BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: zonder greene winnen we

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - dinsdag 25 november 2008 - 19:21   quote  deeplink  
sinds dat greene geblesseerd is winnen we wedstrijden is dit toeval of niet? ik heb dit al weken geleden gezegd maar niemand geloofde mij.
fey21
 fey21 - dinsdag 25 november 2008 - 19:28   quote  deeplink  
je hebt gelijk..
Maar ook El ahmadi en Makaay zijn nu beter in vorm.
Jammer dat Biseswar geblesseerd is.
Peer
 Peer - dinsdag 25 november 2008 - 19:28   quote  deeplink  
Sterker nog; kijk het maar na. Met Greene in het elftal haalden we geen punt. Deed hij niet mee, of viel hij uit werden er prompt punten gepakt.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 25 november 2008 - 19:58   quote  deeplink  
beetje frappant idd... alleen tegen Heerenveen speelde hij meer dan een uur mee...
agneovo
 agneovo - dinsdag 25 november 2008 - 20:35   quote  deeplink  
gelul.zo kan ik er ook nog een paar.als de spitsen er wat meer in hadden geprikt hadden we 90 procent van de wedstrijden gewoon gewonnen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 november 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Tiendalli focussed zich wat meer op het verdedigen en zorgt dat hij snel weer terug is als hij opgekomen is, Greene bleef altijd voorin hangen om z'n dreads weer ff recht te leggen. Daardoor vielen er gaten achterin, ook omdat de rest niet echt sterk speelde. Wat mij betreft laten we Tiendalli lekker staan. Laat Greene maar ff in de luwte z'n vorm van het eerste seizoen weer laten halen.
M
 M - dinsdag 25 november 2008 - 21:35   quote  deeplink  
Greene heeft de kwaliteiten voor feyenoord niet. Ik denk dat hij in de 4e klasse nog moeite met zijn tegenstanders heeft. Hij reageert veel te laat en anticipeert nooit (volgens mij is hij heel erg dom, niet erg alleen graag elders). Hij dekt aan de verkeerde kant en met teveel afstand tot zijn man. Daardoor moet hij ook vaak onnodig corrigeren (en dus hele domme overtredingen, niet erg maar graag ergens anders). Een voorbeeld is dat doelpunt tegen Heerenveen waar hij stilstaat bij de corner die Sibon naar de eerste paal terugkopt. Sibon nam 2 passen en kopte zonder te springen maar zette Greene als een kutje aan de kant (zag er heel dom uit, wel erg en graag bij een andere club).

Tiendalli is gewoon beter!
Peer
 Peer - dinsdag 25 november 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Gelul of niet, toeval of niet; Winst tegen Volendam en gelijk tegen Ajax Greene doet beide niet mee.
Staan achter tegen Heerenveen, na uitvallen Greene wordt het nog 2-2. Bij Roda strooit hij met foute passes en zorgt voor veel onrust. Na zijn uitvallen wint Feyenoord met 0-4.Rest van de wedstrijden voor deze ommekeer speelt Greene en wordt alles verloren.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 november 2008 - 21:46   quote  deeplink  
toch is het raar, zijn eerste seizoen speelde hij goed, daarna nooit meer die vorm gehaald, hetzelfde met lucius, die begon ook sterk, toen begon hij te denken dat hij een belangrijke speler was en raakte die de weg kwijt. Greene net zo. Greene en Lucius zijn beperkte voetballers die hun beperkingen uit het oog verloren zijn en daardoor niet goed functioneren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door hotjumper --
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 25 november 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Greene is een jongen die je best kan gebruiken wanneer je op de rest van de posities mensen hebt die fit en in vorm zijn. Tiendalli speelt momenteel goed dus is er geen reden om hem te vervangen. Speelt waarschijnlijk ook wel mee dat Verbeek op die positie geen alternatieven had op dat moment en daarom wel met Greene moest spelen, toen tiendalli fit was werd er ook al meteen gezegt dat hij de kans kreeg.

Lucius daarintegen heb ik nooit begrepen waarom feyenoord hem heeft gehaald. Als je de eeuwige nummer 12 bent bij de concurrent, hoe kan je dan belangrijk zijn voor een club met dezelfde belangen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 25 november 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 19:21 schreef thewin het volgende:
sinds dat greene geblesseerd is winnen we wedstrijden is dit toeval of niet? ik heb dit al weken geleden gezegd maar niemand geloofde mij.
Dit is onzin
Ik heb het al eerder gezegd, maar zeg het graag nog een keer

Greene is niet de gene die kansen voor open goal heeft gemist
Daar kan hij niks aan doen

Zeik hem af om de dingen die hij fout doet/deed
Die zijn er genoeg
Maar ga niet nu hij een tijdje geblesseerd is redenen zoeken om hem af te zeiken
Hij speelt niet meer dus gaan we maar onzin verzinnen om te zeiken
Dat is gewoon zwak en zielig
girdie
 girdie - dinsdag 25 november 2008 - 23:13   quote  deeplink  
dit gaat me idd ook te ver. ik ben geen fan van greene, want die heeft in verdedigend opzicht zwakheden, die wel tot puntenverlies kunnen leiden, maar niet elke verliespot is hem toe te schrijven. denk ook aan spitsen die niet scoren, blessures van andere basisspelers, etc etc.
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 25 november 2008 - 23:15   quote  deeplink  
wat een klote topic en ik heb er alweer spijt van dat ik er voor zorg dat er weer een reactie bij is gekomen!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 26 november 2008 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 23:15 schreef Madhopfc het volgende:
wat een klote topic en ik heb er alweer spijt van dat ik er voor zorg dat er weer een reactie bij is gekomen!!!
kap daar dan ook eens mee.

Greene is overigens wel een sympathieke gozer, voor de zieke (ondertussen overleden) vader van een maat van me heeft hij wel een Feyenoordshirt met de handtekeningen van de selectie geregeld.
ovi
 ovi - woensdag 26 november 2008 - 10:27   quote  deeplink  
En volgens mij is greene een middenvelder
en geen rechtsback.
Ik vind dit zo onzin zet greene een tijdje op het middenveld
en je zult zien dat hij daar een stuk beter uit de voeten kan.
Als ik mij niet vergis was hij ook gehaald voor het middenveld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: zonder greene winnen we

0.0071089