BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdedigers gezocht!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 november 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat er in de verdediging dringend behoefte is aan versterking. Maar waar vind je goede verdedigers voor weinig euro's? Ik vrees dat die niet zo snel uit de eigen jeugd geplukt kunnen worden.
Robertz
 Robertz - vrijdag 28 november 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 00:23 schreef sevillana het volgende:
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat er in de verdediging dringend behoefte is aan versterking. Maar waar vind je goede verdedigers voor weinig euro's? Ik vrees dat die niet zo snel uit de eigen jeugd geplukt kunnen worden.
Mee eens;Rijcke mogelijk meer kans geven.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 november 2008 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 01:14 schreef Robertz het volgende:

[..]

Mee eens;Rijcke mogelijk meer kans geven.
Bedoel je Derijck?
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 november 2008 - 09:04   quote  deeplink  
Maar verdedigend was het niet zo slecht
Alleen de Cler faalde duidelijk
Bahia speelde gewoon een goede pot
En Tienadalli ook
Hofland had enkel pech bij de 0-2
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 november 2008 - 09:08   quote  deeplink  
cler was zwaar ruk, speel dan met bahia als back en Derijck met hofland in het centrum. Tiendalli begint mijns inziens een vaste waarde te worden.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 28 november 2008 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 09:04 schreef Phyxsius het volgende:
Maar verdedigend was het niet zo slecht
Alleen de Cler faalde duidelijk
Bahia speelde gewoon een goede pot
En Tienadalli ook
Hofland had enkel pech bij de 0-2
Pech???
Onkunde zal je bedoelen, hij zet een sliding in met zijn "goede" linkerbeen maar mist de bal volledig.
Dat de bal daarna tegen zijn andere been gaat kun je wel pech noemen maar als je ziet hoe vaak dit soort ongelukjes gebeuren kun je nauwelijks nog van pech spreken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Algehele malaise was t.
Je verdediging begint bij je voorhoede en middenveld.
Daar werd je al overlopen en staat je verdediging continu onder druk.
Dan gaan ze vanzelf fouten maken.
Goal 1 was een fout van Timmer, die is zo onzeker bij hoge ballen (spring er heen en pluk dat ding!) 2 was ongelukkig. Goal 3 moet je niet eens over praten.
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 28 november 2008 - 11:59   quote  deeplink  
Een debacle???, Ik wil geen verwijt maken onze spelers ze waren net ff minder, de druk werd te groot, gauw vergeten, kop omhoog, en door gaan zo als we op weg waren en de competitie, zondag een overwinning, dat zijn we nodig.
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 november 2008 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 09:04 schreef Phyxsius het volgende:
Maar verdedigend was het niet zo slecht
Alleen de Cler faalde duidelijk
Bahia speelde gewoon een goede pot
En Tienadalli ook
Hofland had enkel pech bij de 0-2
Ik weet niet of ik naar een andere wedstrijd heb gekeken?
Maar ik zag Timmer bij de 1-0 wederom de fout in gaan door de bal z'n eigen doelgebied in te stompen ipv naar de (een) zijkant van het doel of beter nog, de bal gewoon te pakken. Vervolgens zag ik 2 spelers als verdoofd stil staan, Bahia en Hofland naar mijn idee.
Tiendalli laat ik buiten beschouwing, ben wel content met z'n terugkeer in de basis.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 28 november 2008 - 16:48   quote  deeplink  
Gio naar linksback halen zoals bij oranje , middenveld met el ahmadi , fer , wijnaldum en straks ook weer de guzman , met achter de hand landzaat / bruins tegen ajax (onze beste wedstrijd vh jaar) speelde we ook met een middenveld zonder gio , verder wordt Tiendalli zwaar overschat dit heeft hij aan t slechte presteren van Greene te danken daardoor werd tiendalli de hemel in geprezen , maar deze jongen komt ook gewoon tekort als t er echt op aan komt , ik zie Lucius nog wel terugkeren op rechtsback of kan evt. ook nog op middenveld.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 28 november 2008 - 16:52   quote  deeplink  
ik krijg gewoon mijn gelijk. Wij hebben nodig: Nieuwe keeper, verdediger (liefst twee), spits. Maak me niet uit hoe, maar ze moeten komen. Als het sowieso niet te laat is door de mongolen die zich WEER misdragen hebben.
