|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ben benieuwd hoeveel niet meer op dit forum komen als cbml afgelopen is, ik weet wel wie hier op zeker blijven komen. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Nou ok een beetje spannend dan, maar doe je het niet in je broek? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:24 schreef Moha R. de Vries het volgende:ik ben benieuwd hoeveel niet meer op dit forum komen als cbml afgelopen is, ik weet wel wie hier op zeker blijven komen. Die komen wel weer terug als DGK2 begint (als dat waar is he) Maar wie denk jij die hier zeker wel blijven dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:24 schreef Moha R. de Vries het volgende:ik ben benieuwd hoeveel niet meer op dit forum komen als cbml afgelopen is, ik weet wel wie hier op zeker blijven komen. ik denk dat ik wel blijf komen :) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:24 schreef Moha R. de Vries het volgende:ik ben benieuwd hoeveel niet meer op dit forum komen als cbml afgelopen is, ik weet wel wie hier op zeker blijven komen. Nou? wie denk je ? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Dat denk ik ook wel ja hahahahah |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja toon je mensenkennis even Moha.hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha grapjas ik koop die hele handel van je |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Valt dat even tegen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: das simpel wie er na dgk ook bleven komen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: en wie zijn dat dan? komop Moha, je kan het, de wasmachine is bijna van jou. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: uhhh ik en nog een paar hahaha |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ja hahahaha de harde kern hé |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja is niet zo vreemd he. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: Izz en Mrs.B op zeker en Pauline wipt af en toe ff langs krijg ik nu de wasmachine? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:39 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] Izz en Mrs.B op zeker en Pauline wipt af en toe ff langs krijg ik nu de wasmachine? Maar je vergeet mij, wat doe ik? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: uiteraard ook af en toe langs komen net als pauline |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: hey ik wil ook wat????
IK WIL AANDACHT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja ik kom af en toe even langs om te kijken of er nog wat nieuws van de spelers hier op het forum staat, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar en wil ook graag weten hoe lang Ribas en Yasmin bij mekaar blijven. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:39 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] Izz en Mrs.B op zeker en Pauline wipt af en toe ff langs krijg ik nu de wasmachine? Meid, die is van jou. Zet je schoen vanavond en voila. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: hahahahaha leeft ze op grote voet dan? hahahahahaha |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Jij staat hier boven al gemeld hoor jonge dame!! Aan jou word wel gedacht en mij vergeten ze (traan). Maar ik sta er gelukkig nu ook tussen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:44 schreef Belinea het volgende:[..] Ja ik kom af en toe even langs om te kijken of er nog wat nieuws van de spelers hier op het forum staat, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar en wil ook graag weten hoe lang Ribas en Yasmin bij mekaar blijven. Het zal misschien in De Telegraaf staan. "Winnende koppel CBML uit elkaar" |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: maar wie zegt dat ze een grote wasmachine krijgt?? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ik lees geen kranten, pik het hier wel op, is makkelijker. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: hahahahahaah ik val zo wat van mijn stoel. Gelukkig staat mijn buro er nog om mij op te vangen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:48 schreef Belinea het volgende:[..] hahahahahaah ik val zo wat van mijn stoel. Gelukkig staat mijn buro er nog om mij op te vangen. ik zak zowat over mijn stoel, hahaha ik ben lek... even wat solutie pakken |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Nee die is net niet nodig, kon me nog net vast houden aan het buro hahahaha |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Neem je voor mij ook wat mee!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: moet je er ook een rubbertje bij hebben?????? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja doe maar, komt altijd van pas. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Nee hoor lieverd want ik had me net nog kunnen vast houden aan het buro, wat hier boven al vertelde. Stevig buro trouwens die ik hier heb staan. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ach misschien zometeen als je weer met iets leuks aan komt lopen!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ze hebben wel humor,, dan kan je niet ontkennen.... lig altijd blauw |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
gelukkig komen ze nog langs als cbml is afgelopen, je zou ze anders nog gaan missen. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja dat hebben ze zeker (lig af en toe bijna op mijn plaat, dus wie weet moet de dokter zo wel even langs komen, hou de tel. bij de hand) kan dat ook niet ontkennen, maar dat doe ik ook niet hoor. |
|
|
|
|
Still
|
|
|
quote: Ja omdat ik de veters had :) |
|
|
|