|
|
|
E. FR1908
|
|
|
hier is mijn hyve,als er genoeg meningen,discussies ben ik bereid om deze stelling op mijn hyve te plaatsen hier de link: http://Feyenoord-Vak-W.hyves.nl/
Elke FR'er meld je aan!!!!! zou leuk zijn,en je hebt inspraak etc,je mag met de site doen wat je wilt..
nou mensen er zijn tot op de dag van vandaag weer genoeg klote roddels geweest,over wie er komen gaat bij feyenoord. waarom snappen veel mensen niet,dat feyenoord geen geld heeft!!!!!eerst moet er verkocht worden,daarom ben ik benieuwd wie van jullie evt weg mag,laat je horen!!
nou hier mijn lijstje wie van ''mij''weg mag
Timmer: heb het een tijdje aangekeken,hij heeft aantal goeie reddingen hoor,maar naar mijn mening heeft hij zn tijd gehad denk ik.
DE CLER,duidelijk ook zn beste tijd gehad.
BRUINS,niet feyenoord waardig denk ik,wat nog zou kunnen,dat je hem voor 2 jaar verhuurd,aan bijv exelsior?
GREENE: dat is iedereen met me eens denk ik
en tot mijn spijt,toch roy makaay of tomasson,reden?je moet keuzen maken,feyenoord moet geld hebben,dan kies ik er toch voor om makaay te verkopen,laat hem dit seizoen afmaken,met alle respect,ben een groot fan van hem geweest,maar hij heeft het niet meer..mijn mening he;)
dus al met al zou je miss zo 7 tot 10.000.000 kunnen vangen voor deze spelers..en dan??tja..i dunno maar dit is mijn mening,wat is jullie mening???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door E. FR1908 -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Allereerst als jij hier 10 miljoen voor denkt te krijgen heb jij geen verstand van de waarde van spelers
Mijn rijtje met spelers die weg mogen: - Landzaat - Greene - Timmer (op voorwaarde dat er wel in dezelfde transfer periode een nieuwe keeper komt of Mulder terughalen) - Buijs - Lucius (op voorwaarde dat er een speler bijkomt die op rechts in de verdediging kan spelen) - Mols (doe maar een talentje als Pinchitter) - Vincken (man van glas en heet in tegenstelling to Vlaar zijn meerwaarde nog niet bewezen, of verkopen of contract ontbinden) - Hofs (is nog van Feyenoord, hopelijk lich Vitesse de optie, weer 2 miljoen erbij - De Guzman
Dit levert misschien tussen de 7 en 10 miljoen op Dan lekker in Scandinavie gaan shoppen Met het vertrek van Timmer, Landzaat en Lucius krijg je in elk geval weer ruimte in je salarishuis voor een een aantal jonge talenten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ja das wel zo ja... heb er idd niet veel kijk op,hoe jij het er neer zet,klinkt het wat logischer;) |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Timmer, Greene, Buijs, Derijck, Lucius (mits nieuwe speler voor rechtsback), Hofs, Vincken, Landzaat, De Guzman, Bruins (als instelling niet snel veranderd), Mols (is alleen aan laatste seizoen bezig dus krijg je niet verkocht). De Cler behouden en Gio op linksback. De Cler zijn vorm laten terug vinden bij beloftes.
Eventueel proberen te halen: Mulder (terug), Velthuizen, Krul, Vorm, Bjartsmyr, Ooijer, Cahais, Botteghin, Da Costa, Hansson, Engelaar (denk helaas echt onmogelijk), Boateng, Boukhari, Klasnic, Wolfswinkel, Rigters, Demouge, Kezman, Nilsson. Of proberen te huren van topclub!!!!!! (liever niet vanwege tijdelijke aard!!)
