BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz wil zijn zakken vullen met transfers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 30 november 2008 - 08:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bosz wil zijn zakken vullen met transfers (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 30 november 2008 - 08:43   quote  deeplink  
Bosz wil eigen zakken vullen met transfers

Feyenoord en technisch directeur Peter Bosz hebben de gesprekken over een nieuw contract uitgesteld. Beide partijen gaan pas na de winterstop weer met elkaar om de tafel.

"Er zijn twee gesprekken geweest, maar er bestaat geen behoefte om er haast mee te maken", zegt algemeen directeur Eric Gudde in De Telegraaf. "Ik zou heel tevreden zijn als we er net na Nieuwjaar uit zijn."

Een volgend gesprek zou even op zich laten wachten, omdat Bosz een flink eisenpakket heeft neergelegd bij Feyenoord. Hoewel de technisch directeur de sportieve doelstellingen van de laatste twee seizoenen niet heeft gehaald, zou hij een hoger basissalaris willen en ook premies voor zowel sportieve successen als financiële resultaten op de transfermarkt.

Gudde wil het gerucht bevestigen noch ontkennen. "Inhoudelijk doe ik geen enkele mededeling over de onderhandelingen. Ik kan alleen zeggen dat de gesprekken in een goede sfeer verlopen."

Bron: Voetbalprimeur.nl

Onmiddelijk ontslaan. Wil puur alleen zijn eigen zakken vullen met transfers van de club, die op dit moment in een zware financiele malaise zit. Mensen dit kan toch gewoon niet!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 30 november 2008 - 10:40   quote  deeplink  
De rollen moeten omgedraaid worden. Wij moeten hogere eisen aan hem stellen. voldoet hij daar niet aan zonder oprotpremie op straat zetten. Alhoewel ik nog steeds vind dat je hem nu direct op straat moet zetten.
Peer
 Peer - zondag 30 november 2008 - 11:04   quote  deeplink  
Opzouten met die Bosz. Wat denkt hij dan gepresteerd te hebben? Volgens zijn uit 3 bladzijden bestaande beleidsplan zouden we nu om de titel strijden en Europees weer meedoen. Bovendien geen netwerk, vriendejes politiek, etc. Hij heeft nog niets gepresteerd.
ramon
 ramon - zondag 30 november 2008 - 11:31   quote  deeplink  
hoor net dat rob baan weer vrij is
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zondag 30 november 2008 - 11:32   quote  deeplink  
Dat ie eerst maar eens zijn doelstellingen haalt voordat ie zoiets in zijn hoofd haalt. Was een goeie voetballer maar heeft als TD niks voor elkaar gekregen tot nu toe.
fey2008
 fey2008 - zondag 30 november 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Hoe krijgt ie het in zijn botte hersens om eisen te stellen.....prutser 1e klas...oprotten met die idioot.
Fonsie
 Fonsie - zondag 30 november 2008 - 12:24   quote  deeplink  
Nee ongeloofwaardig die bosz hij geeft nou toch wel blood dat hij geen FEYENOORD hart heeft, Roterdammers (in z'n normale leven ken ik hen niet,) maar kunnen jullie onze J. d Wolf niet paaien voor die baan. desnoods met bijscholling, past mooi bij Verbeek (wat een koppel) en z'n bloed kookt van Feyenoord ik denk dat het gaat bruisen in de kuip. heeft en goed aanzien fijne kerel toch.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 november 2008 - 12:27   quote  deeplink  
mensen denk even logisch na : Bosz wil loon naar prestatie , dat is toch juist goed? Dit zouden alle werknemers van Feyenoord moeten doen! Pas hoog loon als bepaalde doelstellingen worden bereikt! Als zijn standaard salaris maar niet te hoog is!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 november 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 12:27 schreef jantje 1974 het volgende:
mensen denk even logisch na : Bosz wil loon naar prestatie , dat is toch juist goed? Dit zouden alle werknemers van Feyenoord moeten doen! Pas hoog loon als bepaalde doelstellingen worden bereikt! Als zijn standaard salaris maar niet te hoog is!
Maar hij wil juist een hoger basis salaris
Dus hij wil op alle punten winst maken
Hij wil meer als basis en als er wat gekocht/verkocht wordt

