BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Cler In De Belangstelling Van Newcastle Utd

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Fr-1908
 Fr-1908 - maandag 01 december 2008 - 12:45   quote  deeplink  
Het Engelse Newcastle United heeft zijn pijlen gericht op Nederlandse verdedigers. Volgens The Sun zijn oa. Feyenoorder Tim de Cler, Ajax speler Urby Emanuelson en PSV'er Dirk Marcellis in beeld bij Newcastle. De ploeg van coach Joe Kineear kreeg inmiddels al 22 tegengoals in vijftien duels en staat momenteel zeventiende in de Premier League.

‘De spelers die we bekijken moeten zich bewezen hebben, we hebben er nu niets aan om enkel talenten te kopen’, zegt coach Kineear, die daarmee onder andere doelt op het drietal.

‘Ze zijn allemaal basisspelers bij hun clubs. Alle spelers die wij daar volgen zijn beter dan de voetballers die we nu in huis hebben’, vindt Kineear.

Ruilen voor Tim Krul plus een bedrag van 2 miljoen erbij ?
sevillana
 sevillana - maandag 01 december 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Vooralsnog hoort dit voor mij nog steeds thuis in de categorie "geruchten". Er zal wellicht een kern van waarheid inzitten, maar een officieël bericht van Feyenoord is er nog niet, dus .......................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door sevillana --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 december 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Ruilen voor Krul
En verder kijken wat ze erbij willen leggen
Denk dat 2 miljoen erg veel is
Maar haal het onderste maar uit de kan zou ik zeggen
Joszef
 Joszef - maandag 01 december 2008 - 13:07   quote  deeplink  
Belangstelling hoeft niet per se een gerucht te zijn. Elke club volgt bepaalde spelers. Ik lees bij alle topics over spelers waarin Feyenoord geinteresseerd is ook steeds dat er toch geen geld is en dat het daarom onzin is. Maar als je geen geld hebt, betekent dit natuurlijk niet dat je geen spelers volgt. Het zegt niets over concrete belangstelling.
Of Newcastle De Cler als een interessante speler ziet vraag ik me gezien de recente prestaties af, maar los daarvan kan hij natuurlijk op hun short/longlist van spelers staan.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 december 2008 - 14:46   quote  deeplink  
Misschien moeten ze dus Krul maar eens op doel zetten bij Newcastle. De Cler staat bij geen enkele club in de belangstelling. Hij speelt al meer dan een jaar verschrikkelijk slecht en alle tegenstanders komen over links binnen vallen
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 december 2008 - 21:01   quote  deeplink  
hahahahahaha een ploeg die veel tegendoelpunten krijgt en dan de Cler wil halen. Ik zou zeggen hoe laat moet ik hem in ijmuiden op de boot zetten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Cler In De Belangstelling Van Newcastle Utd

0.0072078