BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: biseswar!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
schiedam
 schiedam - vrijdag 05 december 2008 - 18:24   quote  deeplink  
wie weet wanneer die weer mee doet!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2008 door Boudewijn --
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 december 2008 - 19:37   quote  deeplink  
zit volgens mij nog niet bij de selectie
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 december 2008 - 19:44   quote  deeplink  
volgens mij ook niet.
reteppp
 reteppp - vrijdag 05 december 2008 - 20:55   quote  deeplink  
nog 2 weken!!
fey21
 fey21 - vrijdag 05 december 2008 - 21:52   quote  deeplink  
hoe bedoel je nog 2 weken??!
Verbeek zei na de wedstrijd tegen HHC toch dat hij slechts 2/3 weken "rust" kreeg?
Heb ik iets gemist: heeft hij inmiddels nog een blessure?
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 december 2008 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2008 - 21:52 schreef fey21 het volgende:
hoe bedoel je nog 2 weken??!
Verbeek zei na de wedstrijd tegen HHC toch dat hij slechts 2/3 weken "rust" kreeg?
Heb ik iets gemist: heeft hij inmiddels nog een blessure?
Terugslag misschien, of zo iets?
fey21
 fey21 - vrijdag 05 december 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2008 - 22:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

Terugslag misschien, of zo iets?
ik had er echt op gerekend dat hij tegen AZ weer beschikbaar zou zijn.
Met bruins zijn we kansloos tegen AZ, ik hoop op pedro of janota.
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 december 2008 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2008 - 22:45 schreef fey21 het volgende:

[..]

ik had er echt op gerekend dat hij tegen AZ weer beschikbaar zou zijn.
Met bruins zijn we kansloos tegen AZ, ik hoop op pedro of janota.
tja, wie weet? we zullen het wel gaan zien of hij er dan bij is.
Vlak voor de beker wedstrijd met HHC Hardenberg op 13 november 2008 raakt hij gebleseerd aan zijn knie(meniscus), uiteindelijk bleek dat Biseswar niet geopereerd hoefde te worden en alleen een tijdje rust moet houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 december 2008 door sevillana --
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 06 december 2008 - 01:08   quote  deeplink  
3 weken na 13 november is nu. Een speler moet daarna eerst minuten pakken bij de beloftes. Met een beetje geluk is hij er dus de eerst volgende wedstrijd (na De Graafschap) weer bij.
sevillana
 sevillana - zaterdag 06 december 2008 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2008 - 01:08 schreef rich Arnhem het volgende:
3 weken na 13 november is nu. Een speler moet daarna eerst minuten pakken bij de beloftes. Met een beetje geluk is hij er dus de eerst volgende wedstrijd (na De Graafschap) weer bij.
tja, wie weet? we zullen het wel gaan zien of hij er dan bij is.
schiedam
 schiedam - zaterdag 06 december 2008 - 13:06   quote  deeplink  
las net dat die volgende week er weer bij is .
ze sparen hem voor az!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 06 december 2008 - 13:07   quote  deeplink  
waar las je dat?
fey21
 fey21 - zaterdag 06 december 2008 - 13:35   quote  deeplink  
Pedro is nu ook geblesseerd...
gaat weer lekker jongens...
beterweter
 beterweter - zaterdag 06 december 2008 - 16:10   quote  deeplink  
ik wordt een beetje doodziek van die blessures... dit is echt geen toeval meer. Jammer dat we nu reikhalzend uitkijken naar iemand die vorig jaar nog uitgezwaaid werd... typerend voor dit seizoen
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 06 december 2008 - 18:56   quote  deeplink  
niet gek dat Biseswar last van zijn knie heeft : heb je zijn benen weleens goed bekeken: zijn zo krom als een banaan!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 07 december 2008 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2008 - 18:56 schreef jantje 1974 het volgende:
niet gek dat Biseswar last van zijn knie heeft : heb je zijn benen weleens goed bekeken: zijn zo krom als een banaan!
En daar komt nog bij dat iedereen op hem inhakt
Na twee goede wedstrijden werd er overtreding na overtreding op hem gemaakt
Anders konden ze hem niet afstoppen
Hij had de eerste 6 wedstrijden de meeste overtredingen van de eredivisie moeten incasseren
coron
 coron - woensdag 22 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Diego Biseswar trainde vandaag apart op het veld bij de kuip met de herstel trainer dus hij zit niet bij de selectie
markw3
 markw3 - woensdag 22 juni 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:02 schreef coron het volgende:
Diego Biseswar trainde vandaag apart op het veld bij de kuip met de herstel trainer dus hij zit niet bij de selectie
?? ff lopen graven???
DJFR
 DJFR - woensdag 22 juni 2011 - 17:08   quote  deeplink  
herstel training zoals zoveel ff btw Feyenoord moet zijn contract weer verlengen vind ik
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:02 schreef coron het volgende:
Diego Biseswar trainde vandaag apart op het veld bij de kuip met de herstel trainer dus hij zit niet bij de selectie
oh, nou hopen dat ie fit is voor de competitie begint.... ... .. .
Royaal
 Royaal - woensdag 22 juni 2011 - 17:16   quote  deeplink  
inderdaad snel contract verlengen, tenzij we op de schaken-tour willen gaan
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh, nou hopen dat ie fit is voor de competitie begint.... ... .. .
hahahahaha, leuk je cynische humor!
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Ja ik ben mij er 1!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Jazeker en zonder de cynisme hoop ik met jou mee...
Iedereen moet fit zijn!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Ik ga morgen ochtend vroeg dit forum wel ff flushen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik ga morgen ochtend vroeg dit forum wel ff flushen...
Is goed man,ik ga nu ff me best nog voor je doen!!! :)
Flowie
 Flowie - vrijdag 29 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Was even graven om het topic te vinden.. :)

