|
|
Madhopfc
|
|
|
Onder de berichten staat dat Feyenoord interesse heeft in Boukhari nou hij uitgespeeld is in de zandbak van Saudi Arabië. Ik mag toch hopen dat dit bericht geheel uit de duim gezogen is. Los van het feit dat hij voor twee verkeerde clubs heeft gespeeld is Boukhari toch niet van het niveau dat wij als Feyenoord nastreven. Ik denk zelfs dat Boukhari op dit moment niet eens de veters van Wijnaldum mag vastmaken!!!! Gezien de blessuregevoeligheid van Tomasson vind ik wel dat er in de voorste linie een versterking dient te komen maar wat zeg ik wel een VERSTERKING!!!! Ik hoop dat Bosz zo snel mogelijk een einde aan dit gerucht maakt!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
had in saudi arabie al geen basisplaats, wat moet ie dan bij ons, buiten jood is het ook nog een jankmuil |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Oud-Ajacied Boukhari naar Feyenoord?
Feyenoord lijkt zich in de winterstop te willen versterken met Nourdin Boukhari (28). De oud speler van onder meer Sparta, Ajax en FC Nantes kan in Rotterdam ervaring toevoegen in de selectie.
Volgens bronnen binnen de club is er contact geweest tussen Feyenoord en zaakwaarnemer Sören Lerby. Feyenoord gaat in de winterstop wel op zoek naar versterkingen al moet het zich op dit moment wel richten op transfervrije spelers.
Boukhari vertrok vorig seizoen naar de Saudische club Al-Ittihad, maar had het tot zover niet tot een basisplaats weten te schoppen. Deze week kwam de club en zaakwaarnemer overeen tot het ontbinden van zijn contract. De 28-jarige voetballer kan hierdoor transfervrij op zoek naar een nieuwe club in binnen- of buitenland.
Bron: Feyenoordfans.net |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als dat gebeurt mag bosz nog wel een jaar stilhouden dat zijn contract verlengd is |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Is er nou echt niets beters beschikbaar dan die afgekeurde voetballers die ooit in die snertpan gevoetbald hebben. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Ik zeg, wees voorzichtig met uitspraken, als verbeek niet was gekomen hadden we nog een half elftal gehad, de rest was al en de ww geweest. Natuurlijk ben ik fout, maar wat had ik een hekel aan die OPA van MARWIJK ,hij bakte in mijn ogen d'r helemaal niks van, alles ging de vernieling in, Pi-air zij ik altijd heeft die europa cup met z'n vrije trappen bij elkaar geschoten , dat was de troef van Opa van marwijk, niets ten nadele van de andere jongens, maar die Opa goddank is ie weg. En de mannen die er nu zitten ruimen het puin en daar word weer een nieuwe festing op gebouwd , Kom op Feyenoord en nou vol d'r op het gaat weer gebeuren. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 12:40 schreef Fonsie het volgende:Ik zeg, wees voorzichtig met uitspraken, als verbeek niet was gekomen hadden we nog een half elftal gehad, de rest was al en de ww geweest. Natuurlijk ben ik fout, maar wat had ik een hekel aan die OPA van MARWIJK ,hij bakte in mijn ogen d'r helemaal niks van, alles ging de vernieling in, Pi-air zij ik altijd heeft die europa cup met z'n vrije trappen bij elkaar geschoten , dat was de troef van Opa van marwijk, niets ten nadele van de andere jongens, maar die Opa goddank is ie weg. En de mannen die er nu zitten ruimen het puin en daar word weer een nieuwe festing op gebouwd , Kom op Feyenoord en nou vol d'r op het gaat weer gebeuren. Een vesting bouw je niet op rotte amsterdomse palen. Maar op gewapend beton, zo rechtstreeks uit de haven. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 13:17 schreef F.L.E het volgende:[..] Een vesting bouw je niet op rotte amsterdomse palen. Maar op gewapend beton, zo rechtstreeks uit de haven. 100% mee eens!!!! |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Laat die in 020 maar op z'n knietjes gaan, niet in Rotterdam! |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
ik wordt voor sparta als boukhari naar rotterdam-zuid komt:( |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: werd je ook een neus toen charisteas kwam????? |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Hij is mooi transfervrij dus laat maar komen. We hebben te weinig aanvallers en momenteel veel blessures, geef hem een contract voor 1 jaar met optie ofzo. Helpt ie ons nu toch uit de brand we hebben weinig geld zeg maar geen. Dus we moeten toch iets lijkt me zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door FEYENOORD KAMPIOENEN -- |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: lekkere supporter ben je dan... |
|
|
|
|
dazzie
|
|
|
gewoon NIET welkom, ga door op deze weg die we nu gaan, alleen verdedigend versterking halen |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
mehhhh mmmmeeehhhhhhhhhh!!! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Waarom wordt er altijd gezegd als een speler een keer voor ajax heeft gespeeld direct als jood wordt beoordeelt terwijl hij bv. in Rotterdam als amateur was begonnen? Volgens mij heeft wim jansen ook eens voor ajax gespeeld en die zit zelfs op de bank. Als speler heb je het niet altijd voor het kiezen als je wilt blijven voetballen.