Is mooi lijstje om er een paar van binnen proberen te halen. Grootste gedeelte is of transfervrij of geflopt waar ze nu spelen. Of bezig om terug te komen naar Nederland. Zitten natuurlijk een paar toppers bij maar dat hangt maar net af van wat we binnen krijgen met de verkoop van onze spelers. We zullen ons toch echt moeten roeren op transfermarkt. Gewoon hopen dat er een topclub komt die veel bied op een van onze spelers. Moet natuurlijk kijken naar hoe groot talent onze speler is en of dat in verhouding staat met bod.(Wijnaldum of Fer minimaal 20 miljoen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Zeg Richard vergeet je Nilsson niet of vind je dat echt niks. Lijkt mij wel een goeie voor ons op dit moment, scoorde bij Heereveen ook regelmatig of was aanwezig met assists. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2008 - 11:29 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:Zeg Richard vergeet je Nilsson niet of vind je dat echt niks. Lijkt mij wel een goeie voor ons op dit moment, scoorde bij Heereveen ook regelmatig of was aanwezig met assists. Was nog even aan denken aan mogelijkheden, maar is toegevoegd. Denk als je er van deze lijst 2 of drie kan halen dat je al op de goede weg bent. Mulder is sowieso gratis natuurlijk. Dus buiten hem nog 2 of 3 spelers! |
|
|
|
|
fey2008
|
|
|
De vraag kan beter zijn, wie wil je behouden? Dan wordt het lijstje wat korter......maar zonder gekheid, dit is natuurlijk een selectie van 0,0 op enkele uitzondering na. Blijvertjes voor mij zijn: Wijnandum, Vlaar (mits gezond),Biseswar, Darley, El Ahmadi, Bahia, Janotta, Erasmus,Manteinga, Tiendalli......twijfelgevallen: Gio, Makaay, Hofland, Slory, Thomasson, Guzman, Leerdam, Pedro, Fer, ....de rest kan zijn koffers pakken. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
Er moet echt wat gebeuren in de kuip,maar er zal dus eerst verkocht moeten worden zeggen ze.Ik vind dat deze spelers mogen vertrekken, Timmer(over zn top)gratis weg,Greene(kan het niveau niet aan)tonnetje of 7,Bahia (jong contract verlengd dus kan wat opleveren),Dereijk(toch te licht denk ik 5-7 ton),Lucius(ver over zn top)bij een goed bod weg,Buijs(veel te licht voor feyenoord naar nac ofzo voor 7 ton of ruilen en geld erbij Amoah halen),Bruins verhuren nec,willem2,de Guzman(te wisselvallig,rond de 6-7 miljoen gauw weg doen,Hofs verkopen,Slory verhuren,Landzaat verkopen bij goed bod,zal ook veel salaris vangen nu.Mols stopt,Vincken als ie weer fit word verhuren aan vvv ofzo.Zal er vast nog een paar zijn vergeten....en als je dan wat geld hebt haal Vorm(fc Utr.),Granqvist(fc Gro volgens mij een echte bikkel)nog een back erbij,en een jonge spits(van wolfswinkel,of een scandinavier die acclimatiseren hier snel),en hopen dat Vlaar weer topfit!!! word, kan een goeie worden.En jonkies als Fer ,Wijnaldum,Pedro,Janotta voor een jaar of 4 langer aan de club binden. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2008 - 11:19 schreef Richard Lagrouw het volgende:Timmer, Greene, Buijs, Derijck, Lucius (mits nieuwe speler voor rechtsback), Hofs, Vincken, Landzaat, De Guzman, Bruins (als instelling niet snel veranderd), Mols (is alleen aan laatste seizoen bezig dus krijg je niet verkocht). De Cler behouden en Gio op linksback. De Cler zijn vorm laten terug vinden bij beloftes. Eventueel proberen te halen: Mulder (terug), Velthuizen, Krul, Vorm, Bjartsmyr, Ooijer, Cahais, Botteghin, Da