|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
jah, verliezen van deportivo, en nu, welke spelers moet feyenord moeten halen in de winterstop, ik snap er helemaal niks meer van. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
niks halen voordat er weg zijn |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Niet zeuren Meer discipline |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De bal moet ook sneller naar voren. Het gaat allemaal veel te traag |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
gewoon n maatje te klein, blijven oefenen en zo langzaam omhoog kruipen........... |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
het afgegleden feyenoord van nu zal voorlopig niet meer in de top te vinden zijn |
|
|
|
|
pvds87
|
|
|
totaal gebrek aan fanatisme! niemand gaat er voor.. en corunia was nou ook niet erg sterk moet ik eerijk zeggen. Er is geen leider, niemand die andere aanspreekt op zijn fouten en makaay mist een mega kans en zijn reactie daarop zegt al genoeg het interreseert ze niks! ben in 7 jaar dat ik een seizoenskaart nog nooit zo teleurgesteld geweest in de mentaliteit van het elftal. |
|
|
|
|
jan 63
|
|
|
Bij de eerste goal waar was Timmer 2 meter van hem vandaan en waar blijft onze keeper op de lijn natuurlijk angsthaas dat het is met hoge ballen wordt tijd voor verandering van keeper lijkt me!!! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
We kunnen wel weer een zondebok gaan zoeken, maar dit was gewoon collectief falen. Maatje te klein voor dit niveau. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zet ons weer even met beide beentjes op de grond. thuis voor de eer die polakken even afslachten. |
|
|
|
|
james
|
|
|
Makaay 2x aan de bal geweest,volgens mij wilde hij echt niet juichen daar!! Aanvallend is Feyenoord slecht...... KUT ZOOI!!!! |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
jongens toch... waarom allemaal zo verrast iedereen kon toch al ruiken dat jullie nooit van deportivo zouden winnen. Doe niet zo verrast |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2008 - 07:22 schreef pvds87 het volgende:totaal gebrek aan fanatisme! niemand gaat er voor.. en corunia was nou ook niet erg sterk moet ik eerijk zeggen. Er is geen leider, niemand die andere aanspreekt op zijn fouten en makaay mist een mega kans en zijn reactie daarop zegt al genoeg het interreseert ze niks! ben in 7 jaar dat ik een seizoenskaart nog nooit zo teleurgesteld geweest in de mentaliteit van het elftal. Wat een onzin. Zo ontzettend slecht was het allemaal niet. het was echt niet goed dat zeg ik niet, maar bij vlagen zag het er redelijk uit. een keer raken, snel doorpassen. Alleen Deportivo was 3 klassen beter. Helaas pindakaas, maar het is niet anders. Tenzij we ergens 50 miljoen vandaag toveren zullen wij nooit het niveau halen van een club dat in Europa potten kan breken. Wat Makaay betreft heb je wel gelijk, zijn instelling op het veld irriteert mij al het hele seizoen. Je kunt alleen niet van die jonge gasten verlangen dat ze het efltal gaan trekken. De mentaliteit van hen is echt niet slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Het was niet goed, maar als je niet beter kunt houd het op, en op dit moment gaat het in Europa niet beter, volgend jaar moet feyenoord die gasten uitnodigen op het rotterdam tournooi, en dan geven we ze een kletskoekje van eigen deeg. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Nog meer discipline!!!!! Zet ze dan direct op strafkamp!!!! Sorry maar vind dit onzinnige uitspraak. Als iemand naar mijn mening van discipline is is het GJV. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2008 - 17:24 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Nog meer discipline!!!!! Zet ze dan direct op strafkamp!!!! Sorry maar vind dit onzinnige uitspraak. Als iemand naar mijn mening van discipline is is het GJV. Is hij ook zeker Maar De Cler, Timmer en Bruins hebben duidelijk nog meer nodig
Timmer: Te lui om van zijn lijn te komen en staart enkel naar de bal, laat zien dat je de voor wil gaan en kom uit, ook al levert dat een misser op, dan toon je tenminste inzet
De Cler: Snapt nog steeds niet dat als je niet in vorm bent je gewoon je man in de gaten moet houden en bij hem blijven Meekomen is mooi, als het verdedigen er niet onder lijdt Hij loopt vaak in het niets helemaal alleen rond
