|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wie moet de vervanger van Timmer worden...
Tim Krul Piet Velthuizen Kenneth Vermeer Erwin Mulder Michel Vorm Anders....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
haal mulder maar terug en .. denk dat we daar niet te lang mee moeten wachten.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Mulder En als Verbeek dat niet aandurft is het misschien leuk om Dudek voor een jaartje terug te halen Ik heb nou eenmaal een zwak voor die jongen Die mag van mij wel een jaartje naar de Kuip komen |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Ik ben voor Velthuizen,Vorm of Krul als dat tenminste nog lukt. |
|
|
|
|
binky
|
|
|
ik ga voor tim krul, ik mulder daarachter op de bank!! timmer is aan het eind van het seizoen wel klaar in de kuip denk ik |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
Krul, denk dat Mulder nog iets te licht is |
|
|
|
|
reteppp
|
|
|
vermeer....weet t..t is een neus....maar transervrij is onze enige optie!! hij doet ook gewoon erg goed!! geen geld uitgeven aan een keeper en je kan een goede verdediger en spits kopen!! |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
iedereen heeft het wel altijd over Tim Krul, maar niemand heeft hem ooit zien keepen. Ik zat zelf meer aan Boy Waterman te denken... hij zit momenteel in een dipje en het zit hem allemaal de laatste tijd niet mee, maar hij heeft toch zeker bewezen dat het een hele goeie keeper is... en ook zeker niet duur |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
Maar denk je echt dat Vermeer naar Feyenoord gaat. Al zal hij bij ons duidelijk eerste keus worden, die jongen komt uit de jeugd van Ajax, hij weet ook dat het puur en puur verraad zou zijn naar zijn ''roots'' toe. Dus Johan Derksen mag dan wel stellen dat het het beste is voor zowel Vermeer als Feyenoord (waarin ik hem volkomen gelijk geef overigens), maar ik denk dat hij zijn Ajax-hart laat spreken als het er op aan komt |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 14:18 schreef Phyxsius het volgende:Mulder En als Verbeek dat niet aandurft is het misschien leuk om Dudek voor een jaartje terug te halen Ik heb nou eenmaal een zwak voor die jongen Die mag van mij wel een jaartje naar de Kuip komen Ook wel een optie. Vermeer vindt ik geen topkeeper daar is hij te kort voor maar hij doet het wel goed in de eredivisie. Als feyenoord wat geld had in kas konden ze ook luciano halen van fc groningen maar dat lijkt niet mogelijk. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Met van Dijk en Darley is de bezetting achter Timmer redelijk goed voor dit seizoen. Volgend jaar misschien Mulder terughalen maar investeren in Krul, Veldhuizen of Vermeer is niet zinvol. |
|
|
|
|
james
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik hoop dat Mulder de kwaliteit heeft dat zou de mooiste oplossing zijn , een keeper uit eigen jeugd zou ook weleens tijd worden! Iedereen heeft het altijd over Krul maar wat heeft die jongen laten zien dan?????????????????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vorig jaar speelde Mulder weliswaar maar 1 wedstrijd, maar ik vond hem wel overtuigend overkomen. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
en dan mis jij de gaapsmiley's?????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nog even een toevoeging, op wikipedia stond deze quote nog:
In april 2007 omschreef scheidend keeperstrainer Pim Doesburg, die onder meer Dudek en De Goey groot maakte, Erwin Mulder als de eerste keeper sinds Joop Hiele die vanuit de eigen jeugd het eerste elftal zou kunnen halen. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
@legioenweblog!!!! mogen allemaal komen!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik vind die anders alleen niet goed genoeg:
Anders Lindegaard (born April 13, 1984) is a Danish footballer, who plays as a goalkeeper for the Danish 1st Division side Kolding FC, on loan from Odense Boldklub. |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
