|
|
schiedam
|
|
|
hoe gaan we zijn gemis opvangen ?????????????????? |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
girdie
|
|
|
gio, en dan landzaat en el ahmadi centrale middenvelders (eh... als ze weer terug zijn dan... zucht) |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
het was aangrijpend om te zien zoals hij de laatste weken speelde;al glijdend en struikelend en nu dan een hamstringblessure.Hier kon je op wachten.Bahia naar de linksback positie en Derijck centraal rechts.Dat lijkt mij het best. |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2008 - 21:19 schreef Robertz het volgende:het was aangrijpend om te zien zoals hij de laatste weken speelde;al glijdend en struikelend en nu dan een hamstringblessure.Hier kon je op wachten.Bahia naar de linksback positie en Derijck centraal rechts.Dat lijkt mij het best. Ben het hier ook mee eens Ik vind Gio ook een goede oplossing Maar dan heb je op het middenveld geen keuzes meer over Eerst met Bahia op links en Derijck centraal Als dat niet werkt kan Gio op links En moet Verbeek maar even kijken voor het middenveld |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Strak plan, en ook Derijck maar weer eens een kans geven centraal want Hofland ................ ? Die is nog heel erg ver van het NL 11-tal verwijderd, denk niet dat hij die afstand nog gaat overbruggen. Verwijt hem geen gebrek aan werklust, maar wel het nodige tekort aan inzicht! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Bahia linksback is echt géén optie! Bahia kan een man uitschakelen maar verder echt niks , pure voorstopper dus! Ik vind Gio de enige oplossing , krijg je ook rust achterin en een betere opbouw , voor t middenveld heb je altijd nog El Ahmadi,Lucius,Fer,Wijnaldum en dan nog wat blessure gevalletjes , Derijck zou ook nog verdedigende middenvelder kunnen spelen , tel daarbij nog de geblesseerde spelers op en dan heb je dus wel degelijk keuzes, mijn elftal op dit moment:
Timmer tiendalli,derijck,hofland,gio wijnaldum,lucius,el ahmadi,fer tomasson en makaay (ervanuit gaande dat jon dahl weer fit wordt deze week) |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Timmer Tiendalli. Hofland, Bahia, van Bronkhorst
Wijnaldum, Fer, El Amadi Slory (BIZ) Bruins Makaay |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
uhm...als gio nou op LB gaat, en fer op positie van gio en dan wijnaldum op plaats van fer en tot slot slory op plaats wijnaldum... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk Bahia back en Derijck in het centrum. Ben me bewust van zijn beperking dat ie alleen een mannetje kan uitschakelen, maar dan blijft ie misschien gewoon achterin hangen zodat de rest van de verdediging niet in de problemen komt omdat ze met een man minder situatie te maken krijgen. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
Timmer Tiendalli. Hofland, Bahia, van Bronkhorst
Wijnaldum, Fer, El Amadi Slory bizeswar Makaay |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Weet iemand hoe het met de blessure van El Amadi zit? weken eruit??? tegen de graafschap weer fit??? Echt van belang dat hij er weer bij is, dan krijg je weer een middenveld die je tegen vitesse miste, genoeg dreiging naar voren als het moet, maar met een controle die Gio niet alleen kan opbrengen (hij wil wel, maar kan het niet alleen opbrengen). |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
volgens de berichten schijnt El Amadi een achillespeesblessure te hebben,dus tegen De Graafschap zal hij er dan niet bij zijn.Stel je voor:Derijck en Hofland centraal in de verdediging en dan bij vrije schoppen en corners die twee naar voren sturen.Ja toch? |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Derijck is zeker sterk in de lucht!!! (tegen Ado net over) Bahia dus op de bank? |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Wat mij betreft Bahia naar de linksback positie om Gio op het middenveld te behouden. |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Tegen de graafschap zal dit een prima oplossing zijn!!!! maar heeft Bahia genoeg snelheid voor een linksback??? En dan kijk in naar het programma voor de komende weken.... |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ZIJN GEMIS OPVANGEN?!?!!! die vent heb je niks aan kan allemaal kankeren op zn mede spelers/arbitrage!ik zit er geen seconde mee dat hij gebelesseerd is,gelijk verkopen!! al hebben we na hem ook geen sterke linksback eigenlijk..maar laten we zien wat watamaleo(ofso?)of evt gio kan op die positie,alles beter dan de cler!
rood witte groet fr till i die vatos |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
quote: DAAR BEN IK HET MEE EENS!! |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 23:39 schreef Joppe het volgende:Weet iemand hoe het met de blessure van El Amadi zit? weken eruit??? tegen de graafschap weer fit??? Echt van belang dat hij er weer bij is, dan krijg je weer een middenveld die je tegen vitesse miste, genoeg dreiging naar voren als het moet, maar met een controle die Gio niet alleen kan opbrengen (hij wil wel, maar kan het niet alleen opbrengen). hoogtwaarschijnlijk tegen de graafschap ook nog niet erbij dacht ik..maar we zullen het zien,met de cler en tomasson voor langere tijd,is de reserve bank weer aardig gevuld..naja reserve bank?hebben we die nog wel?
hoop op een mooie uitslag zondag,een ruime overwinning,en weer eens met overtuiging!!dat is een tijdje geleden volgens mij..dat hebben 99% van de supp wel verdient,weer eens een mooi potje voetbal!!
en ik zeg..volgend seizoen zal janota's naam golvend door de kuip klinken..geef die jongen een kans..heb alle vertrouwe in hem.
vatos |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2008 - 00:22 schreef Robertz het volgende:volgens de berichten schijnt El Amadi een achillespeesblessure te hebben,dus tegen De Graafschap zal hij er dan niet bij zijn.Stel je voor:Derijck en Hofland centraal in de verdediging en dan bij vrije schoppen en corners die twee naar voren sturen.Ja toch? ik ben voor...al ben ik niet zeker.want ik 1ne kant zeg ik ja doen,2 lange jongens,die wel een duel aan durven te gaan..
andere kant,het zou een goeie opvolger zijn voor hofland,dus laat hem nog 1/2 seizoenen rijpen.. denk wel dat het een goeie kan worden! |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
timmer/of mn oma
tiendalli bahia hofland gio
----------ELahmadi
wijaldum -------------janota/biseswar --------------fer
biseswar/slory ----makaay/tomasson(of met de tijd zelfs fer door laten groeien,door tomasson op de aanvallende middenvelder positie te brengen,wanneer die weer fit is?)
ruit op het middenveld misschien? bedenk maar wat mee
vatos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door E. FR1908 -- |
|
|
|