Costa, Hansson, Engelaar (denk helaas echt onmogelijk), Boateng, Boukhari, Klasnic, Wolfswinkel, Rigters, Demouge, Kezman, Nilsson. Of proberen te huren van topclub!!!!!! (liever niet vanwege tijdelijke aard!!) Is mooi lijstje om er een paar van binnen proberen te halen. Grootste gedeelte is of transfervrij of geflopt waar ze nu spelen. Of bezig om terug te komen naar Nederland. Zitten natuurlijk een paar toppers bij maar dat hangt maar net af van wat we binnen krijgen met de verkoop van onze spelers. We zullen ons toch echt moeten roeren op transfermarkt. Gewoon hopen dat er een topclub komt die veel bied op een van onze spelers. Moet natuurlijk kijken naar hoe groot talent onze speler is en of dat in verhouding staat met bod.(Wijnaldum of Fer minimaal 20 miljoen) richard jongen wat is er toch met je aan de hand? je weet t echt niet meer he!?! 20 milj voor Fer?????Denk eerder 2 miljoen! Verder zie ik in jou rijtje namen : Boukhari,Rigters,Demouge en 4 keepers! Deze spelers zijn ECHT NIET beter dan wat we nu hebben hoor! Pats: 1-0 Makaay!!! Deze had Rigters echt niet gemaakt hoor! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
@Jantje1974!!
Boukhari is inderdaad groot twijfelgeval!!!! Kan je constructie naar presteren voor maken. Niet presteren contract ontbonden zonder oprotpremie. Demouge vind ik persoonlijk wel goed en Rigters moet je niet vergelijken met Makaay. Kan nog veel groeien maar is wel betere stand in dan we nu hebben. ook niet al die spelers of keepers maar daar in ieder geval hengeltje naar uit gooien en dan kijken wat mogelijk is. Ik zeg Mulder beste optie want die kost je niets!!! Juventus volgt Fer dus als ze hem willen gewoon de hoofdprijs vragen. Wat hij wel waard of niet waard is is een bijzaak. Voor ons is hij wel 20 miljoen waard dus doe je hem niet voor minder weg. Dan heb je tenminste geld om versterkingen te halen. Voor minder geld weg doen, heb je niet genoeg geld om de daadwerkelijke versterkingen te halen. Dus moet je ze ook niet weg doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
snap je beredenering wel , ben het gewoon totaal niet eens met jou inschatting van genoemde spelers , echt alleen maar sub-toppers of minder , Demouge kan ik nog iets bij voorstellen maar bijv. Rigters noem je omdat je hem 1,5 jr geleden een keer een leuk toernooi hebt zien spelen maar heeft daarna nooit meer iets laten zien! Dan kan je zeggen : zijn leuke invallers , maar je haalt wel het totaal nivo (nog) verder naar beneden , waardoor t trainingsnivo lager wordt en je dus nog verder afglijdt , Boukhari is helemaal geen optie in mijn optiek. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2008 - 13:00 schreef jantje 1974 het volgende:snap je beredenering wel , ben het gewoon totaal niet eens met jou inschatting van genoemde spelers , echt alleen maar sub-toppers of minder , Demouge kan ik nog iets bij voorstellen maar bijv. Rigters noem je omdat je hem 1,5 jr geleden een keer een leuk toernooi hebt zien spelen maar heeft daarna nooit meer iets laten zien! Dan kan je zeggen : zijn leuke invallers , maar je haalt wel het totaal nivo (nog) verder naar beneden , waardoor t trainingsnivo lager wordt en je dus nog verder afglijdt , Boukhari is helemaal geen optie in mijn optiek. Dus hebben we het eigenlijk alleen over Rigters en Boukhari die jij niet zou halen? Daar heb je op zich gelijk in. Alleen is de volgende vraag: Heb jij nog opties voor de aanval?
