BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten we Boukhari niet halen????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 25 november 2008 - 17:29   quote  deeplink  
Is transfervrij en ik vind het een aardige voetballer. Zullen we wel weeer een hoop mensen zeggen dat het weer een ex-jood is, maar we willen toch weer hogerop komen en dan moet je keuzes maken. Liever Europees voetbal met veel ex joden dan geen Europees voetbal. Geen Europees voetbal= geen Feyenoord meer!!!!! Is ook pas 28, dus kan nog wat jaren mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door Richard Lagrouw --
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 november 2008 - 17:33   quote  deeplink  
Er zijn genoeg goede spelers bij F´noord zelf...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 25 november 2008 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 17:33 schreef sportdwaas het volgende:
Er zijn genoeg goede spelers bij F´noord zelf...
Is een aanvaller en is toch duidelijk dat het niet goed genoeg is wat we hebben. Je heb echt versterkingen nodig. In doel, verdediging en aanval. Haal voor doel maar Mulder terug, en dan nog kijken wat er mogelijk is voor aanval en verdediging. Boukhari is mogelijk want is gratis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door Richard Lagrouw --
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 november 2008 - 17:36   quote  deeplink  
sorry Richard , maar tot dit bericht nam ik je serieus maar nu ga je echt wartaal uitkramen , Boukhari nergens echt geslaagd en zeker niet bij Ajax wat zijn grootste club was , vorig jaar bij Sparta blonk hij nou ook niet bepaald uit , nu al een half jaar niet serieus meer gespeeld of getraind en JIJ VIND T WEL WAT VOOR ONS OM OP EEN HOGER NIVO TE KOMEN????????? sorry maar denk dat je even t spoor bijster ben jongen , je heb toch niet al zitten blowen????
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 november 2008 - 17:37   quote  deeplink  
En hij is ook niet echt een aanvaller (te traag) meer een speler voor achter de spits en daar hebben we er al tig van lopen ...................... mischien is t wat voor sv Meersen dan zit ie lekker bij jou in de buurt..................
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 25 november 2008 - 17:39   quote  deeplink  
Wel zitten blowen maar je heb het nu allemaal niet meer in eigen hand. Je moet pakken wat je pakken kan. Geef hem een- jarige verbintenis met optie voor nog twee jaar!!!! Is het niets kan hij in zomer naar andere club. Biseswar en Tiendalli waren ook afgeschreven. Heb jij betere opties?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 november 2008 - 17:39   quote  deeplink  
Als GJ echt iets wil halen dat wat toevoegt zou ik denken aan Demouge of Nkufo in de aanval en Zwaanswijk in de verdediging. Maar nogmaals van mij hoeft er voorlopig niets bij. Zeker Boukhari of Ooijer niet (krijgt hetzelfde als Landzaat)
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 november 2008 - 17:45   quote  deeplink  
zal niet zeggen dat ik betere opties weet (transfervrij tenminste) maar laten we nou niet weer B-garnituur gaan halen , Demouge is ook niks , Nkufo is nu te oud en Zwaanswijk is hetzelfde type als Hofland dus die hebben we al en ik vind dat naast Hofland zowieso Derijck een kans moet krijgen(nog wel even geduld) en als je wat haalt moet het een snelle mandekker zijn en niet iets wat je al hebt , Zwaanswijk doet t perfect bij NAC maar moet daar gewoon blijven.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 25 november 2008 - 17:58   quote  deeplink  
Verbeek en concortcium zullen wel weten wat te doen
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 november 2008 - 18:01   quote  deeplink  
Nou van mij hoeft er niets te komen maar ik baseer me op wat GJ zegt over versterkingen. Demouge en NKufo zijn een verjonging ten opzichte van Mols en meer breekijzer dan Mols nu is. Derijck is transfervrij aan het eind van het seizoen en ik verwacht niet dat hij en Biseswar tussentijds gaan verlengen. Zwaanswijk geeft een zekerheid ten opzichte van Hofland maar wie weet is er een betere in Scandinavië te vinden
agneovo
 agneovo - dinsdag 25 november 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Ik geloof nooit dat boukhari ons aan europees voetbal help..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 25 november 2008 - 18:35   quote  deeplink  
Zover ik weet heeft Biseswar al velengt.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 25 november 2008 - 19:13   quote  deeplink  
wat moeten we nou met een mislukte 020er :S
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 november 2008 - 21:28   quote  deeplink  
zijn kwaliteiten maken bij lange zijn 020 verleden niet goed. We hebben jeugd splers die beter zijn, of in ieder geval constanter.
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 25 november 2008 - 22:48   quote  deeplink  
Als je laatste club sparta is geweest, je gaat naar het buitenland waar je niet aan voetballen toekomt dus je niveau niet haalt elke week, heb je bij onze club niet veel te zoeken. daarbij komt dat slory ook weer terug is. Zonde van het salaris om hem te halen. Zie ik liever dat ze wat talenten langdurig vastleggen voordat deze worden weggehaald door een buitenlandse club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten we Boukhari niet halen????

0.0057840