Bruins: Mee verdedigen? Misschien 10 van 90 minuten En ik las zijn interview in de VI Volgens mij gooit hij daarmee alleen zijn eigen glazen in "Feyenoord heeft mij gehaald voor mijn voetballend vermogen, dus dan ga ik niet wat anders doen" Als het niet gaat dan werk je je de pleurus Dan bijt je je vast in je man en dan maak je die slijding als het nodig is, of je daar nou voor gehaald bent of niet Je bent gehaald voor het middenveld, middenvelders verdedigen mee in Nederland
Dus ik zeg: Meer discipline Deze jongens hebben de boodschap niet begrepen Voor de andere is er genoeg discipline Bahia speelde gewoon goed, niks op aan te merken Wijnaldum en Fer ook prima inzet
Alleen bij Timmer, de Cler en Bruins wil het niet vlotten
Ik vind zelf ook dat Timmer, de Cler en Bruins terug mogen naar de beloften Tot ze weer inzet tonen Slory kan voor Bruins, Biseswar kan erbij op het middenveld en Gio op de plek van de Cler en Van Dijk op de plek van Timmer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
meestal dat een voetballer voor voetballend vermogen gehaald wordt... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: In Nederland moet zelfs een spits meeverdedigen Kun jij mij dan uitleggen waarom Bruins dan niet hoeft te verdedigen? Voor zover ik weet verdedigen middenvelders altijd mee Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen Maar die hebben dat verdiend en zich al bewezen Wat heeft Bruins waargemaakt? Wat heeft hij al bewezen? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
waar zeg ik dat Bruins niet hoeft te verdedigen? Bruins is nix, 2e jaar al kut op rij, tis eig net zo'n spelertje voor 020 |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Bruins is niets meer dan een over het paard getild joch, Timmer is al 2 jaar niets meer en de Cler, die rent het hele veld over op zoek naar zijn vorm en door die drukte heb je geen tijd om je taak uit te voeren. Het enige positieve van deze hele malaise is dat onze talenten ervaring opdoen. |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Het was gisteren gewoon een slechte dag, we moeten maar afwachten wat het tegen Vitesse wordt, het zag er de laatste weken in ieder geval wel een stuk beter uit.
@ Mokkum, ik geloof dat Ajax de laatste jaren er ook niet aan te pas is gekomen. En er loopt zeker wel wat talent bij Feyenoord rond, ga nu maar weer terug naar de crèche. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2008 - 20:31 schreef Mokkum het volgende:Wat ik hier lees is dom lullen over een ploeg en club die verloren is. Geen geld geen spelers geen toekomst. Het is triest maar waar. Ik mis ook de echte klassiekers, en niveau voor nl competitie. Jullie hebben nog hoop, maar die hoop vindt ik onterecht als je naar de feiten kijkt. Ajax is jong fris en heeft wel toekomst in het voor uit zicht! Eigenlijk wil ik niet eens op je reageren Maar als Feyenoord zo slecht is en Ajax zou goed Waarom werd het de laatste 2 jaar dan 2-2 in de Kuip? En waarom had Feyenoord na die wedstrijd dan de meeste kans op de overwinning gehad? (Dit is niet iets wat mijn Feyenoord hart mij ingeeft, dit zijn de commentatoren en analysten met mij eens) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Zo ontzettend slecht was het allemaal niet. het was echt niet goed dat zeg ik niet, maar bij vlagen zag het er redelijk uit. een keer raken, snel doorpassen. Alleen Deportivo was 3 klassen beter. Helaas pindakaas, maar het is niet anders. Tenzij we ergens 50 miljoen vandaag toveren zullen wij nooit het niveau halen van een club dat in Europa potten kan breken. Wat Makaay betreft heb je wel gelijk, zijn instelling op het veld irriteert mij al het hele seizoen. Je kunt alleen niet van die jonge gasten verlangen dat ze het elftal gaan trekken. De mentaliteit van hen is echt niet slecht. Precies! Feyenoord kan zich (nog) niet meten met grote clubs uit de toonaangevende landen in Europa. Trouwens, kijk naar de concurrentie in Nederland. Er is momenteel helemaal geen club in Nederland te vinden die zich wel kan meten met de top. Het Nederlands clubvoetbal is momenteel niet zo goed als sommigen misschien wel vinden. Feyenoord heeft nog wat meer tijd (en geld!?) nodig om weer omhoog te komen. Voorlopig richten we ons op de Eredivisie om omhoog te komen richting de eerste 5 en de beker. Zondag weer een geheel andere wedstrijd tegen Fietstas. Dat is wel een ander niveau dan Deportivo. Geduld hebben en GJV de tijd geven om iets op te bouwen! |
