BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Club Brugge aast op Feyenoorder Derijck'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 02 december 2008 - 10:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Club Brugge aast op Feyenoorder Derijck' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - dinsdag 02 december 2008 - 10:07   quote  deeplink  
'Club Brugge aast op Feyenoorder Derijck'

Timothy Derijck keert in de winterstop mogelijk terug naar België. De 21-jarige verdediger staat in de belangstelling van Club Brugge, meldt Het Laatste Nieuws.

Derijck is nog altijd eigendom van Feyenoord, maar komt in Rotterdam amper aan spelen toe. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan FCV Dender, de club van coach Johan Boskamp. Dit seizoen speelde de Belg pas één wedstrijd in de hoofdmacht van Feyenoord. Verder komt hij vooral in actie met de Rotterdamse beloftenploeg.

Bron: FCUpdate.nl

Voor 1,5 miljoen mogen ze hem hebben
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 december 2008 - 10:26   quote  deeplink  
Gezien de huidige problemen in de selectie met blessures en anderzins lijkt het me beter Derijck te houden.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 december 2008 - 10:26   quote  deeplink  
Potentieel is hij toch beter dan Hofland
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 10:49   quote  deeplink  
wanneer loopt zn contract eigenlijk af?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 december 2008 - 14:12   quote  deeplink  
contract van Derijck loopt in 2009 af. Club Brugge is niet zomaar een club. Wat een verspilling dus weer van talent. Derijck was een van die spelers die van Hooydonk bij NAC niet pruimde.

Feyenoord heeft destijds ontzettend veel moeite gedaan deze jongen te halen bij Anderlecht destijds. Pfffff
agneovo
 agneovo - dinsdag 02 december 2008 - 15:21   quote  deeplink  
lintje erom heen en weg..derijck is een leuke verdediger maar geen top..in mijn ogen kan je beter hofland hebben..en als je nog wat wilt halen in de winterstop moet je toch wat verkopen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:12 schreef sportdwaas het volgende:
contract van Derijck loopt in 2009 af. Club Brugge is niet zomaar een club. Wat een verspilling dus weer van talent. Derijck was een van die spelers die van Hooydonk bij NAC niet pruimde.

Feyenoord heeft destijds ontzettend veel moeite gedaan deze jongen te halen bij Anderlecht destijds. Pfffff
oke die wandelt dus zo de poort uit aan het eind van het seizoen, mooi! hoeven ze bosz ook niets te betalen...
fey21
 fey21 - dinsdag 02 december 2008 - 17:01   quote  deeplink  
volgens mij kun je hier nog 1,5 miljoen uit trekken...
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 02 december 2008 - 18:31   quote  deeplink  
een speler die bij de nr.12 van Nederland zelden speelt en waarvan zijn contract over half jaar afloopt ? daar krijg je geen 1,5 miljoen voor hoor! Max = 500.000
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 19:23   quote  deeplink  
Denk dat hij na het feit dat ze hem deze zomer al wilde laten gaan, zelf ook niet zo happig is om bij te tekenen.
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 02 december 2008 - 19:32   quote  deeplink  
Zou toch proberen hem te houden is een goeie voor de toekomst, anders laat je weer (een in mijn ogen) potentieel grote speler gaan. Probeer talent nou eens te houden en een kans te geven Bosz.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 december 2008 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 19:32 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:
Zou toch proberen hem te houden is een goeie voor de toekomst, anders laat je weer (een in mijn ogen) potentieel grote speler gaan. Probeer talent nou eens te houden en een kans te geven Bosz.
Bosz maakt de opstelling niet.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 december 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Hij wil zelf weg, snap ik ook wel na van de zomer.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 04 december 2008 - 17:24   quote  deeplink  
Derijck heeft zich toch nooit bewezen of wel soms? We gaan nu toch niet alle bankzitters van de laatste 3 jaar betitelen als de toekomstige toppers van Feyenoord???????????? (tiendalli,bisesar,derijck) kijk als GJ het ECHT in hem ziet zitten geeft hij hem wel een kans hoor , zoniet mag hij dus vertrekken als hetgeen wat er evt. voor terugkomt maar beter is!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 december 2008 - 19:24   quote  deeplink  
@jantje 1974

ben het met je eens.
Robertz
 Robertz - donderdag 04 december 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Ik denk dat hij na de wedstrijd tegen ADO meer wedstrijden gaat spelen o.a. door de blessure van Decler dus voorlopig niet verkopen in de winterstop.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 december 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 21:00 schreef Robertz het volgende:
Ik denk dat hij na de wedstrijd tegen ADO meer wedstrijden gaat spelen o.a. door de blessure van Decler dus voorlopig niet verkopen in de winterstop.
Alleen verkopen als je een vervanger kan halen
Als we door hem te verkopen bijvoorbeeld Botthegin kunnen halen vind ik het een prima deal
Maar inderdaad moet je Derijck niet verkopen als je geen vervanger kunt halen
Daarvoor is de spoeling achterin te dun
Robertz
 Robertz - donderdag 04 december 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Mee eens , Phyxsius.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Club Brugge aast op Feyenoorder Derijck'

0.0073161