Ik vind dit een slechte zaak
Dat basis salaris intereseert me niet
Maar Bosz gaat over de transfers
Stel hij tekent dit contract
In de zomer biedt Arsenal 10 miljoen voor Wijnaldum
Bosz denkt dan gelijk: Als ik hem verkoop krijg ik 5 ton
Op deze manier heb je tegenstrijdige belangen
Ik vind dit een hele slechte zaak
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 november 2008 - 12:45   quote  deeplink  
zit wel wat in ja , maar laten we niet teveel op de inhoud ingaan want die weten we helemaal niet! Kijk dat Bosz er het maximale uit wil halen is gewoon logisch want dat wil iedereen , ik vind niet dat hij recht heeft op een forse salarisverhoging want hij heet nou niet bepaald (zichtbaar) iets goeds neergezet.
Fonsie
 Fonsie - zondag 30 november 2008 - 13:30   quote  deeplink  
eerste helft gezien??? niet om aan te zien. dat zie jij toch ook Verbeek, Bruis wagel wagel wagel . daarnaast loopt roy wagel daarnaast wagel wagel daarnaast Fer Die sloome knikt bijna dubbel en wagel wagel wagel jonge kerels jonge honden ,top fit zegt verbeek laat ze a.u.b. de band bekijken, spanje was al vakantie, wat was dit dan ,Ik schaam me er voor , ten treuren uit, lusi plusie pas op dat je niet in elkaar zakt. helft 2 moet beter anders lopen naar huis alleen Van Brokkhorst die rend van hot naar her. das ook feyenoord
Fonsie
 Fonsie - zondag 30 november 2008 - 14:06   quote  deeplink  
zeer verdiend 1 -1 wat een stront
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 november 2008 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 14:06 schreef Fonsie het volgende:
zeer verdiend 1 -1 wat een stront
Miswschien dat je volgende keer in een relevant topic kan reageren?
Fonsie
 Fonsie - zondag 30 november 2008 - 14:15   quote  deeplink  
belachelijk van die kinkende fer
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 november 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 13:30 schreef Fonsie het volgende:
eerste helft gezien??? niet om aan te zien. dat zie jij toch ook Verbeek, Bruis wagel wagel wagel . daarnaast loopt roy wagel daarnaast wagel wagel daarnaast Fer Die sloome knikt bijna dubbel en wagel wagel wagel jonge kerels jonge honden ,top fit zegt verbeek laat ze a.u.b. de band bekijken, spanje was al vakantie, wat was dit dan ,Ik schaam me er voor , ten treuren uit, lusi plusie pas op dat je niet in elkaar zakt. helft 2 moet beter anders lopen naar huis alleen Van Brokkhorst die rend van hot naar her. das ook feyenoord
zo slecht als Feyenoord speelt is jou nederlandse taal! het is Bruins en geen Bruis , het is waggel en geen wagel , het is van Bronckhorst en geen Brokkhorst en rend is met een t en sloome is met één o !
Fonsie
 Fonsie - zondag 30 november 2008 - 14:19   quote  deeplink  
roy makaay in de voorhoede bij Fietstas
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 november 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 14:19 schreef Fonsie het volgende:
