|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Verbeek versus Barbara Barend na Vitesse - Feyenoord
Interview met Verbeek door Barbara Barend die niet zo geliefd is bij Verbeek ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
NB: Dit is even een testje om te kijken of het op deze manier plaatsen van filmpjes gaat werken. Graag reacties mocht het niet goed werken... |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Bij mij doet ie het niet goed... |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Onderstaand is een beetje jammer:
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De melding dat ie alleen voor Windows en IE mogelijk is kan ik niets aan doen, dat ligt aan eredivisie live die er een DRM stream (er moet een licensie worden gedownload). Zijn er mensen die een ander probleem dan dat hebben? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 14:05 schreef Boudewijn het volgende:De melding dat ie alleen voor Windows en IE mogelijk is kan ik niets aan doen, dat ligt aan eredivisie live die er een DRM stream (er moet een licensie worden gedownload). Zijn er mensen die een ander probleem dan dat hebben? Daarom is het nog wel jammer :)
Ik krijg onder IE-7 alleen een wit vlak te zien. Onder properties staat: Document Not Available Connection: not encrypted. File: http://drm3.streamtec.nl /requestlicense.aspx?uid=4LE5UNOXG6SHDYW2XNMESIQWYNDHXVCTPNGTMKT9D79X0H5GOUB5R30 FN0I4XX9B2VOV1BQD3GKLH0SRODJKEDH5BYP059RSTYDKNQBT1APW50MH3H FX9KPKG4D7XSQ4&callback=1&callbackUrl= http%3A%2F%2Fvideo.eredivisielive.nl%2Fplayer%2Fplayer.php %3FProductID%3D19519%26license_set%3D1%26lmid%3D
Bij refresh krijg ik dit: "6 Invalid request ID"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
doet het niet op mn i-phone. |
|
|
|