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Als je de stand bekijkt zijn de gemaakte doelpunten ten opzichte van de andere clubs niet heel slecht. De tegendoelpunten daarin tegen.... Begin is met de verdediging, bij het verkopen van spelers (wat noodzakelijk is). |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2008 - 13:31 schreef Joppe het volgende:Als je de stand bekijkt zijn de gemaakte doelpunten ten opzichte van de andere clubs niet heel slecht. De tegendoelpunten daarin tegen.... Begin is met de verdediging, bij het verkopen van spelers (wat noodzakelijk is). De speoling is achterin vrij dun Daarom staan slecht presterende spelers er steeds weer in Daarom moet je juist bijna geen verdedigers verkopen Ik zeg daarom alleen Greene als verdediger weg Maar wel verdedigers halen Dan ontstaat er meer concurrentie Van concurrentie wordt niemand slechter En dan kan er eens een speler uit als hij slecht speelt Nu kan Verbeek enkel zeggen: Foei slecht gespeelt, maar volgende wedstrijd sta je er weer in Met meer concurrentie wordt het niveau van de verdediging verhoogd Als je nu alle verdedigers weg doet en je koopt allemaal nieuwe moet je ze weer gaan inpassen en moet alles eerst weer 5 wedstrijden aan elkaar wennen |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Je hebt inderdaad Vlaar nog! klopt! maar voor wie kan je de Cler bijvoorbeeld wisselen? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Nu voor niemand Daarom zeg ik geen verdedigers verkopen Behalve Greene dan |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
O maar ik bedoelde ook niet dat je verdedigers moet verkopen maar inderdaad kopen! Liever investeren in de verdediging dan in de aanval, vandaar m`n doelsaldo verhaal. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Maar dit is wat je schreef Vandaar dat ik dacht dat jij verdedigers wilde verkopen |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
klopt staat onduidelijk opgeschreven |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
weg mogen: Buijs, Greene, de Cler, Timmer en Vincken. Als er een goed bod komt op Hofland, ook meteen doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen MAG weg (voor t juiste bedrag)
Vraag moet zijn wie er weg moeten (voor gratis zelfs). |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Sorry maar de Guzman nu verkopen levert heel weinig op. Als hij weer presteerd , dan vang je meer voor hem. Hangt wel af tot wanneer zijn contract loopt.... |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ik persoonlijk denk en hoop als ie weer terug is op zn oude niveau dat we hem goed kunnen gebruiken in dit feyenoord..maarja..wie niet tegenwoordig.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 17:27 schreef craven het volgende:Sorry maar de Guzman nu verkopen levert heel weinig op. Als hij weer presteerd , dan vang je meer voor hem. Hangt wel af tot wanneer zijn contract loopt.... Einde van dit seizoen dacht ik Anders eind volgend seizoen Maar na de winterstop zal geen club er nog geld voor geven Hoogstens een paar ton Als je wat voor hem wil vangen moet hij in Januari weg Hij weigert namelijk bij te tekenen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 18:42 schreef Phyxsius het volgende:[..] Einde van dit seizoen dacht ik Anders eind volgend seizoen Maar na de winterstop zal geen club er nog geld voor geven Hoogstens een paar ton Als je wat voor hem wil vangen moet hij in Januari weg Hij weigert namelijk bij te tekenen Tsjaa dan wordt het een lastige zaak, toch denk ik dat het zonde zou zijn als hij weggat bij feyenoord. die 10 miljoen die Everton/manchester city had geboden waren wel welkom geweest. Het bestuur heeft te hoog gegokt... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moeten weg: Timmer, Van Dijk, Greene, Buijs, Mols