roy makaay in de voorhoede bij Fietstas
Ik ga het je nu toch vragen:
Waarom kies jij ervoor om in dit topic zulke reacties te plaatsen?
Jij gaat naar dit forum
Je kijkt naar de topics
En je ziet een topic over de wedstrijd (blijft het bij 01?)
En je ziet een topic over Peter Bosz
Voor de meeste die op de wedstrijd willen reageren is de keuze dan makkelijk
Maar jij kiest voor een compleet irrelevant topic
Waarom?
Is het zou zo lastig om te reageren in topics die er over gaan?
Want zo krijg je wel dat de discussie over Bosz hier dood bloedt
Fonsie
 Fonsie - zondag 30 november 2008 - 14:23   quote  deeplink  
einduitslag betreurenswaardig voor de sponsors om je dood te ergeren
Fonsie
 Fonsie - zondag 30 november 2008 - 14:40   quote  deeplink  
Het komt allemaal door dat ze slecht voetballen , tussen feyenoord in bozs zat vandaag geen verschil, einde.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 30 november 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Gewoon Gertjan Verbeek een dubbelfunctie geven.
ovi
 ovi - zondag 30 november 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Daar ben ik het mee eens of anders een zwaargewicht
in de voetballerij.
Bijvoorbeeld een Johan Boskamp of Dick Advocaat.
johnnybravo
 johnnybravo - zondag 30 november 2008 - 15:36   quote  deeplink  
Fonsie volgens mij heb jij dyslexia.Zo niet raad ik je aan de website van de kameraadjes te bezoeken,dan kun je nog iets leren over de Nederlandse taal.Maar genoeg hierover.Ik denk dat Bosz eieren voor zijn geld kiest.Even zakken vullen met transfers in de winterstop en dan hopen dat hij weggestuurd wordt met een vette afkoopsom aan het eind van dit seizoen want ik denk dat deze loser ook wel ziet dat hij er niets van terecht zal brengen.Wat nou echte Feyenoorder.Hij zal ondanks zijn jaren als speler van Feyenoord altijd die boer uit Almelo blijven die d.m.v spraaklessen zich hogerop heeft gelikt.
johnnybravo
 johnnybravo - zondag 30 november 2008 - 15:41   quote  deeplink  
NOg even terugkomen op de transfers in de winterstop.Ik bedoel hier evt Wijnaldum of Fer mee laat hier geen misverstand over bestaan.
Peer
 Peer - zondag 30 november 2008 - 15:53   quote  deeplink  
Ook weer na vandaag; Bosz dient elke week dat ze niet bij de eerste vijf staan zijn salaris in te leveren. Kan Don Leo niet een jaar als interim aan de slag?
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 december 2008 - 10:23   quote  deeplink  
Don Leo weet altijd wel aardige spelers binnen te halen
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 december 2008 - 12:07   quote  deeplink  
Van mij mag Leo wel komen
Begrijp me niet verkeerd, ik vind niet dat Bosz het slecht heeft gedaan
Maar bij mij heeft hij nu alles verspeelt
Hij wil meer verdienen, dat kan ik snappen
Maar dat hij aan transfer wil verdienen
Iedere vakman hoort toch te zien dat dat tegenstrijdige belangen opwekt
Ik vind het onaanvaardbaar dat hij dat wil

