|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik wil iedereen bedanken met wie ik vaak discussies had, met anderen met wie ik vriendjes ben geworden hier. Mijn zussie en Missy B.
Ik hoop weer mt jullie te schrijven, te discussieren bij dgk2. lukt dit niet? bedankt voor het spelen. en het stoeien met woorden, ik heb het erg naar mijn zin gehad. Boudewijn ook bedankt. tot ziens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 00:24 schreef Izz@headliner het volgende:Ik wil iedereen bedanken met wie ik vaak discussies had, met anderen met wie ik vriendjes ben geworden hier. Mijn zussie en Missy B. Ik hoop weer mt jullie te schrijven, te discussieren bij dgk2. lukt dit niet? bedankt voor het spelen. en het stoeien met woorden, ik heb het erg naar mijn zin gehad. Boudewijn ook bedankt. tot ziens. verhitte discussie's en meerdere aanvaringen ,,, toch bedankt! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Ik wil ook iedereen bedanken, ik heb echt vanaf het begin een leuke tijd gehad met jullie, alleen de laatste paar dagen ach die waren een beetje lastig, maar ik zeg altijd, dat hoort er nou eenmaal bij, er is er hier 1 die ik de keel dicht wilde knijpen, maar ik weet dat als ik met die gene een bakkie koffie zou drinken een heel gezellig en leuke tijd zou hebben, want in die 3 maanden heb ik ook gezien dat het ook een fijn persoon kan zijn. Ik hoop dat als DGK2 komt het hier weer net zo gezellig word en jullie allemaal hier weer tegen kom. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ook ik wil je julie bedanken voor jullie ongezoute meningen, vaak heb ik dubbel gelegen omdat ik al zoveel wist en jullie de verkeerde kant op gingen, voor mij geen goude kooi welk deel dan ook, ik ga mijn breiwerkje weer oppakken. xxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 10:21 schreef Tjonge het volgende:Ook ik wil je julie bedanken voor jullie ongezoute meningen, vaak heb ik dubbel gelegen omdat ik al zoveel wist en jullie de verkeerde kant op gingen, voor mij geen goude kooi welk deel dan ook, ik ga mijn breiwerkje weer oppakken. xxx Kijk das nu weer jammer. Tjonge. ik heb dit topic gemaakt, om CBML af te sluiten. maar heel stiekem hoop ik ect dat er nog vele blijven komen. en straks? wie weet, hoor je geween weer bij de oude garde. en dan zeggen wij de die hards. Tjonge jonge waar zat je?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 10:21 schreef Tjonge het volgende:Ook ik wil je julie bedanken voor jullie ongezoute meningen, vaak heb ik dubbel gelegen omdat ik al zoveel wist en jullie de verkeerde kant op gingen, voor mij geen goude kooi welk deel dan ook, ik ga mijn breiwerkje weer oppakken. xxx Heerlijk was het. Het ga jullie goed. Salu, Mrs. B |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Guys & Dolls, dit is geen afscheid. Op naar de volgende. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: jááhh.. en dan hoop ik dat ze wel weer met wat fatoenlijks onfatsoenlijks komen. want dit was werkeijk NIX! Nix om ff lekker op los op te gaan.. Hopelijk heeft saaie rakker F.v.Westerloo leergeld gekregen van deze misser.. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 00:24 schreef Izz@headliner het volgende:Ik wil iedereen bedanken met wie ik vaak discussies had, met anderen met wie ik vriendjes ben geworden hier. Mijn zussie en Missy B. Ik hoop weer mt jullie te schrijven, te discussieren bij dgk2. lukt dit niet? bedankt voor het spelen. en het stoeien met woorden, ik heb het erg naar mijn zin gehad. Boudewijn ook bedankt. tot ziens. jij ook bedankt skattie |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Nou, het is idd echt afgelopen merk ik al.. en gelukkig een héél grote kans dat alle deelnemers van CBML vanf nu voorgoed de mist in verdwijnen!
En bij gebrek aan beter maar weer naar die uitgemergelde afgetrokken koppies op die Robindson-eikeleilandjes gaan kijken.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2008 - 20:35 schreef GherAhnAhmon het volgende:Nou, het is idd echt afgelopen merk ik al.. en gelukkig een héél grote kans dat alle deelnemers van CBML vanf nu voorgoed de mist in verdwijnen! [ afbeelding ] En bij gebrek aan beter maar weer naar die uitgemergelde afgetrokken koppies op die Robindson-eikeleilandjes gaan kijken.. [ afbeelding ] Je zou zo mijn broer kunnen zijn. hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ANyway, voor een ieder die gaat slapen weltrusten, ik ga douchen en aan de arbeid, dag lieve mensjes, poppetjes, slutjes, sloeries, en Heiligen. en voor de meiden en knullen die ook zo opstaan een fijne dag, en vergeet niet te posten. altijd leuk, Ciao |
|
|
|
|
Still
|
|
|
het leuke van deze programma`s vind ik dat ze me zo kunnen bespelen en steeds op het andere been kunnen zetten ...door dat wat je ziet en juist niet ziet ... Ik dacht bij dgk dat de mensen die erin zaten zich onder behandeling moesten stellen als ze weer buiten kwamen maar ik heb er een hoop heel sterk naar buiten zien komen ...zeker Amanda ook al was ze mijn favo niet maar ik heb wel respect voor haar gekregen . Ik hoop ook dat de bewoners zich niet te veel aantrekken van de negatieve reactie`s omdat die toch eigenlijk geen waarde mogen hebben in hun verdere leven . |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 16:17 schreef Still het volgende:het leuke van deze programma`s vind ik dat ze me zo kunnen bespelen en steeds op het andere been kunnen zetten ...door dat wat je ziet en juist niet ziet ... Ik dacht bij dgk dat de mensen die erin zaten zich onder behandeling moesten stellen als ze weer buiten kwamen maar ik heb er een hoop heel sterk naar buiten zien komen ...zeker Amanda ook al was ze mijn favo niet maar ik heb wel respect voor haar gekregen . Ik hoop ook dat de bewoners zich niet te veel aantrekken van de negatieve reactie`s omdat die toch eigenlijk geen waarde mogen hebben in hun verdere leven . dgk vond ik wel beter, je zag door de streams ook meer, maar ook niet alles want dan was daar de streamlock weer als het te werd, of als we iets niet mochten zien.
cbml vond ik ook wel aardig maar te kort, en te weinig op tv, haal de reclame eraf wat houd je over?20 min? mijn voorkeur heeft toch, met streams. |
|
|
|
|
Still
|
|
|
nou. 20 min ... de laatste twee afleveringen gingen nog wel maar die ene daarvoor hadden we totaal 4 min aan nieuwe beelden gezien tot de reclame , de rest was allemaal herhaling herhaling en nog eens herhaling |
|
|
|