http://www.fr12.nl/nieuws/15297-koeman-kiest-voor-biseswar-als-centrumspits.html

Als dat zo is heeft Koeman er dus vertrouwen in dat hij spelers betr kan maken. Biseswar scoort af en toe, altijd mooi, nooit intikkertjes dus niet bepaald een 'neusje' (excuses voor de uitdrukking) voor de goal. Of zou hij die potentie wel zien in Diego en Makaay hem onder handen laten nemen om dat er uit te laten komen? Als het werkt biedt dit in ieder gevel leuke perspectieven naar mijn mening.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 29 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:01 schreef Flowie het volgende:
Was even graven om het topic te vinden.. :)

http://www.fr12.nl/nieuws/15297-koeman-kiest-voor-biseswar-als-centrumspits.html

Als dat zo is heeft Koeman er dus vertrouwen in dat hij spelers betr kan maken. Biseswar scoort af en toe, altijd mooi, nooit intikkertjes dus niet bepaald een 'neusje' (excuses voor de uitdrukking) voor de goal. Of zou hij die potentie wel zien in Diego en Makaay hem onder handen laten nemen om dat er uit te laten komen? Als het werkt biedt dit in ieder gevel leuke perspectieven naar mijn mening.
Biseswar is een goede voetballer, maar vanaf rechts lijkt mij, is GEEN spits!
Maar ja, we zijn inmiddels gewend aan het "zwerven" van de voorhoede!
Persoonlijk had ik Guyon wel willen zien spelen tegen een gerenommeerde tegenstandert!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:12 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Biseswar is een goede voetballer, maar vanaf rechts lijkt mij, is GEEN spits!
Maar ja, we zijn inmiddels gewend aan het "zwerven" van de voorhoede!
Persoonlijk had ik Guyon wel willen zien spelen tegen een gerenommeerde tegenstandert!
Hij heeft in de jeugd ook in de spits gevoetbald dus wie weet
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 29 juli 2011 - 18:49   quote  deeplink  
is het proberen waard
MMM
 MMM - vrijdag 29 juli 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Fernandez hoort gewoon in de spits te staan, Diego op rechts met zijn voorzetten. Dat zou mijn voorkeur wezen!
Flowie
 Flowie - vrijdag 29 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Wat ik wel gek vind is dat je op deze manier een relatief kleine spits hebt met buitenspelers. Kun je nog zo veel trainen op die positie, langer wordt Diego niet. Wat dan wel weer logisch lijkt nu, is Cabral op rechts. Voorzetten is niet echt effectief met Diego in de spits, naar naar binnen trekken en azen op een steekpass in de voeten waarop Diego kan aannemen, draaien en schieten wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:16 schreef MMM het volgende:
Fernandez hoort gewoon in de spits te staan, Diego op rechts met zijn voorzetten. Dat zou mijn voorkeur wezen!
De mijne ook,het begint alweer vreemd!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 juli 2011 - 10:35   quote  deeplink  
zondag maar is afwachten hoe het uitpakt
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Misschien wil Ronald Koeman wel een aanspeelpunt hebben ipv een afmaker. Dit omdat Feyenoord veel lopende mensen heeft die kunnen aansluiten om dan een poging te wagen. Een systeem zoals Barcelona hanteert. Rouleren zal er dan ook wel bij horen. Veel bewegen en wisselingen van posities! Ben benieuwd. Zal niet 1,2,3 gaan denk ik. Dat heeft een langere tijd nodig om dat erin te slijpen bij de spelers. Is wel een hele ommezwaai voor de spelers moet ik eerlijk toe geven. Ik mag hopen dat het goed gaat komen als dit inderdaad zijn manier van spelen gaat worden.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 30 juli 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Ik denk daT Biseswar geschikter aan de buitenkanten, maar hij kan inderdaad best in de spits spelen. Al hoef je hem geen kopdoelpunten te verwachten dus voorzetten heeft weinig zin inderdaad. Maar ondanks zijn geringe lengte is hij wel erg sterk in het afschermen van de bal. Ook heeft hij een goed schot. Tegen Veendam draaide hij kort weg en plaatste hij de bal net naast. Als we buitenspelers hebben die naar binnen spelen is er wel ruimte voor de backs om de achterlijn te halen. Dan is het wel belangrijk dat er 2 middenvelders controlerend blijven spelen, want anders wrdt je gesloopt tegen Malaga.
