BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONS FEYENOORD-lech poznan?sfeeractie??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 29 november 2008 - 19:20   quote  deeplink  
hey peeps...

denk niet dat ik de 1nie ben,die eergister flink heeft zitte balen!!maar miss moetten we iets doen tijdens de wedstrijd tegen lech poznan thuis,dat we nog altijd achter ONZE club staan?feyenoord staat niet meer bepaald in het zonnetje na de uitwedstrijd tegen depor,niet qua voetbal,en niet qua die 10/15 mensen die met stoeltjes hebben lopen gooien,dus ook in de kranten zowel in nederland als in spanje,staan onze jongens niet bepaald positief,zou het niet ontzettend gaaf zijn om toch een bepaalde sfeer actie uit de kast te halen?zodat de kranten/journaal kan zeggen: FEYENOORD...DAT IS EEN LEGIOEN..ondanks de uitschakeling,feesten ze voor HUN feyenoord..dat zou toch fantastisch zijn of niet?????!!!
hoop op positieve reacties,en ook van jongens die erover gaan...

VATOS LOCOS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door E. FR1908 --
Jahmehyka
 Jahmehyka - zaterdag 29 november 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Goed idee, we zijn als Feyenoord supporters toch al murw gebeukt door een flink aantal tegenslagen de laatste tijd al moet ik er wel bij zeggen dat de vorm in de competitie wel weer terug is dus daar heb ik alle vertrouwen in.

Aangezien een europacupwedstrijd toch altijd wat extra´s is lijkt me een avond met de die hard supoorters een actie waard en laat dan dat klapvee lekker thuis blijven....
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 30 november 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Ben met je eens dat we achter onze club moeten blijven staan, maar vind ook dat we eens wat duidelijker (op een fatsoenlijke manier) ons ongenoegen aan de selectie moeten laten merken. Op papier hebben we aardig wat kwaliteit, maar ik heb er nog weinig van gezien. Twee jaar geleden toen het lang niet zo slecht als nu was, stonden we al meerdere malen bij het maasgebouw!!! Bloed, zweet en tranen!!!! Laat zien dat je het shirt waard bent mogen ook wel weer eens duidelijk te horen zijn. Club steunen is honderd punten maar vind dat het legioen zich op dit moment wel heel erg soepel op stelt. We moeten ze toe zingen maar ook eens duidelijk ons ongenoegen laten blijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door Richard Lagrouw --
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 december 2008 - 21:23   quote  deeplink  
ik voorzie een dramatische avond...
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 10:02   quote  deeplink  
hoezo voorzie jij een dramatische avond?
leg uit..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 10:44   quote  deeplink  
de prestaties en inzet in de laatste 2 wedstrijden geeft weinig hoop op een fijne voetbal avond.
En als Lech zn volgende wedstrijd wint gaat het al helemaal nergens meer over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door hotjumper --
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 11:52   quote  deeplink  
feyenoord moet zijn plicht doen,kan me niet voorstellen dat ze geen 3 punten willen halen....+ vind dat de supp nog 1x moet laten zien dat het een legioen is met een sfeer actie,alleen de fakkels worden niet toegelaten helaas,laat ze dat voor 1 wedstr wel doen..zou het mooi vinden,als wij weer eens positief op tv komen..al is het maar door het legioen..door een sfeer actie.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 11:55   quote  deeplink  
ach laat ze eerst tegen de graafschap maar laten zien dat de spelers een sfeeractie verdienen.
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 15:09   quote  deeplink  
ons feyenoord verdient dat altijd..
als fr in je hart zit,dan weet je dat
fr bestaat niet alleen uit voetbal
mr ook om zijn legioen;)
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 15:20   quote  deeplink  
we zien het wel wat er gebeurd zondag
hoop op een flinke ruime overwinning
6-0 ofso..

vatos
schiedam
 schiedam - dinsdag 02 december 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 11:55 schreef hotjumper het volgende:
ach laat ze eerst tegen de graafschap maar laten zien dat de spelers een sfeeractie verdienen.
verdienen???
wat lul je nou het is feyenoord hoor die verdienen het altijd want wij zijn feyenoord.
wij moeten ze door deze moelijke tijd lozen!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 17:00   quote  deeplink  
lees het reisverslag van John de Wolf er even op na die beschrijft redelijk goed mijn gevoelens...

(denk dat mijn negatieve stemming na donderdag en zondag nog wel aanhoudt tot donderdag)
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 20:48   quote  deeplink  
feyenoord zit in mijn hart..
de supp niet,wij als supp zijn 1
als 10.15 man het verneuken wil niet zeggen dat de andere 44.9815
dat ook moette doen?!!..
wij moetten juist laten zien,dat de rest van het legioen zich wel kan gedragen
door een mooie sfeer actie weg te geven...
maarja..das mijn mening..
en betreft voetbal..zijn idd enkele die geen inzet tonen..
maar velen ook wel..die moetten die andere die geen inzet tonen,de koppie's de goeie kant op draaien...ik denk als iedereen met zn hoofd de goeie kant op staan,dat we na de winterstop leuke wedstrijden gaan zien..
mits de ehbo bank,want zo noem ik het maar..leeg komt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door E. FR1908 --
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 20:48   quote  deeplink  
feyenoord zit in mijn hart..
de supp niet,wij als supp zijn 1
als 10.15 man het verneuken wil niet zeggen dat de andere 44.9815
dat ook moette doen?!!..
wij moetten juist laten zien,dat de rest van het legioen zich wel kan gedragen
door een mooie sfeer actie weg te geven...
maarja..das mijn mening..
en betreft voetbal..zijn idd enkele die geen inzet tonen..
maar velen ook wel..die moetten die andere die geen inzet tonen,de koppie's de goeie kant op draaien...ik denk als iedereen met zn hoofd de goeie kant op staan,dat we na de winterstop leuke wedstrijden gaan zien..
mits de ehbo bank,want zo noem ik het maar..leeg komt!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 21:13   quote  deeplink  
heee bij jou ook al dubbel
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 21:28   quote  deeplink  
jaa..echt fuckt up
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 21:39   quote  deeplink  
schuld van bosz
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 december 2008 - 21:41   quote  deeplink  
wat?
dat er geen sfeeracties meer mogen of wat?:P
of dat ons feyenoord niet goed presteerd haha..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 december 2008 - 07:37   quote  deeplink  
nee dat postings dubbel geplaatst worden. het gerucht gaat dat hij € 0,10 per post over Feyenoord krijgt.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 03 december 2008 - 08:58   quote  deeplink  
hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONS FEYENOORD-lech poznan?sfeeractie??

0.0089318