|
|
|
|
reteppp
|
|
|
we glijen af .....door ons eigen bestuur en door een paar idioten die zich supporter noemen....hetzelfde is met leeds in engeland gebeurt en het kan ons ook zomaar gebeuren....sponsoren ziiten echt niet meer op feyenoord te wachten...hun geld word verspilt en om de 5 maanden vraagt het bestuur weer om geld.....voorlopig geen kampioenschap verwachten...europees word verziekt door mongolen en hou je aan t eind niet veel meer over....dus stel je verwachtingen een beetje bij en je zal je niet meer zo ergeren!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Ik geloof dat de laatste 2-2 op naam van dhr Braamhaar staat! Feiten? Timmer rood? Suarez pingel? Mols pingel had gewoon geel moeten zijn voor een swalbe! Dus jullie hebben gewoon gemazzelt! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 14:01 schreef Mokkum het volgende:Ik geloof dat de laatste 2-2 op naam van dhr Braamhaar staat! Feiten? Timmer rood? Suarez pingel? Mols pingel had gewoon geel moeten zijn voor een swalbe! Dus jullie hebben gewoon gemazzelt! Hou jij je oogkleppen maar op!!!!! Feyenoord was de betere ploeg!!!! Mols was geen schwalbe en ja jullie hadden wel een penalty moeten hebben. Timmer raakte hem niet! ( helaas,want had hem boven de knie moeten afbreken.) naar spelbeeld mogen jullie blij zijn met een punt. Als je dit gelezen heb mag je weer terug naar je neuzen forum. Blijk maar dat jullie echt geen vrienden hebben want ik geloof niet dat er ooit een Feyenoorder op jullie forum komt. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 14:01 schreef Mokkum het volgende:Ik geloof dat de laatste 2-2 op naam van dhr Braamhaar staat! Feiten? Timmer rood? Suarez pingel? Mols pingel had gewoon geel moeten zijn voor een swalbe! Dus jullie hebben gewoon gemazzelt! tuurlijk jongen, weer typisch dat je het vasthoduen van Makaay niet vermeld... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Feyenoord heeft geen geld. Dat is er met feyenoord!!!! Oh ja, ook nog een keeper die Top Oss nog niet waardig is. HIj verpest een hoop met zijn eeuwige missers en zijn geplak op de lijn. Dat kost dure punten. Zag je hem heen en weer bewegen op de lijn voordat het eerste doelpunt viel in spanje. Wat een slechte keeper is dat zeg. Voor de rest moet je roeien met de riemen die we hebben, het is op het ogenblik niet anders. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 14:01 schreef Mokkum het volgende:Ik geloof dat de laatste 2-2 op naam van dhr Braamhaar staat! Feiten? Timmer rood? Suarez pingel? Mols pingel had gewoon geel moeten zijn voor een swalbe! Dus jullie hebben gewoon gemazzelt! en Sno had al 3x rood moeten hebben die wedstrijd net als Suarez dus niet janken Mokum !!!! Niet zo grote mond na een keer goed resultaat , jullie moeten ook wel want die selectie van jullie is 7x zo duur als die van ons , lekker terug naar je eigen j....forum , maar helaas daar zit niemand op .................. jammer! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
De oudere spelers van Feyenoord laten het afweten;ze zijn kritiekloos op elkaar.Ze moeten elkaar eens de waarheid vertellen,dan kan het alleen maar beter gaan. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Ik bedoel op zijn tijd moet je elkaar verrot kunnen schelden.Inde goede tijd met Israel,Lazeroms,van Hanegem,Romijn was dat normaal;na de wedstrijd alles vergeten. |
|
|
|
|
gewoon kut voetbal i
|
|
|
het is overal kut bij 010 020 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Gewoon, een kleine correctie! |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Rene v/d Gijp gaf het al aan bij RTV Rijnmond. Opnieuw beginnen: Nieuw bestuur, Jonge spelers, maar wel hopelijk met GertJan Verbeek! En wij als supporters. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Tegen Vitesse een punt;tegen de Graafschap drie punten;totaal toch weer 4 punten en zo komen we weer in het linker rijtje te staan en dan zien we wel weer verder.Op korte termijn van alles veranderen gaat niet.Wel hier en daar een verbetering doorvoeren,dat kan wel. |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Linkerrijtje?????? hahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Joden naar eigen site of douchen |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Gezeik Mokkum,je hebt er duidelijk geen verstand van. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote: Jij bent zeker ook zo'n mode 020 fan, alleen wanneer ze het goed doen of een speler verkopen voor 20+ miljoen, dan is het ineens wij. Iedereen weet dat een feyenoord supporter dat is voor zijn/haar leven en niet zoals in 020 wanneer het eens leuk gaat. |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Het verdriet van feyenoord, wordt als maar slechter en slechter. Ik zie verlopig ook geen verbetering. Afgehaakt van de subtop, niks meer als een zielige degradatiekandidaat. Wie kan mij overtuigen dat het de volgende jaren beter zal gaan? Ik zie het eerlijk gezegd verlopig niet gebeuren. Betekent geen inkomsten geen goede spelers. Spelers komen ook niet meer naar Feyenoord. Grote aanhang voor een ex topclub. Het is triest maar waar. |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
ja sebbe je hebt gelijk en weet je wat het nog meer is. met die neuzen hebben ook een waardeloos elftal. hebben nu weer een grote bek omdat ze iedere keer net weten te winnen, lucky 020 maar een achterhoede van niks. na de winterstop gaan ze voorin ruzie krijgen omdat ze daar allen mensen hebben spelen die voor hun eigen hagje gaan. en dan.......... hoor je ze niet meer! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2008 - 14:11 schreef Mokkum het volgende:Het verdriet van feyenoord, wordt als maar slechter en slechter. Ik zie verlopig ook geen verbetering. Afgehaakt van de subtop, niks meer als een zielige degradatiekandidaat. Wie kan mij overtuigen dat het de volgende jaren beter zal gaan? Ik zie het eerlijk gezegd verlopig niet gebeuren. Betekent geen inkomsten geen goede spelers. Spelers komen ook niet meer naar Feyenoord. Grote aanhang voor een ex topclub. Het is triest maar waar. geniet jij maar lekker hoor stumperd , nep-ajaxcied die niet eens weet hoe die Mokum moet schrijven , je hebt gelijk het is triest maar wij komen er langzaam weer bovenop hoor , maak jij je nou maar zorgen om je eigen club , de club die spelers haalt van 16 milj, en die geen bal raken , spelers verkoopt voor 25 milj terwijl ze 3 mnd eerder 40 kunnen vangen , een trainer alle zeggenschap geeft die niet om centen geeft , beste spelers wegjaagd(gabri) de hoofd-opleidingen wegjaagd (olde riekerink) en over een jaar of 2 een grote bende achterlaat! dan zullen de rollen wellicht zijn omgedraaid............... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2008 - 14:11 schreef Mokkum het volgende:Het verdriet van feyenoord, wordt als maar slechter en slechter. Ik zie verlopig ook geen verbetering. Afgehaakt van de subtop, niks meer als een zielige degradatiekandidaat. Wie kan mij overtuigen dat het de volgende jaren beter zal gaan? Ik zie het eerlijk gezegd verlopig niet gebeuren. Betekent geen inkomsten geen goede spelers. Spelers komen ook niet meer naar Feyenoord. Grote aanhang voor een ex topclub. Het is triest maar waar. jammer voor je moeder... |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Ga Ons Aller Ajax nou niet met dat armoedige clubje uit rotterdam vergelijken. Verschil is veeeeeel te groot! Financieel en sportief! |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Vindt het ook jammer begrijp me niet verkeerd, ik mis ook een echte topper. Waren leuke wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad zeg.. wereld van verschil.. kijk die zegelijst van 020 eens de afgelopen 10 jaar.. indrukwekkend!
u zei? |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Ja he, een heel stuk netter als dat van feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Nou ja, netter? De joden staan bekend om een bepaalde handelswijze. En die is overigens niet altijd even netjes hoor! Om maar even een zijsprong te wagen; kijk eens wat er allemaal (nog steeds) gaande is op het Palestijns grondgebied dmv extremistische kolonisten. Ik weet het, dit heeft weinig of niets met voetbal te maken, maar wij in 010 hebben die naam voor jullie dan ook niet verzonnen. Maar jullie (jodenvolk dus!) in 020 indentificeren je maar wat graag met joden, dus ook met die malloten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
ik denk dat de jongen van 16 miljoen later meer op gaat brengen, en anders suarez wel genoeg voor allebei. Financieel is Ajax nog heel gezond. Sportief gaat het weliswaar wat minder, maar ik heb alle vertrouwen in van Basten. |
|
|
|