Weg bij goed bod: De Guzman, Hofs (constructie met Van Wolfswinkel?), Bahia, De Cler (constructie met Krul?), Chun-Soo Lee
Verhuur: Bruins, Vincken en eventueel Slory
Halen: 2 keepers: Krul, Gentenaar (wel een neus, maar de ideale 2de keeper), RCV: (Bjärsmyr, Cahais bv.) Spits: (Van Wolfswinkel, Arnautovic bv.) en een flankspeler: (Beerens) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van mij hoeven ze alleen bosz weg te doen |
|
|
|
|
ruudster
|
|
|
Ja mee eens, eerst Bosz maar eens weg! Niets gepresteerd en dan nog noten op je zang ook! Weg: Timmer (wel eerst goede keeper aantrekken) De Cler, Buijs en Lucius Bruins, Landzaat, Guzman en Hofs tegen een goed bod Tomasson (kost alleen maar geld) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: We hebben een goeie keeper, hij keept alleen op woudenstein. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
op dat nivo is timmer ook een goede keeper. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: toen Mulder vorig jaar inviel liet ie op mij al een zelfverzekerde indruk achter. Ik heb al eerder gezegt dat Feyenoord weer eens een jonge keeper de kans moet krijgen uit te groeien tot een topper.(de Goey, Dudek). Kijk Timmer wisselt goeie momenten ook af met blunders, maar zal niet veel meer veranderen c.q. beter worden. Mulder daarentegen kan nog veel leren en mijnsinziens uitgroeien tot een topper. |
|
|
|
|
ring
|
|
|
Van mij mag Bosz weg. Van de spelers: Bruins, laat niets zien. Timmer, wel Krul halen. Greene, spreekt voor zich. Vincken, te licht voor de top. Lucius, Hofs, laat hem maar bij Vitesse.
Tevens denk ik dat De Guzman in de winterstop verkocht wordt voor 12 miljoen. Hij had al lang kunnen spelen/invallen. Mag warschgijnlijk geen blessure meer krijgen tot de winterstop.
Halen: Goede verdedigers, bv: Da Costa, Ooijer. In de voorhoede Nilsson. Voor de rest hebben we een goede maar nog jonge opvolgers lopen. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
timmer vind ik slecht de rest kan je er op de bank wel bij hebben vind ik! |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 20:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Moeten weg: Timmer, Van Dijk, Greene, Buijs, Mols Weg bij goed bod: De Guzman, Hofs (constructie met Van Wolfswinkel?), Bahia, De Cler (constructie met Krul?), Chun-Soo Lee Verhuur: Bruins, Vincken en eventueel Slory Halen: 2 keepers: Krul, Gentenaar (wel een neus, maar de ideale 2de keeper), RCV: (Bjärsmyr, Cahais bv.) Spits: (Van Wolfswinkel, Arnautovic bv.) en een flankspeler: (Beerens) keep on dreaming... zou een droom zijn denk ik maar de spelers die we verkopen,zijn zo veel,of weinig waard dat je misschien geluk hebt,dat je alleen berends kan kopen..dus die gaat al niet door denk ik.'
de rest met van wolfswinkel,en hofs,zie ik wel wat in!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 09:15 schreef E. FR1908 het volgende:[..] keep on dreaming... zou een droom zijn denk ik maar de spelers die we verkopen,zijn zo veel,of weinig waard dat je misschien geluk hebt,dat je alleen berends kan kopen..dus die gaat al niet door denk ik.' de rest met van wolfswinkel,en hofs,zie ik wel wat in!! De Guzman, Lee, Hofs, De Cler en Bahia vertegenwoordigen nog wel de nodige miljoenen, dus een verkoop zou weer wat geld in het laatje brengen. De vraag is wel of Beerens naar Feyenoord wil en of Arnautovic niet inmiddels te duur is geworden.
Maar voor de rest acht ik het niet onmogelijk. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 18:42 schreef Phyxsius het volgende:[..] Einde van dit seizoen dacht ik Anders eind volgend seizoen Maar na de winterstop zal geen club er nog geld voor geven Hoogstens een paar ton Als je wat voor hem wil vangen moet hij in Januari weg Hij weigert namelijk bij te tekenen einde volgend seizoen ;) |
|
|
|
|
|