|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Ribas - "Yasmin, het is uit!"
Donderwolken pakken zich samen boven de Villa! Ribas laat Yasmin vallen en verbreekt hun relatie... Hoe loopt dit af? Is het nu werkelijk over en kiest Ribas een andere partner? Wat is de reden van hun ruzie?
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
de reactie van ribas van het is uit , dat gisela liegt is overdreven van ribas , als hij nou gewoon zegt van ja , ik was aan het geilen op haar , nou en , je zit met mannen bij elkaar en dan word er over zulke dingen gesproken , { mannen praat } dit gebeurt ook als vrouwen bij elkaar zitten en ze zien een lekker vent langs lopen .
of heb ik het fout ? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 17:36 schreef Cooootje het volgende:de reactie van ribas van het is uit , dat gisela liegt is overdreven van ribas , als hij nou gewoon zegt van ja , ik was aan het geilen op haar , nou en , je zit met mannen bij elkaar en dan word er over zulke dingen gesproken , { mannen praat } dit gebeurt ook als vrouwen bij elkaar zitten en ze zien een lekker vent langs lopen . of heb ik het fout ? Het is een kort filmpje, ook de preview van gister maar hij kan dat inderdaad beter zeggen dan helemaal niets zeggen. Maar het zal vast nog wel verder gaan vanavond in de uitzending... |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Zooooooooo nu hebben we er een video van (dus nu niet knippen en plakken), wat ik gisteren al zei, dat Ribas zo'n eerlijke jongen is, nee dus, durft met de waarheid niet naar voren te komen, dan maar zeggen, het is uit,makkelijk toch, wat een miezerig mannetje zeg. Yasmin moet dit, Yasmin moet dat en wat doet hij helemaal niks bijdehand ventje. Wat Yasmin aan het einde al zei, speel lekker met een andere speler verder, moooooooooi. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 17:36 schreef Cooootje het volgende:de reactie van ribas van het is uit , dat gisela liegt is overdreven van ribas , als hij nou gewoon zegt van ja , ik was aan het geilen op haar , nou en , je zit met mannen bij elkaar en dan word er over zulke dingen gesproken , { mannen praat } dit gebeurt ook als vrouwen bij elkaar zitten en ze zien een lekker vent langs lopen . of heb ik het fout ? Of je het fout hebt? Welnee, vrouwen kunnen er ook aardig wat van. Ik in ieder geval wel. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
fack jou ja. fack jou ja. hahahaha wat een lul |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: lul? neeeee een halve gare idioot. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 17:36 schreef Cooootje het volgende:de reactie van ribas van het is uit , dat gisela liegt is overdreven van ribas , als hij nou gewoon zegt van ja , ik was aan het geilen op haar , nou en , je zit met mannen bij elkaar en dan word er over zulke dingen gesproken , { mannen praat } dit gebeurt ook als vrouwen bij elkaar zitten en ze zien een lekker vent langs lopen . of heb ik het fout ? nee hoor je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Zou ik nooit doen. ( nou ja uitzonderingen daar gelaten)hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja ja dat zagen we toen we op stap waren met missy, toen moesten we je servetjes geven om je kwijl af te vegen hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:21 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] ja ja dat zagen we toen we op stap waren met missy, toen moesten we je servetjes geven om je kwijl af te vegen hahaha door die look a like! kom op die telt niet. |
|
|
|
|
Butterfly
|
|
|
Als die twee om zoiets onbenulligs elke keer al zo'n ruzie krijgen, pffff ik zou er doodmoe van worden. Ik geef die relatie buiten CBML nog geen 2 maanden. Als Yasmin slim is tenminste ;-). |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 09:22 schreef Butterfly het volgende:Als die twee om zoiets onbenulligs elke keer al zo'n ruzie krijgen, pffff ik zou er doodmoe van worden. Ik geef die relatie buiten CBML nog geen 2 maanden. Als Yasmin slim is tenminste ;-). Daar noem je ook wat op. Als ze slim is? Keep on dreaming |
|
|
|
|
Butterfly
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hij roept wel snel het is uit, dit is de 2e keer al van meneer de dictator |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: En mevrouw huppelkut heeft het ook al meer da 1 keer geroepen, dat is nu de pot verwijt de ketel, ( is een gezegde) dat hij zwart ziet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 18:03 schreef Izz@headliner het volgende:[..] En mevrouw huppelkut heeft het ook al meer da 1 keer geroepen, dat is nu de pot verwijt de ketel, ( is een gezegde) dat hij zwart ziet. hahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Ohhw..alweer uit? en dat allemaal zorvuldig in scene gezet in het "testimonial-TV-kamertje" waar ze er saampjes ff "lekker voor ginge sitte.." sigaretje erbij, kijkcijferruzietje erbij..waar Gribus zijn kliphangertje mag maken enzz.. Goddank nog maar een paar dagen.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 18:44 schreef GherAhnAhmon het volgende:Ohhw..alweer uit? en dat allemaal zorvuldig in scene gezet in het "testimonial-TV-kamertje" waar ze er saampjes ff "lekker voor ginge sitte.." sigaretje erbij, kijkcijferruzietje erbij..waar Gribus zijn kliphangertje mag maken enzz.. [ afbeelding ] Goddank nog maar een paar dagen.. Wat zal jij ze missen, op wie ga je nu zitten fitten thuis?
|
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: Goeie vraag, ik wacht nog op kandidaten.. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
Volgens de CBML site gaat er vanavond een koppel uit!!!!!!!!! |
|
|
|
|
leiden
|
|
|
Yasmin overdrijft en doet te schijnheilig of is ze vergeten dat ze samen met Kelly half uur hebben zitten praten over Marco's lul en zijn harde sex haha. En wat maakt het uit dat Ribas even heeft zitten geilen op een ander? Ik denk eerder dat Ribas in een boerka moet lopen als ik dit zo zie. En natuurlijk reageerd Ribas verkeerd, maar dat is al door iedereen gezegd hier. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
En om dat standaard verplichte gemekker van die twee nou "Knallende ruzie" te noemen vind ik nou typisch weer zo'n zielige RTL-poging die zooi daar nog wat inhoud te geven.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
NOT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Butterfly
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 19:24 schreef GherAhnAhmon het volgende:En om dat standaard verplichte gemekker van die twee nou "Knallende ruzie" te noemen vind ik nou typisch weer zo'n zielige RTL-poging die zooi daar nog wat inhoud te geven.. [ afbeelding ] Inderdaad!!! |
|
|
|