|
|
sportdwaas
|
|
|
Na een charge van Hofland raakt Pedro geblesseerd. Ben benieuwd wat Linschoten en Derksen hiervan te zeggen hebben |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Hofland heeft de hamstring van Pedro toch niet verrot geschopt? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Bestaat er misschien al een competitie voor rolstoelvoetbal? Feyenoord kan intussen wel een team samenstellen! |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
Simplet
|
|
|
Was gewoon een smerige overtreding die niet hoort op een training. Nog niets eens een hand of sorry zeggen. Als zenou in de wedstrijd eens een keer zo hard waren? maar helaas dit seizoennog niet gezien. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Wat Feyenoord moet doen en zo snel mgelijk.Al die oude sterren die alleen hun zakken komen vullen en dan nog een grote smoel hebben en de boel lopen op te ruien er zo snel mgelijk uit rotten.En die lamzak en slappeling Tomason moet helemaal ze smoelhouden die heb feyenoord al eerder een vuile vieze streek geleverd,ik begrijp toch niet dat ze die gehaald hebben,En die makaay die de jonge spelers over hun bolletje strijkt als er iets mis gaat daar zakt me broek van af. Lucius Makaay Tomason De Cler Landzaad en Bockworst en Hofland die alleen maar iedereen in de vernieling schoffeld. En commentaar hebben op Verbeek over zijn te zwaren training zijn watjes en nietsnutten.Als Feyenoord speler moet je knokken werken bloed zweet en tranen en een inzet van meer als 100 procent hebben. neem een voorbeeld aan een kudde schapen die vreten het gras ook nog op. Ik ben 72 en klim alleen met mijn armen en zonder mijn voeten te gebruiken een klim touw in.Verbeek 4 x in de week met die watjes en opruiers de stormbaan op. Het gaat jullie goed. Oud commando veteraan |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Weer een onzin topic Want wat was die jongen geblesseerd Het was zo vreselijk dat hij gewoon kon spelen en gespeeld heeft
Storm in een glas water.... |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Dit is dus een topic van lik me vessie. |
|
|