|
|
Guy (ki)
|
|
|
Houd feyenoord dit vol of wordt het toch nog 1-1 of erger? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De stand wordt groter, in Feyenoords voordeel |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Als je zo slap staat te verdedigen, is t ook godsonmogelijk om de 0 een keer te houden. Gelukkig wil vitesse ook niet scoren |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
jeetje wat staan we slecht te verdedigen, vooral Hofland. Hopen dat we de 2-0 snel maken dan zit ik wat lekkerder...pfff |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Waarom staat de cler niet gewoon linksbuiten? verdedigen doet ie toch niet! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Guy (ki)
|
|
|
Lekker... kut verdediging.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Het was er aan aan het komen Je kon het al zien aan de verhoudingen Vitesse was steeds in de aanval Feyenoord wilde uitcounteren (Slory erin voor Wijnaldum) Hopelijk komt Feyenoord nu weer los En gaan ze weer aanvallen Als je verdediging het zwakst is moet je aanvallen om de verdedigers te ontlasten |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: tim is beetje van het pad , is ook van zijn wijf af en gaat beetje te veel op stap met zijn nieuwe mokkeltje (dochter vd directeur van Hotel Huis ter Duin , jaja t hotel waar oranje altijd zit) |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Neemt die dan de dan de rest van de basis 11 ook mee als die met dr gaat zuipen op zaterdagavond? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Volgens van Gaal is sex voor de wedstrijd goed maar blijkbaar niet voor Tim. Hij maakt inderdaad al maanden een uitgeputte indruk. Ik heb me vaak afgevraagd wat er aan de hand was. Als Jantje 1974 gelijk heeft is de blessure een geschenk uit de hemel voor Feyenoord1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gedeeltelijk eens, Als je backs echter gaan aanvallen en vervolgens niet op tijd terug zijn, breng je je overige verdedigers zwaar in de problemen. Ik denk dat het in deze tijd van voetbal technische malaise bij Feyenoord belangrijk is een solide verdediging neer te zetten. De druk naar voren kan je ook zetten door met echte vleugel spelers te gaan spelen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dan laat je de backs staan Aanvallen is voor aanvallers en middenvelders Aanvallende backs zijn leuk Maar geen noodzaak |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2008 - 08:20 schreef Phyxsius het volgende:Dan laat je de backs staan Aanvallen is voor aanvallers en middenvelders Aanvallende backs zijn leuk Maar geen noodzaak precies, daarom vraag ik me af waarom Verbeek die gasten niet wat meer beteugeld. Had juist verwacht met Jansen als assistent dat men meer zou gaan uitbouwen vanuit de verdediging. Het opkomen is nu net 1 van de kwaliteiten van De Cler, jammer dat hij verdedigend wat minder sterk is. |
|
|
|