BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ALLEEN SLIMME FEYENOORD SUPPORTERS

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brhaven
 Brhaven - dinsdag 25 november 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Als oprechte Feyenoordsupporter doe ik een beroep op volwassen zinnige topics en niet een oeverloze opsomming van mogelijke versterkingen die uiteindelijk een belediging voor Feyenoord zijn. Bovendien vliegen de ziekten soms om je "ogen", en is het droevig dat dit helaas ook feyenoordsupporters zijn.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 25 november 2008 - 18:34   quote  deeplink  
Jij weet het mooi te vertellen. Heb jij dan goede ideeen voor hoe we Feyenoord weer naar een hoger niveau kunnen tillen. Je weet het mooi te brengen maar vertel eens hoe jij het zou aanpakken???
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 25 november 2008 - 19:17   quote  deeplink  
wat is nu het zinnige stuk van dit topic?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 november 2008 - 21:19   quote  deeplink  
je kan de topics die je niet boeien toch gewoon overslaan?
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 25 november 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Het mooie van supporter zijn is dat alle lagen van de bevolking zijn vertegenwoordigd. Daarbij komt dat de supporters die door de weeks in een strak keurlijf gestopt worden in het weekend bij hun cluppie stoom afblazen en de grotere "relschoppers" zijn. En wat is dan een slimme feyenoord supporter? Als supporter heb je te maken met emotie, als het allemaal zakelijk moet ondermijn je het supporter zijn.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 25 november 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Ik vind sommige suggesties ook raar
Maar om die mensen nou meteen niet slim te noemen
Hun mening is gewoon anders, laat ze lekker

En ik weet zelf wel dat de kans op versterking klein is
Maar ik praat ook graag over mogelijke versterkingen
Hoop doet leven
girdie
 girdie - dinsdag 25 november 2008 - 23:20   quote  deeplink  
boring...
Brhaven
 Brhaven - dinsdag 25 november 2008 - 23:24   quote  deeplink  
Zo ken ik jullie weer!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 26 november 2008 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 23:24 schreef Brhaven het volgende:
Zo ken ik jullie weer!
geloof ik niks van
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 26 november 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 23:24 schreef Brhaven het volgende:
Zo ken ik jullie weer!
Word je teveel aangevallen dus kies je de makkelijke uitweg???? Forum is voor discusie. Niet om zelden een topic te beginnen en hem dan meteen af te kappen. Je heb blijkbaar een mening. Vertel dan waarom je dat precies vind.
girdie
 girdie - woensdag 26 november 2008 - 21:16   quote  deeplink  
jongens, als we topics gaan maken over topics waar zijn we dan mee bezig?! stoppen deze.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 26 november 2008 - 21:58   quote  deeplink  
waarom zou je geen topics over topics mogen maken? De topics hebben met Feyenoord te maken dus de topics over topics ook, dus moet dat kunnen. Verder staat er niets in de regelementen over of je al dan niet een topic over een topic mag starten.
We zijn dus bezig met een topic over een topic en als je het daar niet mee eens bent dan maak je er maar een topic over.
girdie
 girdie - woensdag 26 november 2008 - 22:59   quote  deeplink  
juist. en hotjumper en reglementen gaan goed samen...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 november 2008 - 09:58   quote  deeplink  
precies!
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 27 november 2008 - 11:06   quote  deeplink  
Een Forum moet een uitlaatklep zijn waarbij iedereen dom,slim,jong of oud moet kunnen zeggen wat hij wil. Het is niet meer dan logisch dat er dan af en toe een scheldpartijtje ontstaat.
feyenoordBreda
 feyenoordBreda - donderdag 27 november 2008 - 11:22   quote  deeplink  
is prima, maar doe dat dan niet tussendoor. Ik vind het leuk om te reageren op een topic of op iemand zijn mening over het betreffende topic. Vaak wordt er afgedwaald naar compleet onzinnige discussies die niets met het bericht of uberhaupt met Feyenoord te maken hebben. Ik heb geen zin om daar doorheen te lezen om te kijken of er tussendoor nog iemand op het onderwerp gereageerd heeft.
DaveB
 DaveB - donderdag 27 november 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Larsson
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 27 november 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Brhaven!!!!! Waar ben je dan??? wat een kansloze kerel ben jij. Je bent gewoon bang voor een discussie. Jij bent hier de domme!!!! Ik vind je zelfs een beetje 020 trekjes hebben. Eerst hoog van de toren blazen en als het dan heet aan je schenen word, het maar weer af laten weten.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 29 april 2011 - 16:36   quote  deeplink  
gezien dit voor slimme supporters is wilde ik met terug werkende kracht toch effe reageren! dank!
kuipje
 kuipje - vrijdag 29 april 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 18:29 schreef Brhaven het volgende:
Als oprechte Feyenoordsupporter doe ik een beroep op volwassen zinnige topics en niet een oeverloze opsomming van mogelijke versterkingen die uiteindelijk een belediging voor Feyenoord zijn. Bovendien vliegen de ziekten soms om je "ogen", en is het droevig dat dit helaas ook feyenoordsupporters zijn.
Jou iq is in ieder geval niet bijzonder hoog, als je namelijk zo'n oprechte Feyenoord supporter bent. Dan zou je ook wel eens in het stadion geweest zijn, en dan kan je denk ik wel concluderen dat het meerendeel van de supporters in ieder geval niet gestudeerd heeft. Dat maakt verder geen ruk uit, maar ga niet vragen naar een topic van slimme feyenoorders. Want dan weet je zeker dat je binnen no time 3x tyfus, 2x kanker en 1x aids in je ogen hebt.

Dus doe niet zo raar en neem het allemaal met een korreltje zout, of ga lekker op Voetbalzone.nl dingen posten. Daar word je al gebant als je 020 zegt.

de tering
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 april 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Volgens mij zit je nu naar lucht te reageren.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 29 april 2011 - 17:30   quote  deeplink  
hahhaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 april 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 17:25 schreef FR-Henk het volgende:
Volgens mij zit je nu naar lucht te reageren.
haha, zou ie doorhebben dat dit topic uit 2008 is;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 april 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Volgens zijn tekst van toen moet ie ondertussen wel heel beledigd rondlopen...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 29 april 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 11:06 schreef sportdwaas het volgende:
Een Forum moet een uitlaatklep zijn waarbij iedereen dom,slim,jong of oud moet kunnen zeggen wat hij wil. Het is niet meer dan logisch dat er dan af en toe een scheldpartijtje ontstaat.
idd lul!! HAHAHA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ALLEEN SLIMME FEYENOORD SUPPORTERS









0.0061869