Bij deze reactie ga ik er vanuit dat hij dat echt wil
Het is nog door niemand van de club bevestigd
Maar het wordt door verschillende media beweerd
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 december 2008 - 14:51   quote  deeplink  
Dat wat Peter Bosz zou willen weten we natuurlijk niet. Het is duidelijk dat de clubleiding het niet ziet zitten. Het lijkt me wel vreemd als hij zou willen verdienen aan transfers als TD want dan krijg je belangenverstrengeling. Bosz is ambitieus maar niet onmisbaar of onvervangbaar. GJ Verbeek zou het erbij kunnen doen.
derq
 derq - maandag 01 december 2008 - 15:09   quote  deeplink  
gertjan kan het echt niet er BIJ doen hoor, die is bezig met de spelers...
feyenoordBreda
 feyenoordBreda - maandag 01 december 2008 - 16:28   quote  deeplink  
"Inhoudelijk doe ik geen enkele mededeling over de onderhandelingen. Ik kan alleen zeggen dat de gesprekken in een goede sfeer verlopen."

Met andere woorden: we weten helemaal NIKS over deze onderhandelingen, behalve dan dat ze er nog niet uit zijn. En we zullen ook echt niet te weten komen wat ie precies gaat verdienen.
craven
 craven - maandag 01 december 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 12:07 schreef Phyxsius het volgende:
Van mij mag Leo wel komen
Begrijp me niet verkeerd, ik vind niet dat Bosz het slecht heeft gedaan
Maar bij mij heeft hij nu alles verspeelt
Hij wil meer verdienen, dat kan ik snappen
Maar dat hij aan transfer wil verdienen
Iedere vakman hoort toch te zien dat dat tegenstrijdige belangen opwekt
Ik vind het onaanvaardbaar dat hij dat wil

Bij deze reactie ga ik er vanuit dat hij dat echt wil
Het is nog door niemand van de club bevestigd
Maar het wordt door verschillende media beweerd
Ik heb je weleens anders gehoord over Bosz :). Laten we wel wezen in deze tijd met deze eisen komen is natuurlijk van de gekken. Bosz graaft hiermee zijn eigen graf.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 december 2008 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 17:25 schreef craven het volgende:

[..]

Ik heb je weleens anders gehoord over Bosz :). Laten we wel wezen in deze tijd met deze eisen komen is natuurlijk van de gekken. Bosz graaft hiermee zijn eigen graf.
Ik ben redelijk positief over zijn werk
Maar elke randdebiel heeft door dat je belangenverstrelling krijgt als een TD aan de transfers verdiend
Dus, ervan uitgegaan dat Bosz dat echt wil, is hij nog dommer dan de gemiddelde randdebiel en heeft hij hiermee al zijn krediet bij mij verspeelt

mocht over een paar weken blijken dat Bosz dit nooit gevraagd heeft, dan ben ik weer even blij met Bosz als ik eerst was
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 december 2008 - 20:17   quote  deeplink  
Die belangenverstrengeling waar over gesproken word is er natuurlijk allang. Die begon op het moment dat de heer Bosz er een paar uitwerkte om deze te vervangen door familie en vriendjes.
De salaris eis en zijn vraag om mee te delen in de transfers komt voor mij dan ook niet als verrassing.
Nou ben ik nooit een fan van Bosz geweest, zeker gezien zijn dubieuse rol die hij gespeeld heeft tijdens het ontslag van Willem destijds.
Dus van mij mag hij opzouten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 december 2008 - 20:51   quote  deeplink  
Zelfs als het niet waar is van die premie bij transfers, mag ie van mij oprotten, hij streeft een topsport klimaat na, maar weigert de consequenties te aanvaarden van zijn falen. (resultaten zijn alleen maar slechter geworden sinds hij td is.) Hij moet gewoon doen wat het beste voor Feyenoord is. Oprotten!!!!
JohanVakV
 JohanVakV - maandag 08 december 2008 - 07:03   quote  deeplink  
Zakken vullen lijkt me overdreven.
We weten niet wat hij nu verdient.
Wat is er mis met een win-win situatie?
Een bonusregeling is heel normaal in het bedrijfsleven.
Als hij denkt te kunnen verdienen aan transfergelden dan moet Feyenoord daar ook beter van worden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 december 2008 - 08:58   quote  deeplink  
elke euro die naar die man gaat is er 1 teveel.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 december 2008 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 07:03 schreef JohanVakV het volgende:
Zakken vullen lijkt me overdreven.
We weten niet wat hij nu verdient.
Wat is er mis met een win-win situatie?
Een bonusregeling is heel normaal in het bedrijfsleven.
Als hij denkt te kunnen verdienen aan transfergelden dan moet Feyenoord daar ook beter van worden.
Dan krijg je toch belangenversrengeling?!?
Dan biedt er iemand 10 miljoen op Wijnaldum,wat te weinig is
Maar hij ziet dan alleen de 5 ton die hij krijgt
Dat klopt toch niet?
Dan verkoopt hij snel onze talenten en gaat weer weg
Heeft hij een paar miljoen verdiend en Feyenoord mag de rotzooi opruimen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz wil zijn zakken vullen met transfers









0.0066010