|
|
Bobby
|
|
|
Feyenoord aast op Marokkaanse spits Baha
Volgens SPORT staat Nabil Baha op het verlanglijstje van Feyenoord. De Marokkaanse aanvaller staat momenteel onder contract bij Málaga CF. Of de aanvaller van plan is de Spaanse ploeg in te ruilen voor de zwalkende Rotterdammers is echter de vraag.
Baha was in zijn debuutseizoen bij Málaga CF meteen van grote waarde. Mede dankzij tien doelpunten van de Marokkaans-international promoveerde de ploeg afgelopen seizoen naar het hoogste niveau.Dit seizoen maakte hij al vier treffers, waaronder één doelpunt in de wedstrijd tegen Real Madrid (4-3 verloren).
(Groen Gras nieuws) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Vertel eens wat meer over die jongen (Leeftijd etc) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
De pagina op wikipedia over Baha is niet helemaal up to date:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/BahaBaha.htm
Dat is de link naar zijn profiel op VI.nl, waar overigens alleen zijn competitieduels en de doelpunten die hij daarin maakte worden geteld, dus bekerwedstrijden en mogelijke Europese duels moeten er nog bij worden geteld.
Hier ook een link naar het filmpje van zijn goal tegen Real Madrid:
http://www.youtube.com/watch?v=avMjINBDypo |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Het lijkt wel Sinterklaas met al die verlanglijstjes. Ik heb het idee dat er met Luis Pedro, Janota, Kermit Erasmus, Biseswar, Slory en de oude getrouwen Makaay, Tomasson en Mols voldoende kwaliteit en scorend vermogen in de huidige selectie zit.
Geen nieuwe aankopen graag |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
Baha is een voetballende aanvaller én kan nog wat jaartjes mee. Het zou juist goed zijn om de leeftijdskloof tussen de oud gedienden en de jonkies een beetje te dichten door zo'n jongen aan te trekken. Hij is 26/27, prima leeftijd. Ik weet niet of Pedro, Erasmus etc. er staan als Makaay, Tomasson en Mols afzwaaien. Daarbij noem je vooral mensen die niet in de punt van de aanval spelen (Slory, Biseswar, Janota en Pedro) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 15:06 schreef Bobby het volgende:Baha is een voetballende aanvaller én kan nog wat jaartjes mee. Het zou juist goed zijn om de leeftijdskloof tussen de oud gedienden en de jonkies een beetje te dichten door zo'n jongen aan te trekken. Hij is 26/27, prima leeftijd. Ik weet niet of Pedro, Erasmus etc. er staan als Makaay, Tomasson en Mols afzwaaien. Daarbij noem je vooral mensen die niet in de punt van de aanval spelen (Slory, Biseswar, Janota en Pedro) Zit wel wat in, ja! |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
Toevallig scoorde Baha nog in het laatste duel van Málaga, afgelopen weekend, tegen Mallorca. Zag ik net bij uitslagen staan in de krant |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
NIET DOEN! spelers uit deze landen passen niet bij Feyenoord , kunnen slecht tegen kritiek en hebben moeite met aanpassen , echt niet doen! gewoon hollandse of scandinavische speler halen of desnoods oostblok maar géén moslim's ! We hebben in de maatschappij al genoeg moeite met hun cultuur (die botst met de onze) dus hou dat buiten Feyenoord! |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
El Ahmadi....? El-Hamdaoui is topscorer van de Eredivisie, El-Akchaoui is één van de beste backs van Nederland. Allemaal moslims als ik me niet vergis, de eerste twee zijn toch écht Marokkaans international, net zoals Baha. Daarbij denk ik dat Baha veel respect heeft voor Feyenoord en de fans, mocht hij komen, want hij is van ver gekomen (onderste regionen Portugal, Frankrijk en Spanje). Nee sorry, maar ik vind je theorie niet erg sterk |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
deze namen ben ik met je eens , dit zijn dan ook in nl opgegroeide jongens , voorbeelden van spelers die we haalden zijn Ghaly en Saidi en dan gaat mijn theorie volledig op , ik zit niet te wachten op dit soort problemen die ook nog eens veel geld kosten , mijn voorkeur gaat uit naar andere spelers. Even buiten kijf: ik heb niets tegen moslims speciaal hoor maar ik vind gewoon dat t niet klikt met Feyenoord en de mentaliteit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
soms mis ik hier echt de gaap smiley's |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
Vergeet niet dat Ghaly en Saidi rechtstreeks uit hun eigen land werden gehaald, Baha is al jaren actief in Europa en inmiddels actief op het hoogste niveau van Spanje. Maar ik snap dat je liever een goedkope Deen/Zweed hebt, of nog beter, een goedkope Nederlander, maar helaas is de realiteit dat we daar niet het scoutingssysteem voor hebben in Rotterdam. |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
quote: Reageer normaal of reageer niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: lijkt me een vrij normale reactie op het zoveelste ongefundeerde gerucht over spelers die naar Feyenoord gaan komen. Jammer dat ik hem voor jou nog moet uitleggen... |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2008 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:[..] lijkt me een vrij normale reactie op het zoveelste ongefundeerde gerucht over spelers die naar Feyenoord gaan komen. Jammer dat ik hem voor jou nog moet uitleggen... Het voegt toch helemaal niks toe aan de discussie. Of die jongen nou wel of niet komt, dat is aan de club. Wij praten er hier over of het zinvol zou zijn om hem te halen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik sluit mij aan bij de opmerking van Sportdwaas... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
zal idd niet naar feyenoord komen. ik verwacht heel misschien dat nilsson komt, omdat verbeek hem achterna zit. maar eigenlijk hebben we helemaal geen versterking nodig... met tiendalli zijn we van die lastige RB-positie af. en in principe hebben we 3 goede centrale spitsen(+ evt Erasmus) en met spelers als wijnaldum, slory en biseswar leveren we genoeg dreiging over de flanken. wat we nu misschien echt nodig hebben, is een vervanger voor timmer. Tenzij darley al klaar is om volgend seizoen te keepen.. dan hebben we aan mulder en Darley genoeg. kortom: dit winterstop is er niet echt een transfer nodig, maar als er een leuk talentje op de kop getikt kan worden, is deze altijd welkom... |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
ik ben het niet met je eens fey21. we hebben verdedigend wel degelijk versterking nodig, al was het maar om de selectie in de breedte te versterken. zou bijv. graag nog een goeie centrale verdediger zien komen die bahia kan aflossen. en in NL competitie kunnen wijnaldum, slory, en biseswar meekomen, maar ALS we volgend jaar Europees beter mee willen (en mogen) doen moeten we meer kwaliteit hebben. |
|
|
|