|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Feyenoord wil Abdesslam Benjelloun overnemen van Hibernian.
Feyenoord wil Abdesslam Benjelloun overnemen van Hibernian. De Nederlandse topclub heeft al langere tijd intresse getoond in de international , maar wil volgens de Marokkaanse media de onderhandelingen binnenkort starten.
Abdesslam Benjelloun is zelf niet van plan om het seizoen bij Charleroi af te maken. Hij is voor een seizoen verhuurd door Hibernian, maar zit niet lekker in zijn vel bij de Belgische club. Naast Feyenoord hebben ook Dinamo kiev, de Emiratische Al Shaab en Al Wahda intresse in de 23-jarige spits. |
|
|
|
|
rens
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Heb je ook een bron? En zo ja, wat voor speler gaat het om? Welke positie? Wat heeft hij al bereikt? |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Ik heb nooit gehoord van deze speler,laat staan over zijn prestaties.El Ahmadi zal meer over Benjelloun weten.Mogelijk een goeie voor het belofteteam. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Niet echt een goalgetter, in Schotland gespeeld 53 gesoord 8. in belgie 8 gespeeld 1 gescoord... |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Als ik de statistieken na ga lijkt het mij een type 'Huysegems'. Lekker laten balen in Charleroi dus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
En weer een nieuw gerucht! Erg schokkend vind ik het persoonlijk allemaal niet wat ik over hem lees, maar ken hem verder niet, zelfs nog nooit eerder over hem gehoord dus dat zegt misschien ook wel iets? |
|
|
|