|
|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord heeft interesse in Noorse international (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Feyenoord heeft interesse in Noorse verdediger
Volgens de Noorse zender TV2 heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op het 21-jarige talent Arnar Forsund. De verdediger speelde al een aantal wedstrijden in Noorwegen onder 21 en maakte daar grote indruk. Hij kwam eerder uit voor de Noorse clubs Sandefjord, Valerenga, Kongsvinger en speelt nu bij Ham-Kam.
Legioen Weblog
Verdediger kunnen we wel gebruiken... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 11:05 schreef Legioen Weblog het volgende:Feyenoord heeft interesse in Noorse verdedigerVolgens de Noorse zender TV2 heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op het 21-jarige talent Arnar Forsund. De verdediger speelde al een aantal wedstrijden in Noorwegen onder 21 en maakte daar grote indruk. Hij kwam eerder uit voor de Noorse clubs Sandefjord, Valerenga, Kongsvinger en speelt nu bij Ham-Kam. Legioen WeblogVerdediger kunnen we wel gebruiken... Weer een nieuw gerucht, Feyenoord zal voorlopig de knip (als er al iets iets in zit!) wel gesloten houden nav de, opnieuw nare, gebeurtenissen afgelopen week in Spanje. Wacht wel op berichtgeving van de club zelf. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ROT AUB IS OP MET DIE RODDELS!!!!!!dat is niet persoonlijk bedoeld tegen de oprichter van dit onderwerp hoor..maar ik en nog meerdere mensen zitten niet meer langer te wachten op die klote roddels,larsson,koevermans,deze noor,een zweed,weet IK HET ALLEMAAL WIE..ze kunnen wel intresse hebben,maar eerst moet er verkocht worden..hier een lijstje: mijn mening: makaay of tomasson,al ben ik over die 2 nog niet helemaal zeker bruins greene de cler timmer EN HAAL GVD HOFS TERUG
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door E. FR1908 -- |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 11:56 schreef E. FR1908 het volgende:ROT AUB IS OP MET DIE RODDELS!!!!!!dat is niet persoonlijk bedoeld tegen de oprichter van dit onderwerp hoor..maar ik en nog meerdere mensen zitten niet meer langer te wachten op die klote roddels,larsson,koevermans,deze noor,een zweed,weet IK HET ALLEMAAL WIE..ze kunnen wel intresse hebben,maar eerst moet er verkocht worden..hier een lijstje: mijn mening: makaay of tomasson,al ben ik over die 2 nog niet helemaal zeker bruins greene de cler timmer EN HAAL GVD HOFS TERUG |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 11:56 schreef E. FR1908 het volgende:ROT AUB IS OP MET DIE RODDELS!!!!!!dat is niet persoonlijk bedoeld tegen de oprichter van dit onderwerp hoor..maar ik en nog meerdere mensen zitten niet meer langer te wachten op die klote roddels,larsson,koevermans,deze noor,een zweed,weet IK HET ALLEMAAL WIE..ze kunnen wel intresse hebben,maar eerst moet er verkocht worden..hier een lijstje: mijn mening: makaay of tomasson,al ben ik over die 2 nog niet helemaal zeker bruins greene de cler timmer EN HAAL GVD HOFS TERUG http://soccervoice.com/n081172.htm |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
met alle respect..maar er word zoveel gezegd,ik geloof je best,maar laat het eerst maar eens rondkomen 100% dat die dat shirt aan het,dan geef ik dit bericht helemaal gelijk;) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 11:56 schreef E. FR1908 het volgende:ROT AUB IS OP MET DIE RODDELS!!!!!!dat is niet persoonlijk bedoeld tegen de oprichter van dit onderwerp hoor..maar ik en nog meerdere mensen zitten niet meer langer te wachten op die klote roddels,larsson,koevermans,deze noor,een zweed,weet IK HET ALLEMAAL WIE..ze kunnen wel intresse hebben,maar eerst moet er verkocht worden..hier een lijstje: mijn mening: makaay of tomasson,al ben ik over die 2 nog niet helemaal zeker bruins greene de cler timmer EN HAAL GVD HOFS TERUG Aanstellen is ook een vak Wat is er mis met geruchten? Als je in je achterhoofd maar onthoud dat het geruchten zijn Reken nergens op Gezien jouw reactie ben jij iemand die bij elk gerucht erop rekent dat de speler ook komt Anders snap ik jouw overdreven reactie niet
En wat presteert Hofs nou bij Vitesse dat hij erug moet komen? Die 2 miljoen die hij op levert als Vitesse de optie licht is veel harder nodig dan Hofs |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 november 2008 - 11:56 schreef E. FR1908 het volgende:ROT AUB IS OP MET DIE RODDELS!!!!!!dat is niet persoonlijk bedoeld tegen de oprichter van dit onderwerp hoor..maar ik en nog meerdere mensen zitten niet meer langer te wachten op die klote roddels,larsson,koevermans,deze noor,een zweed,weet IK HET ALLEMAAL WIE..ze kunnen wel intresse hebben,maar eerst moet er verkocht worden..hier een lijstje: mijn mening: makaay of tomasson,al ben ik over die 2 nog niet helemaal zeker bruins greene de cler timmer EN HAAL GVD HOFS TERUG gozert, als je je irriteert aan de roddels, waarom reageer je er dan op? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dit forum is juist voor de roddels , waarom is anders dit forum?????? naar mijn mening roddels en discussies , heerlijk toch over voetbal roddelen en discussieren!
enneh... e.fr1908 : blij dat jij geen TD bent want dan stonden we nu nog lager! |
|
|
|
|
Anja80
|
|
|
Ik hoor zojuist dat Feyenoord belangstelling heeft voor Kaka |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
dat was een kaka bericht dan Anja80 xD |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Het talent Arnar Forsund speelde al voor Sandefjord,Valerenga,Kongsvinger en nu bij Ham-Kam;lijkt mij geschikt voor het belofteteam. |
|
|
|
|
|