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 28 november 2008 - 17:34   quote  deeplink  
zowat heel nieuw elftal kan je beter halen ;-)
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 november 2008 - 18:57   quote  deeplink  
Timmer speelde natuurlijk ook ruk, die was ik vergeten
Maar dat van Hofland noem ik pech en de suggestie dat hem dat zo vaak overkomt is onzin.
Hofland had zich ook niet voor de bal kunnen inzetten en bal kunnen laten gaan, hij deed tenminste zijn best!!
sebbe1
 sebbe1 - vrijdag 28 november 2008 - 20:28   quote  deeplink  
Iedereen denkt altijd dat hij zijn best doet, maar iemand die hoopt bij oranje te komen, een wk mee te maken enz(zoals Hofland), moet op zijn minst zijn taken goed uitvoeren. Als je ziet hoevaak zijn tegenstander bij hem wegloopt en hij de snelheid niet heeft om bij hem te blijven moet je beschikken over een goed ontwikkeld spelinzicht. Heb je dat, dan sta je 9 van de 10 keer goed, kan je anderen sturen en ben je een leiderfiguur. Dus geen pech, gebrek aan kwaliteit. Aan inzet ontbreekt het hem niet, al moet hij vaak op of net over het randje spelen om zijn gemis aan kwaliteit te compenseren.
Anny en Mary
 Anny en Mary - vrijdag 28 november 2008 - 21:14   quote  deeplink  
guido en natascha enorm bedankt voor jullie mooie en uitgebreide reisverslagen van deze toch wel heel indrukwekkende rondreis over onze aardbol.
Natascha inmiddels al weer veilig bij Pappie en Mammie op de bank,heel erg fijn dat je weer veilig thuis bent.
en Guido,wij hopen dat je nog een paar fijne weken kan genieten van zoveel moois op deze wereld.
heel veel groetjes,en tot ziens.
gr. Anny en Mary
agneovo
 agneovo - vrijdag 28 november 2008 - 22:49   quote  deeplink  
wat verwacht iedereen nou..dat feyenoord europees mee kan..ze hebben al de grootste moeite om in onze competitie bij de top 5 te komen..iedereen wist dat het bijna onmogelijk was om de volgende ronde te halen..en dat het gebrek aan kwaliteit is is gewoon gelul ..bijna 80 procent speelt gewoon onder hun kunnen.iedereen moet eens ophouden met het afgegeven op onze spelers..en diegene die het altijd beter weten moeten dan maar eens een cursus trainer betaald voetbal gaan doen..kunnen we kijken of zij het beter doen..
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 29 november 2008 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 09:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Pech???
Onkunde zal je bedoelen, hij zet een sliding in met zijn "goede" linkerbeen maar mist de bal volledig.
Dat de bal daarna tegen zijn andere been gaat kun je wel pech noemen maar als je ziet hoe vaak dit soort ongelukjes gebeuren kun je nauwelijks nog van pech spreken.
Graag wil ik nog even reageren. Als Timmer met z'n klote van zijn lijn af komt en de bal een rotschop geeft hoeft hofland helemaal die sliding niet te maken en als Timmer bij de hoge bal die tiendalli verkeerd inschat gewoon springt en de bal vangt bij het eerste doelpunt, dan had deze niet gevallen. Timmer is veel mede schuldig aan vele doelpunten.
Robertz
 Robertz - zaterdag 29 november 2008 - 18:06   quote  deeplink  
In het eerste half uur werd er best redelijk verdedigd;dan ineens is de organisatie weg;niemand zegt wat ,niemand doet wat en we staan achter met 1-0.
In het begin van de tweede helft zag het er goed uit;Hofland had de intentie de bal te onderscheppen en een tweede keer zal het nooit lukken om hem zo temaken 2-0.Verbazing alom,aan de li.flank bij feyenoord o.a. 3-0.Deze goals vallen te makkelijk.De oudere spelers moeten dat zich aanrekenen.Ze durven zeker geen kritiek op elkaar te uiten;ze respecteren elkaar te veel.
agneovo
 agneovo - zaterdag 29 november 2008 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 15:42 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Graag wil ik nog even reageren. Als Timmer met z'n klote van zijn lijn af komt en de bal een rotschop geeft hoeft hofland helemaal die sliding niet te maken en als Timmer bij de hoge bal die tiendalli verkeerd inschat gewoon springt en de bal vangt bij het eerste doelpunt, dan had deze niet gevallen. Timmer is veel mede schuldig aan vele doelpunten.
ja en als de paus protestant had geweest had hij nu sinterklaas geweest..het is toch niet de bedoeling dat een keeper ook nog eens het werk van de verdedigers opknapt..hofland had gewoon op moeten letten net als tiendalli..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 30 november 2008 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 20:03 schreef agneovo het volgende:

