BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet Feyenoord gaan halen (van Wolfswinkel)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - dinsdag 02 december 2008 - 14:46   quote  deeplink  
Wat voor versterkingen moeten er komen voor Feyenoord
eric1
 eric1 - dinsdag 02 december 2008 - 15:02   quote  deeplink  
lulinha , renatinho , marcelo mareno , guilherme , patrik , marcelinho, kramer(NAC)
allemaal talenten van fifa08 en fifa 09
die het in het echt ook goed doen. zoals bijv bojan(barcelona) was is het spel ook goed en is nu een groot talent. investeren in jonge spelers en duur verkopen!!! succes en hopen op een leuke transferperiode en succes zondag
schiedam
 schiedam - dinsdag 02 december 2008 - 15:19   quote  deeplink  
ER IS GEEN GELD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 december 2008 - 15:26   quote  deeplink  
Lulinha is een enorm talent en totaal onhaalbaar voor Feyenoord. Voor de rest ken ik ze nauwelijks, behalve Kramer. Dat is ook een goede spelert. Zeg maar, de Nijland/Van Wolfswinkel van Nac. Dus wat mij betreft zou dat een goede versterking zijn.

Verder:
2 keepers: Krul & Gentenaar
RCV: Bjärsmyr/Cahais
Spits: Van Wolfswinkel/Arnautovic --> Kramer is nog niet klaar voor Feyenoord 1, maar waarschijnlijk wel in de toekomst
Flankspeler: Beerens

Maar Feyenoord zal eerst moeten verkopen. De verkoop van De Guzman, Hofs & Chun-Soo Lee zou het nodige geld in het laatje moeten brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door T-FeYeN00rD --
moa
 moa - dinsdag 02 december 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Wat is dit voor stront gelul?
Laten we Bosz een versie van Fifa 09 geven, dan kan hij alle talenten zo binnenhalen.. :S
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 december 2008 - 16:54   quote  deeplink  
kan bosz ook niet gewoon naar Sunderland?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet Feyenoord gaan halen (van Wolfswinkel)

0.0055320