BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord mogelijk twee Europese thuisduels zonder publiek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 28 november 2008 - 14:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord mogelijk twee Europese thuisduels zonder publiek (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 28 november 2008 - 14:05   quote  deeplink  
Feyenoord mogelijk twee Europese thuisduels zonder publiek

Naar aanleiding van de rellen in Nancy in november 2006 kreeg Feyenoord in eerste instantie een milde straf opgelegd waarin echter wel een proeftijd was opgenomen. Vervolgens volgde, na een hoger beroep van de aanklager van de UEFA, uitsluiting van het Europees toernooi.

n de eerste straf was opgenomen dat als Feyenoord binnen 3 jaar opnieuw betrokken zou zijn bij supportersrellen de ploeg in ider geval twee Europese thuisduels zonder publiek zou spelen. De vraag is nu in hoe de tuchtcommissie van de UEFA de ongeregeldheden van gisteravond opvat en of Feyenoord opnieuw deze eis tegen zich krijgt. Als Feyenoord opnieuw bestraft wordt is tevens een hoge boete niet uit te sluiten, iets wat de club op dit moment absoluut niet gebruiken kan. Het wachten is op een reactie van de UEFA. De vraag is of de UEFA Feyenoord mild gestemd is na eerdere ongeregeldheden dit jaar (red. bijv. in Göteborg).

Bron: Feyenoordfans.net

Lekker weer...
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 november 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Die zgn supporters mogen wat mij betreft het verdere leven lang niet meer in het stadion komen, zelfs niet in de buurt van! Wat een dombo's zijn dit zeg, het gaat al zo geweldig met de club en deze wezens maken het er niet beter op, integendeel!
Smurfjuh
 Smurfjuh - vrijdag 28 november 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Waarom doe ze dat dan met die stoeltjes gooien, het is toch helemaal nergens voor nodig, zo bezorg je je club een slechte naam en krijgt het straks nog boetes of wedstrijden in een leeg stadion dan kan Feyenoord gewoon niet gebruiken
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2008 - 14:19   quote  deeplink  
berichtgeving spreekt elkaar een beetje tegen vandaag:

De UEFA heeft Feyenoord na afloop van het duel tegen Deportivo la Coruña een compliment gegeven voor het optreden van de eigen stewards en een groot gedeelte van de aanhang.

Enkele tientallen Feyenoord supporters vonden het nodig na de derde treffer van de Spanjaarden stoeltjes te slopen en hiermee te gaan gooien. Het optreden van de stewards van Feyenoord, alsmede het goede gedrag van de overige fans stemde de UEFA tevreden.

Bron: RTV Rijnmond
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 november 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 14:19 schreef Stylzz het volgende:
berichtgeving spreekt elkaar een beetje tegen vandaag:

De UEFA heeft Feyenoord na afloop van het duel tegen Deportivo la Coruña een compliment gegeven voor het optreden van de eigen stewards en een groot gedeelte van de aanhang.

Enkele tientallen Feyenoord supporters vonden het nodig na de derde treffer van de Spanjaarden stoeltjes te slopen en hiermee te gaan gooien. Het optreden van de stewards van Feyenoord, alsmede het goede gedrag van de overige fans stemde de UEFA tevreden.

Bron: RTV Rijnmond
Ik zou voorlopig maar op een zware straf rekenen. Maar los daarvan blijf ik van mening dat die malloten die het altijd en eeuwig voor de echte, goede, supporters blijven verzieken keihard aangepakt moeten worden en never nooit niet meer een voetbalstadion binnen mogen komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door sevillana --
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 28 november 2008 - 14:28   quote  deeplink  
ik denk dat het verstandig is om de eerste 5 jaar geen suporters mee te nemen naar buitenland ook nu waren er weer kaarten buiten feyenoord om bij nederlanders terecht gekomen die zich suporters noemen. zolang dit kan moet je geen suporters meer meenemen je ziet het het gaat weer fout en je hoef ze geen stadion verbod tegeven want die hebben ze namelijk al een paar keer gehad
ik hoop dat het bekend word in het openbaar wie deze sukkels zijn gaan we bij heen even de boel verbouwen.
jo3h
 jo3h - vrijdag 28 november 2008 - 14:36   quote  deeplink  
dank zij die klootzakken kost dit feyenoord weer geld!als die klootzakken zich al die jaren hadden gedragen had feyenoord wel kunnen versterken waar ze zo over zeiken maar dankzij hun gaat je club waar hun dan zogenaamd supporter van zeggen te zijn mooi naar de klote bedankt hoor stoere jongens
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 28 november 2008 - 14:37   quote  deeplink  
Ben het eens met nieuwerbrug. Helemaal geen supporters meenemen in Europa is helaas de enige oplossing, vrees ik.
feyenoordBreda
 feyenoordBreda - vrijdag 28 november 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Dus het kan zijn dat er de komende weken besloten wordt dat we niet naar de wedstrijd tegen de polen mogen???

Zouden we dan ons geld terug kunnen krijgen? Misschien een idee om massaal te besluiten om dan geen geld terug te vragen? Ze hebben de centen veel te hard nodig om de boete te betalen......
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 28 november 2008 - 17:01   quote  deeplink  
Stadion verbod voor het leven en de eventuele misgelopen kosten op hun verhalen.Per direct!!!!! Sluiten ze maar een lening af met zijn allen. Ik ben absoluut geen lieverdje maar ik denk er wel bij na of mijn club ernstige schade word toegebracht!!! Of gewoon die gasten bij de F-side zetten bij een wedstrijd van 020. Totaal helemaal afschoppen die gasten.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 november 2008 - 18:45   quote  deeplink  
De kans dat Feyenoord zonder publiek moet spelen is nihil
De UEFA bepaalt de zwaarte van een straf aan de hand van hoe de club (Feyenoord) tegen haar supporters heeft opgetreden
En de UEFA heeft Feyenoord een compliment gegeven, omdat ze direct actie ondernamen
Dus dat zit wel goed

Ik voorspel een geldboete van ongeveer 150k
Er zijn beelden gemaakt van die supporters
Dus die weten waar ze voorlopig voor kunnen werken
En ze moeten natuurlijk een stadionverbod voor hetleven krijgen
En nog een boete erboven op
Feyenoord moet gewoon lekker op de Engelse toer gaan
(één grove overtreding van de regels is verbod voor leven plus een boete waar je de rest van je leven niet meer bovenop komt, dan is het met een stuk of 5 sukkels klaar)
sebbe1
 sebbe1 - vrijdag 28 november 2008 - 21:15   quote  deeplink  
Nadeel is dat het die sukkels niet om het voetbal of de club gaat, maar alleen om rotzooi te trappen. Ik ben ook voor een voetbalwet met een meldplicht. Maar dan wel melden 2 uur voor tot 2 uur na de wedstrijd, zodat de gasten niet ergens anders rellen kunnen gaan schoppen die ook weer nadelig voor de club kunnen zijn. Meldplicht geldt dan voor elke wedstrijd, oefen, beker, competitie en europese wedtrijden.
fr9
 fr9 - vrijdag 28 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
wat een mongolen weer hooligans jullie mogen je geen eens supporters noemen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord mogelijk twee Europese thuisduels zonder publiek

0.0058550