|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wie vinden jullie het grootste talent in de huidige selectie van Feyenoord? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wijnaldum: discussie gesloten? |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
quote: Is volgens mij ook het grootste talent, maar niet iedereen vind dat volgens mij... :) |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
wijnaldum, geen twijfel mogelijk
toch denk ik ook dat Janota een talent gaat worden, de tijd zal het leren |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Idd. Craven, discusie gesloten, zonder twijfel WIJNALDUM, maar er zij toch ook niet te vergeten: Biseswar, en zeker ook nog El Ahmadi, en...........Janota, denk het wel, maar zo lopen er stiekum toch wel wat meer talentjes rond bij ons cluppie hoor |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik vind Fer ook heel goed. Pas sinds El Ahmadi en Makaay terug zijn begint Wijnaldum ook echt goed te spelen. We moeten niet de sportpers achterna gaan door net als bij de Guzman te roepen dat het de enige goede speler is van Feyenoord1 |
|
|
|
|
james
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Wijnaldum altijd Fer nooit in de War geen zware Nota lekker Bruin soms een beetje Slo dan weer Dalli. Ah met Ped, Aai daar zit ie bij zei Cler. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 15:01 schreef Fonsie het volgende:Wijnaldum altijd Fer nooit in de War geen zware Nota lekker Bruin soms een beetje Slo dan weer Dalli. Ah met Ped, Aai daar zit ie bij zei Cler. waar haal jij die dope? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
janota een talent gaat worden?
je bent het of je bent het niet,
wijnaldum,janota,manteiga,erasmus,fer,pedro hebben allemaal een enorm potentieel |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
@ Fonsie: Leuke dag gehad?
Voor mij zeker wijnaldum, al vind ik Fer toch ook zeker de moeite waard |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Mark je weet net zo goed als ik, als alles goed gaat dan word het nog feest vanavond, we leven nog ff tussen hoop en de zege. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 16:26 schreef derq het volgende:janota een talent gaat worden? je bent het of je bent het niet, wijnaldum,janota,manteiga,erasmus,fer,pedro hebben allemaal een enorm potentieel Manteiga en Erasmus hebben nog nix laten zien in Feyenoord 1 dus hoe kan je weten of ze een potentieel hebben in Feyenoord 1 ? en Janota moet zich nog bewijzen in Feyenoord 1 hij heeft 2 invalbeurten goed ingevallen maar dat wil nog niet zeggen dat hij nu al potentie heeft in Feyenoord 1... Fer is een redelijk goede voetballer alleen moet hij nog wat sneller worden. Pedro heeft een paar goede wedstrijden gespeeld maar daarvan kan je ook nog niet zeggen of hij een groot talent kan worden |
|
|
|
|
derq
|
|
|
potentie ergens ín hebben? potentie om ergens te komen betekent dat het er nu nog niet is, maar wel gaat komen. Iedereen kan aan die jongens zien dat ze enorm getalenteerd zijn en dus de potentie hebben om ver te komen. of ze daadwerkelijk daar gaan komen is nog maar de vraag, omdat dat van meer factoren afhangt... taal,lichaamsbouw,heimwee,mentaliteit.. etc..
het ZIJN al grote talenten, ze moeten zich echter nog ontpoppen! |
|
|
|
|
f'noord08
|
|
|
Verbaast me dat Fonsie Makaay niet aanwijst als een groot talent.... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Wijnaldum!!!! Met Fer op een hele goede nummer twee. Janota en Pedro komen eraan maar dit seizoen is denk nog te vroeg. Wijnaldum is gewoon een toekomstige topper. Word denk een van de beste van de wereld. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Wijnaldum natuurlijk Daarna Fer Misschien dat Biseswar ook nog in aanmerking komt Maar dan moet hij na zijn blessure doorgaan zoals hij was voor de blessure Gezien de geschiedenis van Biseswar moet hij zich eerst lange tijd bewijzen voordat we weer kunnen zeggen dat hij grote potentie heeft |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Als grootste talent van feyenoord denk ik aan Mulder;hij behoort dit seizoen niet tot de selectie,want hij is uitgeleend aan Excelsior. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Spelend: Fer, die staat heel stiekem heel lekker te ballen... en inderdaad Mulder.. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Wijnaldum. Fer doet het ook zeker niet verkeerd. Maar omdat hij zoveel meters maakt zit hij er na 60 minuten vaak doorheen. Geeft op zich niet. Er zijn genoeg middenvelders in de selectie.
Janota komt er ook wel. Moet fysiek nog iets sterker worden. Die Manteiga heeft een mooie stijl. Jammer dat hij zo weinig speeltijd krijgt. |
|
|
|