|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord lange tijd zonder De Cler (VoetbalPrimeur)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Feyenoord lange tijd zonder De Cler
De ziekenboeg van Feyenoord blijft overvol. Nu kunnen de Rotterdammers de komende tijd ook geen beroep doen op Tim de Cler, die zondag tegen Vitesse een hamstringblessure opliep.
De linksback heeft een scheurtje in zijn hamstring opgelopen en staat daardoor zes tot acht weken aan de kant. De Cler raakte tijdens een verdedigende sprint uit het niets geblesseerd en gaf meteen aan gewisseld te moeten worden. Na afloop werd duidelijk dat er sprake was van een spierscheuring.
Behalve De Cler kan Gertjan Verbeek de komende tijd ook al geen beroep doen op Denny Landzaat, Ron Vlaar, Diego Biseswar, Jon Dahl Tomasson, Jonathan de Guzman, Michael Mols, Serginho Greene en Tim Vincken. Daarnaast liet ook Luigi Bruins zich tegen Vitesse met een blessure wisselen.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Dat kan er ook nog wel bij... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Het is denk ik goed voor de Cler om een tijdje te rusten. Hij speelt erg matig dit jaar. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2008 - 16:32 schreef sportdwaas het volgende:Het is denk ik goed voor de Cler om een tijdje te rusten. Hij speelt erg matig dit jaar. Idd, Gio kan die plek uitstekend invullen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Als hij zo blijft spelen als de laatste wedstrijden mogen ze hem hebben... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Voor een koffer met Euries + Tim Krul is dat het overwegen waard!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Van mij hoeft die koffer met Euries niet zo groot te zijn Krul heeft toekomst en de Cler niet echt Hij is geen jonge speler meer Bij een jonge speler met vorm gebrek zeg je: hij leert hier van Bij de Cler is elk vorm verlies verloren tijd Hij heeft een leeftijd dat je er moet staan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 12:09 schreef Phyxsius het volgende:Van mij hoeft die koffer met Euries niet zo groot te zijn Krul heeft toekomst en de Cler niet echt Hij is geen jonge speler meer Bij een jonge speler met vorm gebrek zeg je: hij leert hier van Bij de Cler is elk vorm verlies verloren tijd Hij heeft een leeftijd dat je er moet staan Okay, koffertje dan?! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hoe meer hoe beter natuurlijk |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hoe meer hoe beter natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja.. omdat dan meteen ook maar 2x te posten dan.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik zie liever Velthuizen komen. Die heeft te minsten al wat bewezen en als hij niet haalbaar wegens lang lopend contract dan Michel Vorm . |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
waarom wil iedereen toch een nieuwe keeper halen? volgend jaar gewoon Mulder brengen. |
|
|
|