|
|
Nop
|
|
|
hij is er nu 7/8 jaar weg? Respect kun je ook anders tonen, vraag me af hoe graag hij wilt scoren?
maar je bent gvd nu van Feyenoord, er reizen heel wat supporters mee, het bereiken van de uefa plaatst heeft heel wat supporters vorig seizoen zijn best voor gedaan om achter Feyenoord te blijven staan, Mols heeft ons de beker bezorgt, en als we niet winnen liggen we eruit!!!!!! laatste thuiswedstrijd waar al veel kaarten van zijn verkocht is dan zinloos. Dus mogen wij wel juichen MAKAAY!!!!!!!!!!!! mag ik een gebrande gretige makaay eisen!?
Maak er gewoon maar 3 dan zit ik dit ten ontechte ter discussie te stellen,..... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Er is een verschil tussen respect tonen aan je oude club en niet gretig zijn... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: precies.
Ik hoop voor hem dat hij een zelfde ontvangst daar krijgt als bij ons b.v. Paultje Bosvelt toen hij met heerenveen terugkeerde in de Kuip.
of ie juicht of niet maakt me niet uit, als hij er maar een paar inschiet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
nou roy als je het maar niet 'te' vervelend vindt om te scoren vanavond! schiet er maar een aantal in, juichen doen wij wel! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
respect!!!! Zo hoort het. Hofs heeft dit vorig jaar perfect gedemonstreerd. respect en inzet zijn twee totaal verschillende dingen. |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
maak mij niet uit als die maar paar doelpunten maakt |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
er is weinig te juichen voor Feyenoorders |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Nancy - Feyenoord 3-0 F eyenoord-CSCK Moskou 1-3 uitslagen zeggen genoeg;Makaay hoefde zich niet in te Deportiva-Feyenoord 3-0 houden. Tegen Vitesse revanche! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Idd, helemaal niets zelfs om voor te juichen vanavond! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 23:38 schreef Robertz het volgende:Nancy - Feyenoord 3-0 F eyenoord-CSCK Moskou 1-3 uitslagen zeggen genoeg;Makaay hoefde zich niet in te Deportiva-Feyenoord 3-0 houden. Tegen Vitesse revanche! zal ie ook wel niet juichen want dat is ook zijn club geweest |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
quote: Trieste dag voor Makaay. |
|
|
|