|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Bij deze wou ik even voor een onderzoekje weten wat jullie belangrijk vinden aan een Feyenoord website...
- De inhoud van de berichten - Het uiterlijk van de site - Of er foto's van wedstrijden op de site staan - Of je kunt reageren op berichten, of dat er een forum op de site is. - Of er columns opstaan - Andere dingen
Dus wat vinden jullie het belangrijkste aan een site om hem regelmatig te bezoeken...
Bedankt alvast!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Inhoud van de berichten Reageren of een forum |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
snel nieuwe foto's, van trainingen, wedstrijden, polls, actuele competitieschema's, actief forum :) alleen voor geregistreerde bezoekers (met minimaal clubcard ;) ) |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
correcte info, tevens op spelling gelet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
- De inhoud van de berichten - goede interface (duidelijke navigatie) - mogelijkheid tot reageren - verslagen en foto's van wedstrijden - actualiteit (zo snel mogelijk het laatste nieuws) - columns - onafhankelijkheid van de club (kritische opstelling) - goede performance (snelheid van laden pagina's) - geen censuur op forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Brhaven
|
|
|
Zie mijn onderwerp Alleen slimme Feyenoord supporters! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: alsof voetbalsupporter zijn iets met verstand te maken heeft. je kiest je vrouw toch ook niet uit omdat ze zo leuk bij de bank kleurt (om maar eens een dwarsstraat te noemen). |
|
|
|
|
feyenoordBreda
|
|
|
Ben het in grote lijnen eens met Hotjumper Vind colums altijd leuk om te lezen kritische opstelling is goed
Vind alleen wel dat er controle moet zijn op reacties. Er moet mogelijkheid zijn voor scherpe discussies, zolang het maar respectvol gebeurd. Vaak gaan mensen (ik denk vooral jonge mensen) over de rand, spelen dan op de man en vervolgens gaat het niet meer over Feyenoord maar over elkaar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dan kan je als "slimme feyenoord supporter" er toch voor kiezen niet meer te reageren? |
|
|
|
|
feyenoordBreda
|
|
|
Dat is een optie. Maar ik ben bang dat je dan uitkomt bij sites waar je berichten kan lezen zonder ergens op te kunnen reageren. Nou ben ik vooral te vinden op FR12. En dan heb ik sinds kort dit forum ontdekt. Misschien dat ik dat vaker moet doen en FR12 wat minder of helemaal niet moet bezoeken. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Nou ik doe op mijn site www.sportdwaas.blogspot.com of www.sportdwaas.nl erg mijn best. Maar ik sta open voor suggesties en verbeteringen. Legioen Weblog bekijk ik niet zo vaak maar het ziet er wel aardig uit vind ik. De toon is soms wat overdreven en stemmingmakerij is Legioen Weblog niet vreemd maar dat moet af en toe kunnen omdat dit discussie losmaakt en dat is goed. Ik vind persoonlijk dat 020 en Joden gedoe not-done, en denk zelfs dat het ten nadele van de club is maar het hoeft niet verboden te worden. Mensen moeten er zelf gewoon maar mee ophouden.
Ik denk dat iedereen die een blog of site heeft daar zijn eigen gezicht aan moet geven en moet proberen informatief, humoristisch en positivistisch kritisch te zijn. Feyenoord sites moeten onvoorwaardelijk achter de club staan in goed en slechte tijden Gerard Cox mentaliteit daar hebben we niks an |
|
|
|
|
feyenoordBreda
|
|
|
Leuke site. Ga ik in de gaten houden..... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
zolang het actueel en beknopt is, ben ik tevreden. Verder is het leuk om bij iedere nieuwspost een bijpassende afbeelding te hebben. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Overal bijdehand doen maar niet de discussie willen aangaan. Snap sowieso niet waarom je op dit forum zit. Is dat niet boven jou niveau????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|