|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Delta Lloyd hoofdsponsor Feyenoord' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Delta Lloyd hoofdsponsor Feyenoord'
Volgens zeer betrouwbare bron hebben wij van Voetbalcentraal.nl vernomen dat Delta Lloyd de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord gaat worden. Momenteel is Fortis nog te bewonderen op de shirts van de Rotterdamse voetbalclub. Nadere informatie is op dit moment nog niet beschikbaar.
Eerder werd al bekend dat Feyenoord tijdens het huidige seizoen ook al met een andere sponsor gaat spelen. Omdat Fortis en ABN Amro samen verdergaan onder de naam ASR Verzekeringen zal die naam na de winterstop te lezen zijn op het tricot van de eredivisionist.
Bron: Voetbalcentraal.nl
Als ze de club volpompen met geld vind ik het goed hoor... |
|
|
|
|
dannyFR
|
|
|
ik denk dat het een goeie zaak is denk dat er wat meer geld mee is geboeid dan bij fortis. |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
quote: idd. ja want dat is dramatisch weinig... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hoop dat het een mooie deal wordt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zullen wel korting krijgen op de verzekering van het nieuwe stadion |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Misschien ook korting voor de seizoenkaart houders? Dan hebben de supporters er ook wat aan |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Het it toch echt nog geen 1 april .................... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Ik hoop dat het waar zal zijn deze melding en dan voor een bedrag die groter is dan die 020 momenteel krijgt............ |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Zou wel mooi zijn, vindt het wel vreemd dat in deze tijd, er weer een verzekeraar op de shirts komt te staan. Maar als ze goed betalen, ben ik tevreden. Als ze mijn pensioengeld maar niet verbrassen... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Eerst maar eens een officiele bevestiging krijgen van een van de partijen en anders lekker blijven dromen |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
meer dan Ajax krijgen ze toch nooit.. wie kent feyenoord in het buitenland nou? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: iedereen die feyenoord de uefa heeft zien winnen in 2002... feyenoord: eerste en voorlopig laatste nederlandse club, die europees prijzen won. |
|
|
|