig. |
|
|
|