Als je tim krul nog halen kan doe dan tim krul maar. Of je haalt erwin mulder terug van exelcior. Is ook nog een jonge jongen... Dudek is ook leuk maar is ook weer aan de oude kant en je moet denk ik aaan een jonge keeper denken voor een langere tijd..... En desnoods haal je ekramy terug. Timmer is niet slecht maar maakt steeds meer fouten en ken geen bal uitschieten. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Weg met Timmer!!! 50% tegendoelpunten door onze vriend Timmer. Houd er ook genoeg onmogelijke uit maar we hebben een keeper nodig die zowel makkelijke al moeilijke ballen er uit houd. Ik vind Timmer op het moment echt een aanfluiting. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Vermeer mag wegblijven, die is sowieso te klein |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Eigenlijk maakt het niet uit wie er komt, Timmer maakt te veel fouten en op zijn leeftijd en met zijn ervaring mogen zulke fouten niet voorkomen. Maar als je met een jonge onervaren keeper wilt ballen elke zondag moet er wel een verdediging voor staan en niet zo'n gatenkaas als we dit seizoen al zovaak hebben gezien. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 18:39 schreef Richard Lagrouw het volgende:Weg met Timmer!!! 50% tegendoelpunten door onze vriend Timmer. Houd er ook genoeg onmogelijke uit maar we hebben een keeper nodig die zowel makkelijke al moeilijke ballen er uit houd. Ik vind Timmer op het moment echt een aanfluiting. Ik denk daar iets anders over Timmer maakt elke wedstrijd een domme fout de laatste tijd Maar vaak maakt hij in diezelfde wedstrijd ook een geweldige redding waarmee hij een zeker doelpunt voorkomt Tegen ADO bijvoorbeeld; bij de 1-1 hield hij een bal die er normaal gewoon in gaat Hij maakt zijn fouten meestal wel goed
Desalniettemin vind ik wel dat Timmer te kort komt Als club van de traditionele top drie heb je een topper nodig Of een toekomstige topper |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Pak maar een keeper uit een willekeurig team Slechter als Timmer nu keept kan volgens mij niet.
Hij durft niet uit te komen, timed verkeerd bij hoekschoppen en spelers durven zelfs bijna niet meer op hem terug te spelen. Ellende gewoon.
Na Ado heb ik hem volledig afgeschreven, zet van Dijk er maar in en Timmer op de bank. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Vermeer als hij zou willen, vind ik een goede keeper. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind het jammer dat Feyenoord na Dudek nooit meer een jonge keeper echt een kans heeft gegeven. In zijn eerste jaar heb ik Dudek regelmatig vervloekt om zn missers maar je zag hem steeds beter worden. Ekramy heeft bijvoorbeeld nooit de kans gekregen om uit te groeien tot een basis speler terwijl hij helemaal niet voor Timmer onder deed. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
@hotjumper. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Dacht in eerste instantie ook dat ekramy een goeie opvolger was maar ben daar aan gaan twijffelen. is volgens mij toch beetje een showmannetje. Ben het er wel mee eens dat er een keeper door moet groeien, denk dat mulder zeker wel geschikt is. als timmer vanavond maar zijn mannetje staat en onze verdediging niet aan hem hoeft te twijffelen want dat heeft ook weer invloed op het spel..... |
|
|
|
|
feyenoordBreda
|
|
|
Timmer vervang je niet zo makkelijk met een jonge keeper denk ik. Timmer heeft duidelijk z'n zwakke punten die tegendoelpunten hebben gekost en nog gaan kosten. Aan de andere kant heeft ie ook reddingen verricht op het moment dat de verdedigers het lieten afweten. Zodra er een nieuwe keeper onder de lat staat, zal de tijd vanzelf wel leren of het een goeie voor ons is. |
|
|
|
|
MR_RH
|
|
|
Piet Velthuizen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Als je alles leest, timmer red en breekt af, maar als top club moet je een keeper hebben die ook mee voetbalt, en hij weet niet wat dat is of die pot lijm moet van de doellijn, Feyenoord speeld nooit me elf man, scheeld wel een ½ je. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Timmer vind ik op het moment een van de meest onbetrouwbare keepers van Nederland. dat je niet alles heb is een ding, maar je moet geen domme fouten maken als keeper. Ik zie het liefst Velthuizen of Krul en anders Vermeer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik zou hem ook niet alleen laten met mn schoonmoeder. haahahahah |
|
|
|