Ik snap alleen niet dat hij fernandez niet het vertrouwen geeft!
Ik moet het nog maar zien of hij echt zo gaat afwijken. Wat mij betreft mag hij fernandez een kans even de eerste 5 wedstrijden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 juli 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 10:54 schreef lijdensweg het volgende:
Misschien wil Ronald Koeman wel een aanspeelpunt hebben ipv een afmaker. Dit omdat Feyenoord veel lopende mensen heeft die kunnen aansluiten om dan een poging te wagen. Een systeem zoals Barcelona hanteert. Rouleren zal er dan ook wel bij horen. Veel bewegen en wisselingen van posities! Ben benieuwd. Zal niet 1,2,3 gaan denk ik. Dat heeft een langere tijd nodig om dat erin te slijpen bij de spelers. Is wel een hele ommezwaai voor de spelers moet ik eerlijk toe geven. Ik mag hopen dat het goed gaat komen als dit inderdaad zijn manier van spelen gaat worden.
Vind Biseswar nou niet het aanspeelpunt en kaatser in optima forma. Maar het kan nog: experimenteren. En dat moment benut Koeman.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 30 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 10:54 schreef lijdensweg het volgende:
Misschien wil Ronald Koeman wel een aanspeelpunt hebben ipv een afmaker. Dit omdat Feyenoord veel lopende mensen heeft die kunnen aansluiten om dan een poging te wagen. Een systeem zoals Barcelona hanteert. Rouleren zal er dan ook wel bij horen. Veel bewegen en wisselingen van posities! Ben benieuwd. Zal niet 1,2,3 gaan denk ik. Dat heeft een langere tijd nodig om dat erin te slijpen bij de spelers. Is wel een hele ommezwaai voor de spelers moet ik eerlijk toe geven. Ik mag hopen dat het goed gaat komen als dit inderdaad zijn manier van spelen gaat worden.
Ben ik helemaal mee eens, is ook vernieuwend en met veel snelle bewegende mensen voorin met oog voor de goal kan het best wel eens verrassend uitpakken. Heel benieuwd!!!
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 30 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 11:12 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Ben ik helemaal mee eens, is ook vernieuwend en met veel snelle bewegende mensen voorin met oog voor de goal kan het best wel eens verrassend uitpakken. Heel benieuwd!!!
Ik verwacht morgen een voorproefje...!!!
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 30 juli 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Met Immers als lopende 10 achter de beweeglijke spits is het een leuke optie. Maar goed Immers is er (nog) niet en een lopende 10 (zoals JDT) zit m.i. niet in de huidige selectie.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Zou dit trouwens ook betekenen dat er geen spits meer aan zit te komen? Dat Koeman nu kijkt wie hij in de spits zou kunnen zetten mocht Fernandez of Cissé wegvallen?
larsson1409
 larsson1409 - zaterdag 30 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Nooit over nagedacht eigenlijk, maar met 3 snelle spitsen hoef je alleen maar een sublieme pass vanaf het middenveld in huis te hebben, wie weet gaat deze verandering veel doen, en zie ik El Ahmadi hier toch ook op zn plek.. Dus kijk uit naar morgen, en ja misschien immers dan als aansluiting/stormram vanaf punt middenveld..
MMM
 MMM - zaterdag 30 juli 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:15 schreef larsson1409 het volgende:
Nooit over nagedacht eigenlijk, maar met 3 snelle spitsen hoef je alleen maar een sublieme pass vanaf het middenveld in huis te hebben, wie weet gaat deze verandering veel doen, en zie ik El Ahmadi hier toch ook op zn plek.. Dus kijk uit naar morgen, en ja misschien immers dan als aansluiting/stormram vanaf punt middenveld..
Mokotjo kan dat ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: biseswar!









0.0088779