BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson ook niet meer in actie dit jaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 01 december 2008 - 23:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Tomasson ook niet meer in actie dit jaar (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 01 december 2008 - 23:19   quote  deeplink  
Tomasson ook niet meer in actie dit jaar

Jon Dahl Tomasson heeft wederom een tegenslag te verwerken gehad. Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat de spits meer tijd nodig heeft om te herstellen van zijn blessure.

In het ziekenhuis bleek maandag dat de Deen een scheurtje in een spier in zijn bovenbeen heeft. Hierdoor wordt hij weer weken teruggegooid in zijn herstelperiode. Feyenoord verwacht Tomasson daarom niet meer voor het einde van dit kalenderjaar terug.

Afgelopen zomer werd Tomasson teruggehaald naar Rotterdam-Zuid, na een afwezigheid van zes seizoenen. Sinds zijn terugkeer heeft hij echter nog maar weinig kunnen laten zien door diverse blessures. Hij speelde pas drie Eredivisieduels. Daarin wist de aanvaller al wel vier keer te scoren.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Je kan beter vragen wie er nog wel in actie komt dit jaar...
Joppe
 Joppe - maandag 01 december 2008 - 23:58   quote  deeplink  
Ik kan me jullie frustratie heel goed begrijpen, ben zelf al van kinds af aan een feyenoord supporter die wanneer het zich toelaat, zich ook in de kuip bevind! Ik woon aan de andere kant van nederland en ben er (eerlijk) niet elke wedstrij bij! Tegen vitesse was het drama, waardeloze inzet en hotseknotsebgonia ;) voetbal! maar tegen deze ellende van blessures is geen team opgewassen! Tomasson is, in mijn ogen, een echte aanwinst. Kijk naar z`n gespeelde wedstrijden/scoren! Maar met elke week, minstens 10 gebleseerde ben ik blij dat er af en toe GOED voetbal wordt gespeeld. Nog geen training met een voltallige selectie! En wat kan je dan nog als supporter doen? Blijven steunen en de kop omhoog houden lijkt mij het enige! Het feit dat Bosz nu nog steeds niet bij wil tekenen vind ik schandalig! echt!!! maar deze golf van blessures, kan je hem ook niet aanrekenen. Zet de gehele fitte selectie bij elkaar en we draaien gewoon mee bovenin, kan niet anders! we hebben een fantastische trainer, die hoop ik nog een paar jaar kan bouwen. Er zit echt potentie in. Ik vind het bewonderenswaardig dat jullie, die dit forum regelmatig bezoeken, de positieve kanten blijven benaderen! Bij andere clubs.... ;) was de pleuris allang uitgebroken! Diep respect!!!!

Ik weet niet of dit verhaal bij deze topic past, maar wou het toch effe kwijt!

Zondag 3 punten en we blijven stijgen (makaay 5 uit 5... netjes)

Succes en steun vanaf de andere kant van nederland, met een FEYENOORD hart!
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 13 december 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Tis toc gek he, 2 jaar geleden had ie hetzelfde euvel?>???????
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 december 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Idd apart
MMM
 MMM - maandag 13 december 2010 - 20:15   quote  deeplink  
We missen Jon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 december 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 20:15 schreef MMM het volgende:
We missen Jon.
Zekers,en behoorlijk ook!!!
sevillana
 sevillana - maandag 13 december 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 23:19 schreef Legioen Weblog het volgende:
Tomasson ook niet meer in actie dit jaar

Jon Dahl Tomasson heeft wederom een tegenslag te verwerken gehad. Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat de spits meer tijd nodig heeft om te herstellen van zijn blessure.

In het ziekenhuis bleek maandag dat de Deen een scheurtje in een spier in zijn bovenbeen heeft. Hierdoor wordt hij weer weken teruggegooid in zijn herstelperiode. Feyenoord verwacht Tomasson daarom niet meer voor het einde van dit kalenderjaar terug.

Afgelopen zomer werd Tomasson teruggehaald naar Rotterdam-Zuid, na een afwezigheid van zes seizoenen. Sinds zijn terugkeer heeft hij echter nog maar weinig kunnen laten zien door diverse blessures. Hij speelde pas drie Eredivisieduels. Daarin wist de aanvaller al wel vier keer te scoren.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Je kan beter vragen wie er nog wel in actie komt dit jaar...

afgelopen zomer? . . . . . . bericht van 2 jaar terug!
desalniettemin, . . triest nieuws waar ik weer behoorlijk treurig van word . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson ook niet meer in actie dit jaar









0.0057749