BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: waarom zijn normale supp stxr weer de lul????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 27 november 2008 - 22:36   quote  deeplink  
ik vind het niet echt redelijk dat feyenoord strx weer een schorsing staat te wachten na een deel supp dat meegreist is naar depor dat weer rellen heeft lopen schoppen,wat moet hier aan gedaan worden!!ik word er zeer scheit ziek van!!!!!!!!!!
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 27 november 2008 - 22:40   quote  deeplink  
ik word er echt niet goed van:@ strx zijn de normale supp onder ons weer de lul:@:@
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 27 november 2008 - 22:41   quote  deeplink  
en ik geef niet alle uit supp de schuld..!!er is maar een klein deel tot nu toe die de boel weer verzaait:@
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 27 november 2008 - 22:53   quote  deeplink  
We moeten even rustig afwachten. In Spanje gebeuren wel ergere dingen soms. Wordt er niet gefouilleerd op vuurwerk. Lucius was ook mee had hij het binnen gesmokkeld. Lucius zag er trouwens vermagerd uit.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 27 november 2008 - 23:18   quote  deeplink  
rellennnnnnnn, NIET FOCKEN MET FEYENOORD, SCF HARDE KERN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door feyenoord-fr12info --
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 27 november 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 23:18 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
en dat zeg jij , die niet bij de wedstrijd was , dan ben je geen scf hoor !!! kijk mijn tijd is geweest en denk nu ook ouders (zal de lftd zijn??) deze rellen waren zooooo nutteloos , stoeltjes gooien naar me op afstand das geen harde kern maar gewoon dom!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 27 november 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 22:53 schreef sportdwaas het volgende:
We moeten even rustig afwachten. In Spanje gebeuren wel ergere dingen soms. Wordt er niet gefouilleerd op vuurwerk. Lucius was ook mee had hij het binnen gesmokkeld. Lucius zag er trouwens vermagerd uit.
gevolg van t RAMBO regime van GJ??????
Ronneke
 Ronneke - donderdag 27 november 2008 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Neem je dit serieus???

Rellen hebben niks te maken met voetbal, dat rand debielen en nep supporters kaarten kunnen krijgen zegt al genoeg.
Verlies nemen, zondag staat vitesse op het menu.
jjh
 jjh - donderdag 27 november 2008 - 23:37   quote  deeplink  
mensen die weer rotzooi trapten er uit filteren en levenslang stadionverbod geven. Lekker snel die voetbalwet aannemen daarna!! Dit soort beesten, want dat zijn het, vernielen de club. Ik snap niet dat ze het ook nooit begrijpen. Waarschijnlijk hun hersens weg geblowd. Idioten!!!! :(
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 28 november 2008 - 08:15   quote  deeplink  
kijk dit vind ik dus een goed onderwerp om over te beginnen..
ben blij dat ik het aangemaakt heb,want zoveel meningen verschillen..
1 ding ben ik het over eens,rellen hoort niet bij voetbal EN VERNEUK HET NU EENS NIET VOOR ANDERE SUPP!!!!!!!!!!!!!!!!!maak dan een geloof aan zoals god,allah..maar dan feyenoord en ga gewoon de straat op en schop alle katholieken in elkaar,of weet ik het...maar ga je mede supp niet naaien,vatos locos toch?!?!?!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 november 2008 - 09:03   quote  deeplink  
Is de schuld van Bosz als hij betere spelers had gehaald, hadden we voor gekomen en was er niets gebeurt. toch...
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 28 november 2008 - 09:23   quote  deeplink  
1nigzins waar..maar dan moet je verder kijken vind ik,want dat er geen geld is is niet zijn schuld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door E. FR1908 --
Dick
 Dick - vrijdag 28 november 2008 - 09:38   quote  deeplink  
Dat noemt zich suporters Vlammewerper er op onkruid kan je alleen vernietigen.met vuur anders blijft het terug komen.In een woord tuig . de waren suporters moeten daar tegen opkomen pak die gasten aan en gvdomstraal ze van de eerste of van de 2e ring naar beneden luizen moet je verpletteren.dit zijn geestelijk gestorden die de club willen vernietegen.En nog eens wat dit is niet de schuld van bosz.
Zonder geld kan je geen vreten kopen,en als je dat niet kan begrijpen moet je je hersenen is laten controleren.
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 28 november 2008 - 09:42   quote  deeplink  
PRECIES!!
mij zegen heb je,van mij mag al dat uitschot vernietigd worden,feyenoord moet er tegen op treden met te beginnen vandaag!!die 10/15 man die het verneukt hebben,moet je een levenslange stadion verbod opdoen..neem maar wat maatregelen,want hier word ik echt goed ziek van,op zn minst moetten we nu 2 europese duels zonder supp spelen,nah das fijn?!?!?!!?GVD!!

en idd hier kan bosz niks aan doen,verbeek niet..er is gewoon weg geen geld,en wie zn schuld dat is??dat is al een een aantal jaar geleden ontstaan..waar ze nu beetje bij beetje uit komen gelukkig..

naar mijn mening dat feyenoord europees niks voorsteld,is en blijft het feit dat de jonkies geen europese ervaring hebben..en daar ben ik niet boos om..het is nou 1maal zo,volgend jaar opnieuw proberen..als ze mee mogen doen..

aan alles nep supp:

DANKJE:@:@
erik
 erik - vrijdag 28 november 2008 - 09:53   quote  deeplink  
waarschijnlijk 2 wedstrijden zonder supp dankzij die oh zo goeie 'fans'mochten we verder gaan (hele kleine kans) dan zitten we zonder supporters dus ook zonder inkomen en we zwemmen al zo in het geld pfff

dank je wel hoor knap dat jullie met stoeltjes kunnen gooien heel knap :@
erik
 erik - vrijdag 28 november 2008 - 10:00   quote  deeplink  
ik zei dat we een kleine kans hadden om verder te gaan maar we liggen er al uit foutje
Derk
 Derk - vrijdag 28 november 2008 - 10:37   quote  deeplink  
Waarom worden er nog supporters meegenomen naar uitwedstrijden, kunnen we niet genruiken in de huidige financiele situatie. Er lopen een aantal ongeleide projectielen rond onder hen, de FSN weet dat ook. De echte supporters leiden onder een verbod maar de het hele Legioen lijdt nog veel meer als het wederom tot een uitsluiting komt. Op dat laatste kunnen we wachten als we zo door gaan.
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 28 november 2008 - 11:19   quote  deeplink  
heb op mijn hyve ook een poll staan de link is

http://feyenoord-vak-w.hyves.nl/polls/3989613/moet_feyenoord_harder_op_gaan_treden_tegen_supp_die_feyenoord_kapot_maken/

en meld je ook ff aan op mn hyve

thnx!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Dat jullie nog praten over supporters...
F4ever
 F4ever - vrijdag 28 november 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Is de schuld van Bosz als hij betere spelers had gehaald, hadden we voor gekomen en was er niets gebeurt. toch...

Wat een leeghoofd ben jij. Erg gemakkelijk om Bosz de schuld te geven. Ook al sta je achter of gaat het slecht met je club, dan nog ga je geen stoeltjes gooien of rellen schoppen. Je benadeelt alleen je club ermee en vooral nu Feyenoord zo in de gaten wordt gehouden. Wat schiet je hier nu mee op. Echt een stel leeghoofden en Feyenoord onwaardige supporters die zoiets doen. Echte Feyenoordsupporters stuenen hun club en benadelen ze niet.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 28 november 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 09:03 schreef hotjumper het volgende:
Ik geloof dat menigeen het cynisme niet begrijpt.
Ik bedoel , alles wat er fout gaat bij Feyenoord is toch Bosz zijn schuld, toch.....
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 28 november 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Ja feyenoord heeft supporters, en losse floders' en die laatsten moeten er uit. F4ever. ben het helemaal met jou eens, Bosz treft geen enkele blaam, toen hij begon vloog hij van hot naar her, en platzak, nu heeft hij een trainer gehaald 'n pluim, de helft van de schulden zijn weg, we moeten daar met elkaar door heen, iedere wel- willende Feyenoorder schikt zich daar in. ook de staf, we bijten met elkaar op een houtje. toch zijn er van die Rot-z. die de kosten weer weer weer omhoog drijven, Mensen wat is dat toch, Feyenoord inclusiv Bosz hebben een plan, de staf ook de trainer daar mee leven, er komt een geweldig stadion, als het puzzeltje één keer past ziet het er niet slecht uit, als wij zonder afbraak die plannen steunen komt het toch weer goed, het ziet er gewoon heel goed uit, dan mogen ze van ons toch ook steun en geduld vragen, of moet het gvd altijd tegen elkaar , Nee zegt de ECHTE SUPPORTER VAN FEYENOORD, en daar ben ik van overtuigd, samen zijn we sterk. samen boxen we dat voor elkaar, toch.
Anja80
 Anja80 - vrijdag 28 november 2008 - 14:40   quote  deeplink  
Gelukkig beschikt Feyenoord over duidelijke beelden van de rellen. Die hersenloze garnalen kunnen dus moeiteloos worden opgepak. Een levenslang stadionverbod en meldingsplicht en vergoeding van alle schade die het Feyenoord gaat kosten!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 28 november 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Jij fockt dus wel met Feyenoord!!!!! Dit verziekt het voor de club!!!! Naar mijn mening heeft de SCF wel hart voor de club en weten ze wanneer ze iets niet kunnen. Zit jij zelf bij de SCF???? Ik denk dat je er niet eens kent. Je zal wel weer onder de zuurballenwet vallen. Ik ben zelf echt geen lieverdje, maar als de UEFA nu Feyenoord voor een paar jaar uitsluit is het gewoon einde Feyenoord. Als je echt om feyenoord geeft, hou je daar rekening mee. Geen Europees voetbal voor een paar jaar betekent einde Feyenoord. Dus ook einde SCF!!!! Ik denk dat de SCF zich dat maar wat realiseert. Voor alle duidelijkheid!!!! De ordedienst in de Kuip zijn SCFérs. Dit om dat die donders goed weten wat een schade ongeregeldheden in een stadion de club kunnen toe brengen. Waarom denk je dat alle rellen zich tegenwoordig buiten het stadion afspelen? Als ze (we) echt willen kan dat ook in het stadion. Alleen is Feyenoord en de vader en zijn zoon daar de dupe van. Dus bedenk je eigen eerst voor dat je van die domme uitspraken doet!!!!! Hoop je zo genoeg geinformeerd te hebben!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: waarom zijn normale supp stxr weer de lul????

0.0082969