Nordin Boukhari is nou niet direct een toptalent maar kan de selectie wel breder maken omdat spelers als slory, bisewar nogal blessure gevoelig zijn. Als er geen geld is vind ik dit een goede optie. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 22:47 schreef Ronneke het volgende:Nordin Boukhari is nou niet direct een toptalent maar kan de selectie wel breder maken omdat spelers als slory, bisewar nogal blessure gevoelig zijn. Als er geen geld is vind ik dit een goede optie. Mag ik vragen wanneer een speler blessure gevoelig is? Slory begrijp ik Maar Biseswar!!??!!! Bij Heracles en de Graafschap niet geblesseerd geweest En bij Feyenoord heeft hij nu zijn eerste blessure Ben je dan al blessure gevoelig?
In dat geval is Bahia ook blessure gevoelig Die heeft in zijn tijd bij Feyenoord al 2 kleine blessures gehad... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Heb je gelijk in wat betreft biseswar, maar hij is jong en licht gewicht waar veel tegen aan wordt geschopt. Ik bedoel alleen dat als je een speler als boukhari op de bank hebt zitten je er niet slecht mee doet. En reacties als bv. meeehhh van (schiedam) wordt ik al helemaal moe, volgens mij hebben wij ook nog el ahmadi, reageert zo iemand dan ook zo??? |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Ronneke uit hart hou ik van , roeren met de riemen die je hebt belangrijk, soms is het ff niet anders wat mot dat mot, in goeie handen, kan iemand zijn stempel voor af drukken en z'n rekening betalen. Vaak teld maar één ding, wat in het verleden niet ging. Hebben we er wat aan, gelukkig zijn er anderen die daar over gaan |
|
|
|
|
voetje
|
|
|
prima versterking voor de breedte...hij is voor het geld naar die zandbak gegaan, maar had op basis van zijn kwaliteiten echt wel ergens anders kunnen spelen..Als je hem aam het voetballen krijg kun je er echt wel wat aan hebben..Trouwens, hij kost niets, contract met laag basissalaris en bonus op aantal gespeelde wedstrijden, kun je niet aan verliezen dacht ik zo... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 22:47 schreef Ronneke het volgende:Waarom wordt er altijd gezegd als een speler een keer voor ajax heeft gespeeld direct als jood wordt beoordeelt terwijl hij bv. in Rotterdam als amateur was begonnen? Volgens mij heeft wim jansen ook eens voor ajax gespeeld en die zit zelfs op de bank. Als speler heb je het niet altijd voor het kiezen als je wilt blijven voetballen. Tsja, blijkbaar beleef jij het supporter zijn op een andere manier dan vele andere Feyenoordsupporters hier op het forum. on topic: Ik vind hem geen toegevoegde waarde hebben, hij heeft nooit constant gepresteert, af en toe speelde hij goede wedstrijden maar minstens even zoveel wedstrijden zag je hem niet. En als je je in saudie arabie al niet in de basis kan spelen heb je bij Feyenoord al helemaal niets te zoeken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 09:19 schreef hotjumper het volgende:[..] Tsja, blijkbaar beleef jij het supporter zijn op een andere manier dan vele andere Feyenoordsupporters hier op het forum. on topic: Ik vind hem geen toegevoegde waarde hebben, hij heeft nooit constant gepresteert, af en toe speelde hij goede wedstrijden maar minstens even zoveel wedstrijden zag je hem niet. En als je je in saudie arabie al niet in de basis kan spelen heb je bij Feyenoord al helemaal niets te zoeken. KEIHARDE WAARHEID! Overigens; z'n "betere" wedstrijden heeft hij in NL volgens mij toch nog altijd TEGEN Feyenoord gespeeld. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik heb Boukhari in sport aan tafel bij Eredivisie live gezien. Hij zag er voor zijn doen nogal chubby uit. Hij is zeker niet wedstrijdfit en geen verbetering ten opzichte van Janota, Pedro, Biseswar of Slory. Ik denk dat de makelaars dit verhaal verspreiden.
Mijn inschatting is dat Verbeek er een breekijzer in de spits bij wil en een degelijke verdediger. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Boukhari is gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, kijk waar hij is mislukt, dat zijn geen betere ploegen dan Feyenoord. Buiten het feit dat hij voor 020 heeft gespeeld.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
fietslamp
|
|
|
Er een schaap in het veld me me dat is Boukhari dit zegt genoeg toch |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Wie heeft dit verzonnen. Die kerel zal zeker niet uit liefde voor Feyenoord komen omdat hij in zijn verleden al voor 020 en sparta speelde. Hij speelde inderdaad altijd zijn beste wedstrijd tegen Feyenoord. dit kan echt niet doorgaan |
|
|
|