[..]

ja en als de paus protestant had geweest had hij nu sinterklaas geweest..het is toch niet de bedoeling dat een keeper ook nog eens het werk van de verdedigers opknapt..hofland had gewoon op moeten letten net als tiendalli..
Niet met je eens!!!! Als Timmer fatsoenlijk mee voetbalt is de kans op fouten van de verdediging ook kleiner. Alleen vanaf de lijn kijken hoe de rest voetbalt maak je de ruimtes alleen maar groter mee. Is natuurlijk ook een fout van de verdedigers maar je kan het Timmer net zo hard aan rekenen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 november 2008 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:49 schreef agneovo het volgende:
wat verwacht iedereen nou..dat feyenoord europees mee kan..ze hebben al de grootste moeite om in onze competitie bij de top 5 te komen..iedereen wist dat het bijna onmogelijk was om de volgende ronde te halen..en dat het gebrek aan kwaliteit is is gewoon gelul ..bijna 80 procent speelt gewoon onder hun kunnen.iedereen moet eens ophouden met het afgegeven op onze spelers..en diegene die het altijd beter weten moeten dan maar eens een cursus trainer betaald voetbal gaan doen..kunnen we kijken of zij het beter doen..
wat is dit voor wazig bericht : je brult eerst dat de spelers onder hun kunnen spelen en er direct achteraan zeg je dat we niet op de spelers mogen afgeven! wat is t nou???
Robertz
 Robertz - zondag 30 november 2008 - 17:42   quote  deeplink  
Na Vitesse zeg ik:Derijck moet een kans krijgen.
F.L.E
 F.L.E - zondag 30 november 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Tja Phyxsius je hebt helemaal gelijk. Het is allemaal pech. Heb je nog op Hofland gelet bij het tegendoelpunt van fietstas?
Een stelletje overbetaalder zakkenvullers zijn het.
Dat het voetballend niet lukt vind ik nog tot daar aan toe, maar zo slap en zonder wil over een voetbalveld heenlopen is ronduit schandalig.
Maar ik zal het wel weer verkeerd zien, we hebben alleen wat pech. Nou vanmiddag was er maar 1 die pech hadden en dat was Vitesse dat ze maar een van de tien kansen benutten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door F.L.E --
sevillana
 sevillana - zondag 30 november 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 19:36 schreef F.L.E het volgende:
Tja Phyxsius je hebt helemaal gelijk. Het is allemaal pech. Heb je nog op Hofland gelet bij het tegendoelpunt van fietstas?
Een stelletje overbetaalder zakkenvullers zijn het.
Dat het voetballend niet lukt vind ik nog tot daar aan toe, maar zo slap en zonder wil over een voetbalveld heenlopen is ronduit schandalig.
Maar ik zal het wel weer verkeerd zien, we hebben alleen wat pech. Nou vanmiddag was er maar 1 die pech hadden en dat was Vitesse dat ze maar een van de tien kansen benutten.
Dus ? ....................... Misschien toch de verdediging eens anders neerzetten, bijv. Gio naar achteren, Derijck weer eens een kans geven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door sevillana --
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 november 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 19:36 schreef F.L.E het volgende:
Tja Phyxsius je hebt helemaal gelijk. Het is allemaal pech. Heb je nog op Hofland gelet bij het tegendoelpunt van fietstas?
Een stelletje overbetaalder zakkenvullers zijn het.
Dat het voetballend niet lukt vind ik nog tot daar aan toe, maar zo slap en zonder wil over een voetbalveld heenlopen is ronduit schandalig.
Maar ik zal het wel weer verkeerd zien, we hebben alleen wat pech. Nou vanmiddag was er maar 1 die pech hadden en dat was Vitesse dat ze maar een van de tien kansen benutten.
Vind dat je wel sneu bent als je zo je gram wil halen
Die uitspraak ging over de wedstrijd tegen Deportivo
Heb jij mij iets positief horen zeggenover deze wedstrijd?!?
sevillana
 sevillana - maandag 08 december 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 00:23 schreef sevillana het volgende:
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat er in de verdediging dringend behoefte is aan versterking. Maar waar vind je goede verdedigers voor weinig euro's? Ik vrees dat die niet zo snel uit de eigen jeugd geplukt kunnen worden.
Ik gooi hem maar weer ff op, vanmiddag was het opnieuw drama!
Iemand nog (serieuze) suggesties?
Robertz
 Robertz - maandag 08 december 2008 - 20:02   quote  deeplink  
Bahia en Hofland zijn de weg kwijt;het lijkt wel of ze niet weten wie wie behoort te dekken;dat kunnen ze zich beiden aanrekenen.Wat had Den Ouden het naar zijn zin.Niemand gaat me toch vertellen dat Den Ouden een wereldspits is.
sevillana
 sevillana - woensdag 10 december 2008 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 20:02 schreef Robertz het volgende:
Bahia en Hofland zijn de weg kwijt;het lijkt wel of ze niet weten wie wie behoort te dekken;dat kunnen ze zich beiden aanrekenen.Wat had Den Ouden het naar zijn zin.Niemand gaat me toch vertellen dat Den Ouden een wereldspits is.
Den Ouden is idd geen "wereldspits", maar wel een slimme.
En dan is het tegen domme verdedigers heerlijk voetballen!
De vraag is ook niet of Den Ouden een wereldspits is, maar welke verdediger(s) Feyenoord zou kunnen gebruiken om zo'n spits gewoon uit te schakelen!
Robertz
 Robertz - vrijdag 12 december 2008 - 22:12   quote  deeplink  
De centrale verdedigers uit het belofteteam
dazzie
 dazzie - vrijdag 12 december 2008 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 22:12 schreef Robertz het volgende:
De centrale verdedigers uit het belofteteam
Ja, laat die maar doorkomen, wie weet zitten er nog meer positieve verrassingen in dit seizoen met de jonkies
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 december 2008 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 23:20 schreef dazzie het volgende:

[..]

Ja, laat die maar doorkomen, wie weet zitten er nog meer positieve verrassingen in dit seizoen met de jonkies
who knows?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdedigers gezocht!









0.0060501